Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertositko siskollesi jos tietäisit erään häntä koskevan ikävän juorun?

Vierailija
17.07.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minusta siskosten pitää olla lojaaleja toisilleen

Vierailija
2/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ole. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kertoisin juoruajille ettei haidän juttunsa pidä paikkaansa.

Vierailija
4/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siskolla ei olisi mitään keinoa pysäyttää juoruilua (ja milläpä juorut pysäytetään?) en pahoittaisi hänen mieltään. Itse juoruilijoihin törmätessäni voisin kehottaa heitä korjaamaan puheitaan.

Vierailija
5/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tapauksissa kertoisin, joissain en.

Vierailija
6/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en halunnut tietää tarkkaan mitä. Kun jotkut mun kaverini vihjailivat mulle niistä juoruista, niin se loukkasi mua, itse ainakin tunsin, että tosiystävä ei puhuisi mulle niistä idioottien paskapuheista mitään, ellen itse kysyisi tai haluaisi tietää. Joskus on parempi, kun ei tiedä.

Vierailija
7/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä kertoisi jos se aiheuttaisi vain turhaa mielipahaa, mutta voisin sanoa juorun levittäjälle jotain (kuten joku jo aiemmin sanoikin).

Vierailija
8/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit niille muutaman valitun sanan? Toivottavasti juoru ei kantaudu siskosi korviin...

Vierailija
9/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus Hesarin etusivulle? Sanot kaikille vastaantuleville, että jos oot kuullut musta jotain outoa, niin se ei sitten ole totta? Oikaise itse ne juorut siskosi puolesta jos osaat, ettei hänen tarvitse valvoa öitään ja panikoida asiasta. -9-

Vierailija
10/10 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuulemiani juoruja, arvostelua tms. laitan eteenpäin itse asianosaisille. Itse en tykkää, kun jotkut heti kertovat minulle, jos minua on epäsuoraan arvosteltu. Siinä vaan pahoittaa mielensä, ja koska minua arvostellut henkilö ei suoraan sano minulle näitä asioita, en voi niitä vastaan puolustautuakaan. Eli ihan turhaa kertoa ikäviä juoruja asianosaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi