Haluaisin oman Arthur Fleckin..
Kommentit (9)
Jokeri on hyvä. Katoin ekaa kertaa tänään
N48
Niin ja suloinen mies todella. Ihastuin...
N48
Minä taas haluan oman Jack Napierin.
Tämän hetkinen Suomi tarvitsee Arthur Fleckia. Tämä meno on niin sairasta, että lääke tarvittaisiin.
Kyllähän noita skitsofreenikkoja on sairaalat pullollaan. Eivät kyllä tosin ole yhtä komeita kuin Joaqin. Sinä Jokeri-pakkomielteinen voisit alkaa pohtia, että johtuuko suuri ihastuksesi a) näyttelijän ulkonäöstä ja karismasta, b) omasta halusta "pelastaa" joku (läheisriippuvuuden piirteitä?) vai c) siitä, että omat mt-oireet saivat tuntemaan yhtäläisyyttä Jokerin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita skitsofreenikkoja on sairaalat pullollaan. Eivät kyllä tosin ole yhtä komeita kuin Joaqin. Sinä Jokeri-pakkomielteinen voisit alkaa pohtia, että johtuuko suuri ihastuksesi a) näyttelijän ulkonäöstä ja karismasta, b) omasta halusta "pelastaa" joku (läheisriippuvuuden piirteitä?) vai c) siitä, että omat mt-oireet saivat tuntemaan yhtäläisyyttä Jokerin kanssa
Mistä päättelet, että Jokeri on pakkomielle minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että Jokeri on pakkomielle minulle?
Onko tänne eksynyt joku muukin, joka julistaa pakkomielteistä rakkauttaa Arthur Fleckiä kohtaan sen yhden vakipalstailijan lisäksi?
Arthurin tarina särki mun sydämen.. eläydyin elokuvaan liiankin hyvin ja rakastuin hahmoon.