Lidlille iso peukku siitä että siellä ei myyjillä/hyllyttäjillä ole hysteriamaskeja!
Aikoa hyvä asia siinä kaupassa. Muutenhan se on palmuöljypaskaa itä-eurooppalaisille (jona suomalaisia pitävät)
Kommentit (26)
Lidl ei myy YHTÄÄN leivonnaista jossa ei olisi palmuöljyä.
Virosta alkaen koko entinen itä-blokki leipoo halvimmalla margariinilla. Sitä samaa paskaa Lidl työntää Suomessa myytäviin leivonnaisiin. Jopa karjalanpiirakoihin.
2, myyhän, et vain ole löytänyt niitä ilmeisesti.
Lidlissä myydään suurin piirtein samoja tuotteita kuin muissakin suomalaisissa ruokakaupoissa tai marketeissa. Että se siitä palmuöljypaskasta...
Kävin eilen Prismassa ja ei sielläkään ollut myyjillä mitään maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Virosta alkaen koko entinen itä-blokki leipoo halvimmalla margariinilla. Sitä samaa paskaa Lidl työntää Suomessa myytäviin leivonnaisiin. Jopa karjalanpiirakoihin.
Sama taitaa koskea myös muita kauppoja Suomessa, ei Lidl ole mikään poikkeus.
Stefu ja Sofi featuring Niko kirjoitti:
Köyhät käy Lidlissä.
Siellä käy kaikenlaista väkeä, ei pelkästään köyhiä.
Lidlin ei pidä mennä jos haluaa tukea suomalaista ilmaista koulutusta ja terveydenhoitoa ja vanhusten hoitoa. Saksalainen Lidl vie kaikki liikevoitot Saksaan ja ne verot menevät Saksan valtion hyväksi.
Meidän köyhien kannattaa ostaa suomalaisten omistamista kaupoista. Me tarvitsemme valtion veromarkoilla ylläpidettävää suomalaista yhteiskuntaa.
10. älä jauha paskaa. monet lidlin tuotteet tehdään suomessa, suomalaisella työvoimalla ja lidl työllistää suomalaisia.
10, koulutus ei ole ilmainen , kyllä se sinun ja minun palkasta maksetaan.
Köyhällä ei oo varaa mennä saksalaisen kapitalistin kauppaan. Köyhän pitää ostaa suomalaisesta kaupasta jotta valtion verotulot riittävät työttömyyskorvauksiin ja sairaseläkkeisiin ja päivähoitoon ym.
Mä oon velkaa tälle yhteiskunnalle.
10. Totta. Vaikka saksalainen kauppias myy joskus myös suomalaisia tuotteita niin kaikki LIIKEVOITOT menevät kyllä saksalaisen omistajan taskuun ja Saksan valtion verotettavaksi. Niinkuin Ikeakin vie liikevoittonsa Ruotsiin .
Vierailija kirjoitti:
Lidlin ei pidä mennä jos haluaa tukea suomalaista ilmaista koulutusta ja terveydenhoitoa ja vanhusten hoitoa. Saksalainen Lidl vie kaikki liikevoitot Saksaan ja ne verot menevät Saksan valtion hyväksi.
Meidän köyhien kannattaa ostaa suomalaisten omistamista kaupoista. Me tarvitsemme valtion veromarkoilla ylläpidettävää suomalaista yhteiskuntaa.
Lidlissä työskentelevät myyjät ja hyllyttäjät ovat myös suomalaisia ja maksavat tähän maahan veronsa. Samoin Lidl ostaa tuotteita suomalaisilta yrittäjiltä, kuten maanviljelijöiltä. Samat alvit myös heidän tuotteistaan kuluttaja maksaa valtiolle takaisin veroina, kun heidän myymälässään asioi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhällä ei oo varaa mennä saksalaisen kapitalistin kauppaan. Köyhän pitää ostaa suomalaisesta kaupasta jotta valtion verotulot riittävät työttömyyskorvauksiin ja sairaseläkkeisiin ja päivähoitoon ym.
Mä oon velkaa tälle yhteiskunnalle.
Eli kaikkien pitäisi lopettaa Lidlissä käynti, jotta siellä työskentelevät ihmiset jäisivät työttömäksi? Ja sitten myös he hakisivat työttömyyskorvauksia.
En mene saksalaistenLidliin enkä ruotsalaisten Ikeaan..
Koetetaan pitää tätä meidän omaa yhteiskuntaa pystyssä ja ostetaan kotimaisesta kaupasta kotimaisia tuotteita. Jos löytyy.
Eihän ne tarvii, kun niillä on burkhat.
No ei kyllä lähi k-marketissakaan ollut kenelläkään maskia, ei henkilökunnalla eikä myöskään asiakkailla.
Ainoa mikä vtutti oli takana oleva jonossa, joka ei tietenkään mitään turvaväliä pitänyt. Kunhan korona alkaa täälläkin yleistymään, niin alan kyllä huomauttelemaan näitä, ihan sama jos ei heidän oma turvallisuus kiinnosta, mutta vähän kunnioitusta kiitos, eikä muutenkaan tarvis ihan iholla jonotella.
Ruokaa ostetaan päivittäin aina kuitenkin sama määrä. Saksalaisten kaupan työntekijät työllistyvät kyllä kotimaisiin kauppoihin jos suosimme kotimaisten omistamia kauppoja jolloin liikevoitotkin jäävät suomalaisiin taskuihin Suomen valtion verotettavaksi .
Minulla on sekä S kortti että K kortti eli omistan kumpaakin suomalaista kauppaa. Maksan osinkotuloista veroja Suomen valtiolle ja olen siitä iloinen .
Tämä!