Eiköhän mies löydy aikanaan, vaan kun ei ole löytynyt koulusta, töistä, kaupasta eikä harrastuksista. Missä vika?
Netistäkään ei ole löytynyt kumppania. Täytän tänään 31 ja monta vuotta itkenyt itseni uneen. Lihava en ole siitä ei voi johtua. Itkujani en näytä muille mutta mistä löytäisin miehen, jonka kanssa sitoutua, mennä naimisiin ja perustaa perhe?
Kommentit (35)
Ehkä kaikille ei vain ole ketään. Itse en ole 44 vuoteen törmännyt kehenkään, eikä ole odotettavissa että tilanne tästä muutuisi.
Ulkonäössä voi olla "häiritsevä piirre". Niille ei olla armollisia.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä voi olla "häiritsevä piirre". Niille ei olla armollisia.
Kuten aina itkusta punottavat silmät.
Ap:n pitää pistää lisää aktiivisuutta peliin. Ahdista ne nurkkaan. Vaadi, että työkaverit tulee korjaamaan jotain kotona töiden jälkeen. Autosi on aina rempassa ja tarvitset kyydin mutkaiselle metsätielle.
Etsi ulkomailta. Itsekin löysin Kreikasta oman kullan. Joka on tunteellinen ja toisin kuin joku voisi luulla, myös tasa-arvoinen. Onnea matkaan!
Sama kokemus, miehenä, ohi meni. Kaikki. Oli ammatit, ja asunnot ja niin poiespäin. Parisuhdetta ei vain löytynyt. Olen vain jo isoisän iässä, joten, sinulla on vielä ihan mahdollisuuksia. mulla ei niinkään. Pitelen peukkuja...
Ei se ole helppoa. Mutta onnea etsintään.
Sen olen huomannut, että naisen ei pidä tehdä suoria aloitteita. Miesten itsetunto ei kestä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus, miehenä, ohi meni. Kaikki. Oli ammatit, ja asunnot ja niin poiespäin. Parisuhdetta ei vain löytynyt. Olen vain jo isoisän iässä, joten, sinulla on vielä ihan mahdollisuuksia. mulla ei niinkään. Pitelen peukkuja...
Älähän nyt. Onni voi odottaa sinuakin.
Pidän peukkuja.
Itselleni myös. Erosin pitkästä liitosta 5 vuotta sitten, eikä sen jälkeen ole ollut ketään.
Haluatko kertoa mitä toivot mieheltä, tai tarkemmin millainen itse olet? Tältä palstaltakin voi löytää seuraa viestien vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut, että naisen ei pidä tehdä suoria aloitteita. Miesten itsetunto ei kestä sitä.
Kyllä kestää, kun nainen on mieleinen.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan tuollaista miestä edes haluaisi, joka ei kestä suoraa aloitetta.
Kaikille ei vain ole sitä oikeaa. Itse en ole löytänyt ja ikää 47.
Olin kyllä ihastunut sinuun, mutta et halunnut tutustua minuun.
t. kiltihkö mies, joka haluaisi perustaa perheen.
vinkkupullon kanssa kylään jonkun fiksun ja kiinnostavan sällin luo ... ?!?!
☺️
se menee rakkaudessa niin että epätoivo ja yksinäisyys ei ole lainkaan viehättäviä piirteitä ja aina jotenkin näkyy ihmisestä. tuo on vaikea tilanne, kun asia on sulle noin tärkeä, mutta en näe muuta ratkaisua kun että yrität oppia luottamaan siihen että se joskus löytyy ja sillä välin nauttimaan elämästä niin paljon kuin ehdit. hanki vaikka uusia kavereita, panosta niihin harrastuksiin tai jotain. ota lemmikki.
Minulle tarjoutui tämän ihmiselämän ensimmäinen ja viimeinen mahdollisuus työkkärin kurssilla tavatun miehen kanssa. Asui yhä lapsuudenkodissaan, josta olisi halunnut muuttaa suoraan kanssani kimppaan. Kieltäydyin kohteliaasti tarjouksesta, ja sielläpä tämä kyseinen mies edelleen viihtyy äidin lihapatojen äärellä, 32-vuotiaana.
Live-elämässä tapaa niin vähän potentiaalisia kumppaniehdokkaita (et voi edes tietää, onko vastaantuleva mies sinkku lenkkipolulla), joten kannattaa laajentaa hakua netin puolelle. Se on nykyaikana ehdottomasti kätevin tapa löytää sopiva kumppani ja myös paras tapa hakea juuri samoista asioista kiinnostunut mies. Kaupassa näkemästäsi miehestä et tiedä yhtään mitään, mutta treffipalstalla voit hyvin kysyä ensin sinulle tärkeimmät asiat ja sen jälkeen olet huomattavasti viisaampi sen suhteen, sovitteko lainkaan yhteen.
Itse löysin parhaan mahdollisen miehen treffisivuston kautta yli nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
se menee rakkaudessa niin että epätoivo ja yksinäisyys ei ole lainkaan viehättäviä piirteitä ja aina jotenkin näkyy ihmisestä. tuo on vaikea tilanne, kun asia on sulle noin tärkeä, mutta en näe muuta ratkaisua kun että yrität oppia luottamaan siihen että se joskus löytyy ja sillä välin nauttimaan elämästä niin paljon kuin ehdit. hanki vaikka uusia kavereita, panosta niihin harrastuksiin tai jotain. ota lemmikki.
Ei kaikkien mielestä, riippuu miten yksinäisyys ja epätoivo ilmenee, se voi olla puoleensavetävääkin.
Millaisia aloitteita olet tehnyt miehille ja mitä sinulla tarjota heille? Siis muuta kuin sinun haaveidesi toteuttajan paikan?