Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin klo 6:30 ja olen jo käynyt kävelylenkillä

Vierailija
25.08.2020 |

Nyt juon aamukahvia. Olisipa työpaikka jonne mennä...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin 3.30. Leivoin sämpylöitä ja mokkaruutuja. Kohta kävellen apteekkiin.

Vierailija
2/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt taas aloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Helsinkiin, täällä ainakin töitä riittää. Heräsin itsekin klo 05:30 ja vartin päästä lähtö töihin. Aamu on mennyt lähinnä laskuja maksaessa ja perintöasioita hoitaessa.

Vierailija
4/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sä käytät rollaattoria?

Vierailija
5/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin Onnellinen sinun puolestasi.

Leppoisaa ja rauhallisen hiljaista päivän jatkoa💛

Vierailija
6/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin n. klo 6.00 ja aloitin heti siivoamaan. Siinä meni yllättäen  n. 1,5h. Oli tarkoitus vain pyyhkiä muutamat pölyt. Sitten huomasin etten edes saanut kaikkea tehdyksi mutta nyt pitää lähteä matkoille ja jatkaa siivoamista sitten myöhemmin. Muuten olisi mennyt helposti 4h.

Vierailija
7/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin 5:40 ja tulin aamulenkiltä jo ennen kahdeksaa. Onneksi olen eläkkeellä eikä tarvitse mennä töihin.

Vierailija
8/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.30, lähdin kuntosalille ja tulin töihin puoli yhdeksäksi.

Vierailija
9/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin ennen neljää ja toivoin, että nukahdan uudestaan. Onneksi nukahdin. Kuudelta soi lapsen yökasteluhälytin. Sitten sai vielä tunnin nukkua, mutta kyllä väsytti aamulla : /

Vierailija
10/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, tosin heräsin kahdeksalta. Nyt kirjoittelemaan työpaikkahakemuksia.

Vierailija
11/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5.12. Olen aamujumpannut ja juonut kahvini jo. Nyt syön lapsen vanukasta. Olen eläkkeellä joten tätä tämä on aina. Menen kävelylle kunhan ripustan ensiksi pyykit.

Vierailija
12/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin 5.12. Olen aamujumpannut ja juonut kahvini jo. Nyt syön lapsen vanukasta. Olen eläkkeellä joten tätä tämä on aina. Menen kävelylle kunhan ripustan ensiksi pyykit.

Olet takuulla mies!

Vierailija
13/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä ja kävin juoksemassa kympin. Amatööri.

Vierailija
14/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa työtön tai eläkkeellä! Nauttisin aikatauluttomasta päivästä ja siitä, että saan nukkua kun nukuttaa. 

Aikanaan työttömänä ollessani elin elämäni parasta aikaa. Rahaa oli vähän, mutta se vapaa-aika oli kullan arvoista henkiselle hyvinvoinnille.

Vierailija
15/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin seitsemältä ja ehdin lukea Raamattua ja jumpata vartin ennen kuin istuin koneen ääreen tekemään töitä. Nyt kun olen etätöissä, jää minulle paljon enemmän aikaa omille harrastuksille. Kotikin pysyy siistimpänä, kun taukojumppa voi olla siivousta.

Vierailija
16/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet takuulla mies!

Itseasiassa, kyllä. Minulla on transsukupuolisen diagnoosi, siis että olen mies. Elän naisena kuitenkin. Näin voin syödä vanukkaita ilman, että kukaan osaa epäillä minua.

Vierailija
17/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkaljalle sitten?

😁🍺

Vierailija
18/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin noin 10.30 ja vedin aamukahvit + pari leipää. Nyt jo toinen original lonkero ja sitten joko punkkua tai huh hah hei rommia pullo. Ihan piip leppoisaa tää työttömän oloneuvoksen elämä. Tarina työkkäriin on valmiina jos ja kun ahdistelevat.

Vierailija
19/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5:30 ja aamukahvin jälkeen kävin lenkillä. Olen sairauslomalla. Nukuin vielä tunnin sohvalla, ennen kuin oli aika lääkärille.

Vierailija
20/20 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lähtee aamulenkeille klo 3-5 välil,täällä liikenne lisii enne klo6,wkloppunaki.Arkena koirankusettajat rynnii 4,30 jälkeen.2-4 h viivytään koirani kanssa.Illalla ulkoillaan 22-01 välillä.Eipä oo tullu muksunakaan lepoiltuu ehkä lomilla,aina klo 5-6 pitänny heräillä.Aikane kana jyvän löytää sanonta ja niinhän se on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi