Lassukan kokemuksia
Olen viime päivinä ollut aika kärttyinen ja masentuneen oloinen. Joitakin päiviä sitten koulussa katseeni kohtasi sattumalta yhden naisen katseen kanssa, joka opiskelee samassa ryhmässä. Silloin se tuntui jotenkin kohtalokkaalta ja ihmeelliseltä, ja tuntui kuin sillä olisi ollut jotakin suurta merkitystä. Tuollainen tunne tulee kuitenkin tosi harvoin. Vaikka en ole mikään sosiaalisesti superlahjakas, enkä välttämättä hyvä aistimaan tuollaisia asioita.
Kuitenkin vaikka olemme samassa ryhmässä, olen jo jotenkin unohtanut tämän naisen, vaikka haaveilin hänestä pari päivää. Tämä johtuu siitä, että en katsele ihmisten kasvoja kovin paljon ja unohdan ne helposti, varsinkin kun naiset vaihtavat koko ajan hiustyyliä yms.
Tänä aamuna olin aika tympeissäni, mutta sitten luentosalissa eräs näkötuttu nainen pyysi että tulisin istumaan samalle tuoliriville, ja tulin sitten koska olisi ollut epäkohteliasta kieltäytyä. Siitä tuli kyllä ihan hyvä mieli, ja pian aloin kuvittelemaan itseni tuon naisen kanssa, romantisoimaan häntä ja ajattelin seksiä ja hänen vartaloaan ja emätintään. Hetken ajan tunsin itseni jopa halutuksi, vaikka se perustuisikin valheeseen ja älyllinen minäni sanoisi että vain nainen voi olla haluttu.
Kommentit (7)
Ja se että näille viesteille on annettu alaspäin peukkuja on juuri todiste siitä maailman paskuudesta tai varjopuolista, joita täytyy yrittää mielikuvituksen avulla paeta noihin positiivisiin asioihin. En ymmärrä miten kukaan voi loukkaantua näistä ajatuksista...mutta olisi kiva kuulla myös naisilta, joilla on samanlaisia ajatuksia. Kirjoittavathan täällä naisetkin koko ajan esim.seksifantasioistaan paljon rankemmin...vai pitääkö lyödä lyötyä kun kyseessä on mies?
Mikä miehen onnellisuudessa ahdistaa?
Minuakin alkoi ärsyttää tuo joku joka oli painanut väärinpäin peukkua kirjoituksellesi. Ahdasmielinen ihminen tuokin tyyppi, ja noitahan riittää... Itse olen siis nainen, parisuhteessa, enkä voi sinuun juurikaan samaistua, mutta kyrpii tuollaiset alaspäinpeukuttajat, koska tunteissasi ei tosiaan mitään väärää ole!!
Toihan oli aika hyvin kirjoitettu.
Ehkä ne peukut alas tuli siitä lassukkasanasta, koska miksi sitä käytät. laasonenhan on se joka valittaa kun hän ei kellpaa ja itseään ei halua muuttaa että kelpaisia vaan syyttelee toisia. ja kirjoittaa typerästi ja banaalisti, niin että ei kukaan halua paskanjauhamistaan lukea. ja toisten syyttelyä.
Joo, kiva juttu.
Ja sitten iltapesulle ja lääkkeet nassuun ja peiton alle tutimaan nii misogynistiritari jaksaa taas huomenna samaa fantasiapaskaa. Jookos.
En mä huomannu tossa ap:n jutussa mitään naisvihaamiseen/misogyniaan liittyvää! Varsinkin toi toinen postaus oli hyvin koskettava! Tsemppiä ap:lle! Naisten kanssa voi olla kaverikin, esimerkiksi se joka sua pysi viereen istumaan, niin mene itse seuraavan kerran hänen luo ja juttelemaan. Ilman mitään paineita tai odotuksia, niin jos se olis aluksi helpompaa.
Ja siinä samalla kun istuin, ajattelin että haluaisin haluta häntä. Ja tiesin sen olevan tahtokysymys, koska se ei tule ihan itsestään. Olen niin kovasti patoutunut ja kuolettanut itseni ja kuoletettu kaikkien yksinäisten vuosien aikana. Sitä haluaisi vain joskus vaihtaa vapaalle, nauraa, hymyillä koko suulla eikä vain toisella suupielellä, suudella, halata, rakastaa, himota, haluta, hassutella ja monta muuta asiaa. Heittäytyä omille toivomuksille ja kohdata toinen ihminen iloisesti ja ilman alemmuudentunnetta ja huonoa itsetuntoa. Ja toivoisi että jokin olisi joskus yksinkertaista kuten leffoissa; myönteinen vastaanotto...vastinetta omalle antautumiselle.
Koska elämässäni ei ole näitä asioita, patoutuneet tunteet purkautuvat suorastaan fyysisenä rintakipuna ja muuna kipuiluna. Olen myös hyvin itkuherkkä, jos vain alan miettimään tiettyjä asioita. Toisaalta itkeminen vaikka vanhoja lemmikkejä muistellessa on tavallaan ainut tapa saada jonkinlaista tunnesisältöä elämään. Tuntuu etten voi elää kovin pitkään jos elämäni jatkuu samanlaisena. Tukahdutettu tunne-elämä ja stressi ovat tappajia.