Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matsmart vei rahani.

Vierailija
24.08.2020 |

Sössivät toimituksen, sain "tositteen". Rahoja ei tule ilman käräjöintiä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mullekin tuli viesti että toimituksessa on ollut joku kuljetusvirhe ja paketti palautunut niille, mutta suostuivat lähettämään uudestaan.

Vierailija
2/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tilaa tuosta paikasta? Siis ihan oikeasti.

Oon itse yrittänyt löytää sieltä tilattavaa ja koskaan en ole löytänyt sellaista ruokaa, joka tulisi halvemmaksi yhä tilata matsmartilta lähetyskulujen jälkeen, kuin ostaa suoraan kaupasta.

Vierailija
4/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntävät mutta syyttävät maksujärjestelmää ja pesevät kätensä. Varokaa.

Vierailija
5/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätteillä "alennuksineen" kovemmat hinnat kuin liitin priimalla.

Vierailija
6/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse yrittänyt löytää sieltä tilattavaa ja koskaan en ole löytänyt sellaista ruokaa, joka tulisi halvemmaksi yhä tilata matsmartilta lähetyskulujen jälkeen, kuin ostaa suoraan kaupasta.

Kerro mistä näitä saa halvemmalla.

https://www.matsmart.fi/proteiinipatukat-kookos-15kpl

Vierailija
7/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma se että kieltäytyvät palauttamasta rahoja kadonneesta paketista eikä lähettämään uutta tilalle. Jos yuo on ongelma ottakaa yhteyttä kuluttajan suojaan. 

Vierailija
8/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, siellä on yksi laatikko suht. halpoja proteiinipatukoita. Mutta tuohon lisäksi saa sitten laskea hinnan päälle sen kuljetuksen. (On muuten hemmetin kalliita proteiinipatukoita, ostaakohan noita oikeilla hinnoilla kukaan? :D )

Mutta esimerkiksi tuolla on noita Pandan levyjä hintaan 1,29. Samoja levyjä on ollut täällä ihan hyvillä päiväyksillä 0.99. Ja tortillojakin saa hyvin usein täällä hintaan eurolla ja tuolla samaan hintaan. 

Ihmettelen yhä tätä säästämistä. 

Vierailija
9/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, siellä on yksi laatikko suht. halpoja proteiinipatukoita. Mutta tuohon lisäksi saa sitten laskea hinnan päälle sen kuljetuksen. (On muuten hemmetin kalliita proteiinipatukoita, ostaakohan noita oikeilla hinnoilla kukaan? :D )

Mutta esimerkiksi tuolla on noita Pandan levyjä hintaan 1,29. Samoja levyjä on ollut täällä ihan hyvillä päiväyksillä 0.99. Ja tortillojakin saa hyvin usein täällä hintaan eurolla ja tuolla samaan hintaan. 

50 euron tilauksen saa kotiovelle toimitettuba hintaan 0 euroa.

Vierailija
10/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt hyviä kauppoja tuolla. Pitkään aikaan en ole tilannut koska tarjoukset huonontuneet ja nyt korona... No, niillä ei ruotsalaisia näytä olevan työntekijöissä jos lyhyesti sanon.

Onko näin että sössittiin, itse esim. 11 sentin arvoisen tuotteen loputtua sain kympin alennuskoodin seuraavaan tilaukseen kerran?

Vierailija
11/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettavat "pienelläpainetulla".

Vierailija
12/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa ostaa rutikuivaa päiväystuotetta ja hajottaa hampaansa niitä syödessä, niin ei se halvemmaksi tule kuin ostaa tuoretta kaupasta ilman kallista hammaslääkärireissua. Kuka hölmö nyt mitään proteiinipatukoita ylipäätään syö? Syö oikeaa ruokaa. Nää proteiinituotteet on niin naurettava aivopesu ja huijaus ruokateollisuudessa, niin kuin proteiinirahkatkin jotka maksaa 3x enemmän kuin perusrahka ja proteiinia on vähemmän vielä.

Vierailija
13/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 euron tilauksen saa kotiovelle toimitettuba hintaan 0 euroa.

Okei, mutta miten tuolla saa käytettyä 50e? Vai aiotko ostaa 50e:llä noita proteiinipatukoita? Käyttääkö kukaan oikeasti niin paljoa proteiinipatukoita? 

Vierailija
14/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vammainen/hysteerinen saa olla ettei ruokakauppaan pääse.

Vierailija
15/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset eivät osta, narraavat Suomalaisia. Ja kyllä siinä on maailmanpelastus kaukana kun rahdataan toiseen maahan!

Vierailija
16/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matsmart on minusta ihan ok, jos sieltä vaan löytää tosiaan tarpeeksi tilattavaa. Tarjoukset olivat ennen parempia, ja valikoima monipuolisempi. 

Fiksuruoka on kuitenkin vielä onnettomampi; jokaisessa tilauksessa on jotain mokattu. Viimeksi oli väärää tuotetta liikaa, sitä edellisellä kerralla kookosvedet olivat vaihtuneet proteiinijuomiin. Ja usein on jotain mennyt rikki paskan pakkaamisen takia. 

Vierailija
17/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matsmart on minusta ihan ok, jos sieltä vaan löytää tosiaan tarpeeksi tilattavaa. Tarjoukset olivat ennen parempia, ja valikoima monipuolisempi. 

Fiksuruoka on kuitenkin vielä onnettomampi; jokaisessa tilauksessa on jotain mokattu. Viimeksi oli väärää tuotetta liikaa, sitä edellisellä kerralla kookosvedet olivat vaihtuneet proteiinijuomiin. Ja usein on jotain mennyt rikki paskan pakkaamisen takia. 

Todella huonoa tuuria tai vedätät itse. 

Vierailija
18/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 euroa muka moisesta myrkkypläjäyksestä. No eipä ihme että kukaan ei ostanut LOL

Vierailija
19/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vammainen/hysteerinen saa olla ettei ruokakauppaan pääse.

Vammainen? Minä, no olen sitten varmaan vammainen. Ei autoa, kauppaan 7 km. Matsmartista sai joskus halvalla tuotteita joita ei edes täällä, tai koko Suomessa myydä.

Olen tilannut jo vuosia. Ja myöskin läheisille jotka asuvat ihan kaupan vieressä, mutta tosiaan halpa hinta vaikutti,

Ja saamani 10€ slennuskoodit lisäksi. Mutta kauppa on luisunut alas. Kallis, ja tuotteet samoja kuin suomessakin, vaikka kaupan ruotsin sivuilla myydäänkin toisia tuotteita.

Olen ostanut joitain tosi hyviä ruotsalaisia mehuja esim. halvalla. Ei ole näkynyt vuosiin, vaikka ruotsin sivuilla olenkin nähnyt kun huvikseen olen katsonut.

Vierailija
20/20 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei ole kaupan omia merkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä