Heräsin klo 6:30 ja olen jo käynyt kävelylenkillä
Nyt juon aamukahvia. Olisipa työpaikka jonne mennä...
Kommentit (20)
Muuta Helsinkiin, täällä ainakin töitä riittää. Heräsin itsekin klo 05:30 ja vartin päästä lähtö töihin. Aamu on mennyt lähinnä laskuja maksaessa ja perintöasioita hoitaessa.
Olen hyvin Onnellinen sinun puolestasi.
Leppoisaa ja rauhallisen hiljaista päivän jatkoa💛
Heräsin n. klo 6.00 ja aloitin heti siivoamaan. Siinä meni yllättäen n. 1,5h. Oli tarkoitus vain pyyhkiä muutamat pölyt. Sitten huomasin etten edes saanut kaikkea tehdyksi mutta nyt pitää lähteä matkoille ja jatkaa siivoamista sitten myöhemmin. Muuten olisi mennyt helposti 4h.
Minä heräsin 5:40 ja tulin aamulenkiltä jo ennen kahdeksaa. Onneksi olen eläkkeellä eikä tarvitse mennä töihin.
Heräsin 6.30, lähdin kuntosalille ja tulin töihin puoli yhdeksäksi.
Mä heräsin ennen neljää ja toivoin, että nukahdan uudestaan. Onneksi nukahdin. Kuudelta soi lapsen yökasteluhälytin. Sitten sai vielä tunnin nukkua, mutta kyllä väsytti aamulla : /
Sama tilanne, tosin heräsin kahdeksalta. Nyt kirjoittelemaan työpaikkahakemuksia.
Heräsin 5.12. Olen aamujumpannut ja juonut kahvini jo. Nyt syön lapsen vanukasta. Olen eläkkeellä joten tätä tämä on aina. Menen kävelylle kunhan ripustan ensiksi pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin 5.12. Olen aamujumpannut ja juonut kahvini jo. Nyt syön lapsen vanukasta. Olen eläkkeellä joten tätä tämä on aina. Menen kävelylle kunhan ripustan ensiksi pyykit.
Olet takuulla mies!
Heräsin viideltä ja kävin juoksemassa kympin. Amatööri.
Ollapa työtön tai eläkkeellä! Nauttisin aikatauluttomasta päivästä ja siitä, että saan nukkua kun nukuttaa.
Aikanaan työttömänä ollessani elin elämäni parasta aikaa. Rahaa oli vähän, mutta se vapaa-aika oli kullan arvoista henkiselle hyvinvoinnille.
Mä heräsin seitsemältä ja ehdin lukea Raamattua ja jumpata vartin ennen kuin istuin koneen ääreen tekemään töitä. Nyt kun olen etätöissä, jää minulle paljon enemmän aikaa omille harrastuksille. Kotikin pysyy siistimpänä, kun taukojumppa voi olla siivousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet takuulla mies!
Itseasiassa, kyllä. Minulla on transsukupuolisen diagnoosi, siis että olen mies. Elän naisena kuitenkin. Näin voin syödä vanukkaita ilman, että kukaan osaa epäillä minua.
Heräsin noin 10.30 ja vedin aamukahvit + pari leipää. Nyt jo toinen original lonkero ja sitten joko punkkua tai huh hah hei rommia pullo. Ihan piip leppoisaa tää työttömän oloneuvoksen elämä. Tarina työkkäriin on valmiina jos ja kun ahdistelevat.
Heräsin 5:30 ja aamukahvin jälkeen kävin lenkillä. Olen sairauslomalla. Nukuin vielä tunnin sohvalla, ennen kuin oli aika lääkärille.
Tää lähtee aamulenkeille klo 3-5 välil,täällä liikenne lisii enne klo6,wkloppunaki.Arkena koirankusettajat rynnii 4,30 jälkeen.2-4 h viivytään koirani kanssa.Illalla ulkoillaan 22-01 välillä.Eipä oo tullu muksunakaan lepoiltuu ehkä lomilla,aina klo 5-6 pitänny heräillä.Aikane kana jyvän löytää sanonta ja niinhän se on :)
Minä heräsin 3.30. Leivoin sämpylöitä ja mokkaruutuja. Kohta kävellen apteekkiin.