Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin hankkia lapsen nykyisen mieheni kanssa ja dumpata hänet sitten

Vierailija
24.08.2020 |

Oikeasti, en näe muuta vaihtoehtoa. En mä tässä iässä (30 v) enää uutta isäehdokasta löydä ajoissa.

Kyllä tuo kuitenkin ihan hyvä isä olisi lapselleen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut jo muutaman yläpeukun. Kiva tietää ettei tätä pidetä mitenkään moraalittomana! :)

Ap

Vierailija
2/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, meinaatko kuitenkin kiskoa maksimielarit? Sit on jo aika laskelmoiva,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää lapselle hylätä ihan hyvä isä.

Vierailija
5/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä provo on saanut inspiraationsa tuosta toisesta ketjusta. Mutta tämä on huono, ja et kyllä ymmärrä naisen psykologiasta mitään. Sinua vain ahdistaa, kun joku nainen pohtii itsenäisesti, miten toimia tilanteessa, jossa mies ei tunnu olevan ikinä valmis lapseen ja ikää on. Moni mies on kateellinen äidin ja lapsen tiiviistä suhteesta ja mustasukkainen lapsellisesti molemmille.

Vierailija
6/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ajattelit sen lapsen dumpata?

Vierailija
7/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä provo on saanut inspiraationsa tuosta toisesta ketjusta. Mutta tämä on huono, ja et kyllä ymmärrä naisen psykologiasta mitään. Sinua vain ahdistaa, kun joku nainen pohtii itsenäisesti, miten toimia tilanteessa, jossa mies ei tunnu olevan ikinä valmis lapseen ja ikää on. Moni mies on kateellinen äidin ja lapsen tiiviistä suhteesta ja mustasukkainen lapsellisesti molemmille.

Tässä on naisen logiikkaa puhtaimmillaan. Miehen on oltava TUNTEITTENSA vuoksi joko kateellinen tai mustasukkainen - mitenkään ei voi olla mahdollista, että ihan faktojen perusteella naisella ja miehellä on vähemmän yhteistä aikaa käytettävissä, ja tämä v-tuttaa miestä. Elämänlaatu nimittäin huononi just, eikä lapset kiinnosta vähääkään.

Vierailija
8/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraa taitaa vaan harmittaa että ei ole haluttu naisrintamalla, joten haluaa saada todistuksen sille että naiset ovat kamalia ja moraalittomia, ja hyväksyisivät tuollaisen. Uskottelee itselleen ettei menetä mitään. Suurin osa ei hyväksy, ja jos haluat parisuhteeseen niin kannattaa opetella eroon tuosta katkeruudesta.

Vierailija
9/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon provoilija. Meillä on Suomessa käytössä mukilahjoittajat ja lapsettomuusklinikat = ei tarvetta moiselle toiminnalle

Vierailija
10/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herraa taitaa vaan harmittaa että ei ole haluttu naisrintamalla, joten haluaa saada todistuksen sille että naiset ovat kamalia ja moraalittomia, ja hyväksyisivät tuollaisen. Uskottelee itselleen ettei menetä mitään. Suurin osa ei hyväksy, ja jos haluat parisuhteeseen niin kannattaa opetella eroon tuosta katkeruudesta.

Olen kylläkin nainen enkä ymmärrä näitä mieheksi syyttelyitä.

Ehkä olen sitten moraaliton mutta en näe vaihtoehtoa tilanteessa jossa biologinen kello tikittää mutta parisuhteessa ei mene enää niin hyvin. En halua tehdä lasta tuntemattomam kanssa.

Ja sille joka kyseli elareista niin ihan itse ajattelin elättää lapseni, jos siis sellaisen edes saan, mies saa osallistua niin paljon kuin itse haluaa

Ap

Vierailija
11/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvon provoilija. Meillä on Suomessa käytössä mukilahjoittajat ja lapsettomuusklinikat = ei tarvetta moiselle toiminnalle

Mukilahjoittajan lapsella ei käytännössä ole isää.

Ap

Vierailija
12/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on naisen logiikkaa puhtaimmillaan. Miehen on oltava TUNTEITTENSA vuoksi joko kateellinen tai mustasukkainen - mitenkään ei voi olla mahdollista, että ihan faktojen perusteella naisella ja miehellä on vähemmän yhteistä aikaa käytettävissä, ja tämä v-tuttaa miestä. Elämänlaatu nimittäin huononi just, eikä lapset kiinnosta vähääkään.

No mitä se v-tutus on ellei tunne?

Vierailija
13/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin nainen enkä ymmärrä näitä mieheksi syyttelyitä.

Ehkä olen sitten moraaliton mutta en näe vaihtoehtoa tilanteessa jossa biologinen kello tikittää mutta parisuhteessa ei mene enää niin hyvin. En halua tehdä lasta tuntemattomam kanssa.

Ja sille joka kyseli elareista niin ihan itse ajattelin elättää lapseni, jos siis sellaisen edes saan, mies saa osallistua niin paljon kuin itse haluaa

Ap

Tiedätkö, voit tehdä ihan niin kuin itse tykkäät. Kunhan tulet sitten tänne raportoimaan, miten meni.

t. mies jota ei voisi vähempää kiinnostaa miten muilla miehillä menee.

Vierailija
14/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä siitä höpötät. Tuota suunnittelee tuhat muutakin muijaa.

Vierailija
15/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se v-tutus on ellei tunne?

Mietin tuota jo kirjoittaessani, mutta vitutus on passivista omaa vitutusta esim. kampiakselin katkettua, kun taas kateus ja mustasukkaisuus kohdistuvat aina ihmisiin.

Vierailija
16/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman, ja lapsi siirtyi isälleen vähän isompana. Oon tyytyväinen, sain geenit eteenpäin ja pientä vaivaa sillon tällön. Mies on hyvä isä kuten arvasinkin.

Vierailija
17/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsu ja vasektomia on keksitty, vai kiehtooko miehiä ”vahingot”?

Vierailija
18/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

mies52v

Vierailija
19/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on hankkia lapsi, jos meinaat dumpata sen sitten?

Vierailija
20/27 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukilahjoittajan lapsella ei käytännössä ole isää.

Ap

Ovatko mukilahjoittajat alkoholisteja?