Claudia on kiusaaja!
Ihan kamala jakso tänään. Ihmisten raadollisuus ja ryhmäkiusaamisen kaikki rakenteet ja dynamiikka ihan tv-kameroiden edessä. Ja sitten ihmetellään miksi lapset kiusaa koulussa...
Kommentit (18)
Miten tää nyt lapsiin ja niiden kiusaamiseen liittyi?
Ap:n kanssa samaa mieltä. Teki pahaa katsoa, kun tyypillinen koulukiusaamiskuvio tapahtui aikuisten kesken televisiossa. Sympatiani ovat Susannan puolella. Caludia vaikuttaa ihan hirviöltä. Kyllä toki riidellä saa, mutta pitää tietää missä menee raja. Toista ei saa nolata julkisesti. Toista ihmistä pitää kunnioittaa eikä repiä tätä kappaleiksi julkisessa mediassa.
Nyt Claudia voisi ruveta suunnittelemaan maasta muuttoa.. selvännäkijän kykyä hänellä ei selvästikään ole. Ehkä talossa unohtaa kamerat ja pikku hiljaa alkaa olla oma itsensä. Jos on tottunut manipuloimaan ihmisiä, se paljastuu hyvin selkeästi tv:n katsojille.
Kummatkin eukot (Claudia ja Susanna) ulos talosta niin saadaan sinne vähän parempaa fiilistä.
Juuh. Nyt kun sai Suskun kanssa riidat aikaiseksi, niin Claudia vaihto Anun takapiruksi. > Andy kohteena.
Joo, olen samaa mieltä. Sussu on hamsteri ja hukassa itsensä kanssa, mutta Claudia tosiaan ylitti rajan. Kiusaaja. Toisen asioita ei fiksu ihminen kerro tv-kameroille, vaikka olisivat tottakin. Nyt ymmärrän Claudian ex-miestä ja miksi lähti toisen mukaan.
toivottavasti susanna pysyy talossa, koska mua kiinnostaa sen persoona. luulen, että susannassa on enemmän sisältöä kuin arvaisikaan. mua ei myöskään häiritse sen fillerit tai lisäkkeet, ihan ok, jos joku haluaa ulkonäköään muuttaa.
claudia on just siksi varmasn susannalle kateellinen, kun claudiasta ei saa viehättävää millään määrällä filleriä, sisäinen kauneus puuttuu kokonaan. claudiaa varmaan myös ottaa päähän se, että susanna todella on koulutettu näyttelijä ja claudialla on kova pyrkimys estradeille, vaikka sitten wanna be-selvänäkijänä ja tosi-tv:ssä.
en tykännyt claudiasta iholla-sarjassa, näin heti mikä se on naisiaan, ja oikeassa olin.
Jokainen sarja tarvitsee pahiksen! Jos tuolla ei olisi pahista, niin mitä te katsoisitte ja mistä te puhuisitte? Haluatteko oikeasti sinne vain jotain tylsiä haahuilevia ihmisiä???
Jos Susanna nyt lähtee, kiusatun tilalle otetaan Jori. Ainakin siitä on ollut vähän viitteitä.
Mä ymmärrän myös miksi Eve on kokenut paremmaksi häipyä jopa lastensa elämästä. Jos Claudia on Tv-kameroiden edessä tommonen niin minkälainen on ilman niitä!
15:lle
On eri asia jos ihminen on "vähän pahis" vert. Claudian kaltainen "emäpiru".
Jos vertaa ns. tavalliseen arkeen, niin pieni ilkiö varmasti löytyy meistä jokaisesta, mutta k*sipäisiä koulukiusaajia on aniharva.
Lisäksi nyt puhutaan realitystä, ei mistään fiktiosta. Jos katson jenkkisarjaa niin siinä minua ehkä naurattaa kun X alkaa huutaa Y:lle ja paljastaa "kaikelle kansalle" hänen kerotmuksensa aivan ulkopuolisen exän seksitaidoista. Mutta IRL tuo saa minut voimaan pahoin ja tuntemaan suurta myötähäpeää.
Asiaa voi verrata siihen, että jos leffassa on väkivalta kohtaus pystyn sen katsomaan, mutta mitään oikeita videoita pahoinpitelyistä en pysty katsomaan.
Ja tuo on totta, että Claudialla pitää koko ajan olla joku jota haukkuu. Kuvaavaa oli se, että kun dissasi alussa Mariannea joutui sen lopettamaan koska "pelkäsi" Andya joka puolusti tyttöä.
Sitten koitti ottaa Jorin silmätikukseen, ei ottanut tuulta alleen niin nyt sitten Indrenin kimpussa. Jos Indren äänestetään pois, ottaa uuden sylkykupin itselleen.
Ihmettelen sitä, etteivät asukkaat näe tuon läpi, Marianne naivi, mutta esim. gay-finland ja Teppo sekä Jori vaikuttavat ihan fiksuilta ihmisiltä.
Kuvaavaa oli se Jorin piiloutuminen tyynyn alle kun Claudia huusi makuuhuoneessa Indrenille, hän varmaan korvat punaisina myötähäpeästä kuunteli sitä huutamista.
claudia täyttää hyvin narsistin merkit. olen noin viikon seuraillut suht aktiivisesti bb24/7
Niinpä taitaa olla. Eilen vielä pidin Susannaa pahiksena, nyt en enää tiedä..
kamalaa käytöstä claudialta! Puhuu toisen yksityisiä asioita kameroille.. hyi hitto.
claudia on kamala ihminen. susanna sanoi fiksusti päiväkirjahuoneessa, että ei luota, mutta claudia on muuten ok, mutta claudia ilmoitti että susannalla ei ole ystäviä. törkeä claudia. sitä ottaa päähän, että susanna näyttää ikäisekseen paljon claudiaa paremmalta. kun susanna on kiusattu loppuun, siirtyy claudia seuraavaan uhriin. sitä nuorta tyttöä yritti myös kiusata eka.
Vai oisko se kiusaaja kuitenkin Susanna? Voi olla niinkin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 22:45"]
claudia on kamala ihminen. susanna sanoi fiksusti päiväkirjahuoneessa, että ei luota, mutta claudia on muuten ok, mutta claudia ilmoitti että susannalla ei ole ystäviä. törkeä claudia. sitä ottaa päähän, että susanna näyttää ikäisekseen paljon claudiaa paremmalta. kun susanna on kiusattu loppuun, siirtyy claudia seuraavaan uhriin. sitä nuorta tyttöä yritti myös kiusata eka.
[/quote]
Juuri näin. Haluaa olla kukkona tunkiolla, ja haluaa "alamaisia". Mariannesta on saanut sellaisen kiusaamalla eli puhumalla peetä tälle suoraan päin naamaa muka suorana ihmisenä. Lopputulos on se, että Marianne alitajuisesti tai tieten yrittää välttää Claudian hampaisiin joutumisen ja menee nyt perässä kuin koiranpentu.
Heti Claudia ulos kun saa.