Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin "varoittaa" uusia työnhakijoita eräästä paikasta??

Vierailija
11.09.2013 |

Olen tottakai äärimmäisen loukattu ja loukkaantunut tilanteestani, siitä miten törkeästi minua kohdeltiin, olin pätevä työhöni, olin ollut paikassa vakkarina yli vuoden ajan, asiakkaat pitivät minusta, he jopa soittelivat "päättäville" että minun on jatkettava paikassa tai hekin lopettavat. No, ei vaikutusta ja niinpä sain fudut ja jokainen noista asiakkaista on irtisanoutunut kys paikasta sen jälkeen.

Nyt huomasin että hakevat uutta työntekijää paikalleni, minulla korventuu pää kun ajattelenkin mikä helvetti sitä uutta ihmistä siellä odottaa:// ei minkäänlaista ihmisen arvostusta ja esim työsuhteen loppumisesta ei ilm suoraan vaan kierrellen ja kaarrellen jotta saisivat hlön raatamaan siellä viimeiseen minuuttinkin asti, ei kiitosta työpanoksesta ei mitään.

Aion ilm kys kunnan ylemmälle taholle joka toimintaa valvoo että siellä kusee hommat ja pahasti ja kun tekevät vuosittaisen tsekkauskäyntinsä niin tekevät sen ilman etukäteisvaroitusta koska jos tietävät tarkastajan tulosta niin sitten on kyllä väkeä tarpeeksi, paikat putspalnk ja paperit täytetty viimeisen mukaan.

Miten paha voi ihmisen olo olla, miten saan tämän klöntin purtua ja nieltyä ja jatkettua eteenpäin, en ymmärrä:´(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että pääsit pois, ei elämä ole yhdestä työpaikasta kiinni. Eikä varsinkaan huonosta..

Jos siellä on selkeitä laittomuuksia niin lehdistöön ja tarkastajille tieto. 

Vierailija
2/4 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee työsuojelupiiriin paikasta nimetön ilmoitus http://www.tyosuojelu.fi/fi/etela/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tästä elämä ole kiinni, mutta niin törkeätä ja ikävää heidän käytöksensä on lähes koko tämän vuoden ollut ja nyt tämä viimeisen 2-3kk touhu että ääneen sanottuna kaikki ne epäkohdat kuulostaisi aivan absurdilta, sellaiselta ettei sitä kukaan uskoisi. En tod haluaisi että he vain jatkavat eteenpäin porskuttamistaan, keräävät asiakkaiden rahat, eräät pahimmat narsisti jatkavat firmassa joinain suojatyöpaikkahenkilöinä kun kerta pomon "kamuja" ovat ja varmaan nauravat minulle, siitäs sait haahahhaa.

ap

Vierailija
4/4 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä teenkin., heti huomenna! toiv kys lafkaan menee myöskin tieto että heistä valitettu. Samoin aion tämän viikon aikana soittaa kunnan kys toimintaa valvovalle tarkastajalle asiaan liittyen. Haluaisin myös julkisuuteen tuosta tietoa, en vain tiedä miten, en kuitenkaan halua että homma kusee jotenkin omille nilkoilleni vaikken enää työsuhteessa heihin olekaan.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 16:08"]

tee työsuojelupiiriin paikasta nimetön ilmoitus http://www.tyosuojelu.fi/fi/etela/

[/quote]