Naurattaa ihmiset jotka ovat uusia AV:lla
eivät osaa suodattaa viesteistä hyviä provoja. Nykyään AV keskusteluja linkitetään Facebuukkiin aika paljon ja sitten ihmiset pitää av-mammoja ihan dorkina kun eivät osaa lukea viestejä :) tarkoitan sitä että ottavat totena täällä hyvät provot...
Kommentit (15)
Kerro mulla mikä on av-mamma? Sen mitä olen täällä viestejä lukenut, täällä liikkuu yllättävän paljon myös miehiä. Joten onko käsite av-pappa myös olemassa?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:55"]
Kerro mulla mikä on av-mamma? Sen mitä olen täällä viestejä lukenut, täällä liikkuu yllättävän paljon myös miehiä. Joten onko käsite av-pappa myös olemassa?
[/quote]
Aikaisemmin ei ollut pahemmin miehiä palstalla, on uusi ilmiö. Joten miksei täällä pyöriville miehillekin voisi sitten kehitellä jonkun nimityksen.
Tän alotuksen perusteella ihan aiheesta...
av-mamma on av-mamma onse mies tai nainen :) av-mamma on käsite ihmisestä joka pyörii av:lla.
Mun mielestä tää ei ollu turha aloitus, mutta olette oikeassa mulla on vähän tylsää :) En keksinyt mitään maailmanpoliittista aihetta tähän hätään.
Mutta sen verran vielä, että kyllä täällä käydessä pitää osata lukea viestejä ja ymmärtää onko ne totta vai ei. Täällä on myös paljon sisäpiirislangia jota muut eivät ymmärrä.
en ylipäätään ymmärrä, miksi pitää tehdä provoja aloituksia. Minun mielestä Se kertoo aloittajan yksinkertaisuudesta. Saada siis kiksejä siitä, että muut uskovat.
Mä joskus mietin, että onko selkeistä provoista hermostuminen myös tavallaan kieroa käänteisprovoilua. Että mä en vaan tajuu, ja sit jos meen vastaamaan provoon vastaajille, niin oon ihan yhtä tyhmä kuin luulin provosta hermostuneen olevan..
Just niin, ja saman keltanokkaisuuden huomaa siinä paheksunnan määrässä, jonka saa osakseen, jos uskaltaa vähän kevennyksenä heittää ironiaa tai harmitonta vitsailua vastaukseksi johonkin ei niin haudanvakavaan aiheeseen. Tarkoitan sitä sellaista av-läppää, jonka kaikki yleensä ymmärtää huumoriksi.
Esim. joku kysyi taannoin, missä miehensä suorat housut ovat kun ei löydä niitä mistään. Vastaus "etsi sihteerin luota" sai kauhistunutta palautetta, kun oli niin 'ilkeästi sanottu'. Hohhoijaa..
No ei mua niinkään ne uudet raskaana olevat tai alle 3-vuotiaiden äidit naurata vaan nää vanhat lehmät, jotka vuodesta toiseen käyttää aikaansa VAUVA-palstalla pyörimiseen, jopa siinä määrin, että voi esittää itsensä tällaisessa aloitusviestin kaltaisessa vauva-palstan ASIANTUNTIJA-roolissa.
'Siis MINÄ olen vuosien varrella oppinut vauva-palstalla suodattamaan provokatiiviset viestit ja tarpeen vaatiessa joko sivuuttanut ne tai lähtenyt mukaan sanailuun, mikäli alkuperäinen provokaatioviesti on ollut riittävän hyvin pohjustettu. Muistan, kun vuonna 2006 täällä kaikki oli paremmin: keskustelijat olivat älykkäämpiä ja avaukset laadukkaampia. Olen jo pitkään ollut huolissani palstan tasosta. Ihmiset tulevat tänne kyselemään kysymyksiä lastenhoidosta ja hakemaan vertaistukea kohtaamiinsa ongelmatilanteisiin vastasyntyneidensä kanssa ymmärtämättä lainkaan, että me palstan oikeat, todelliset, käyttäjät haluamme tehdä laadukkaita provoiluketjuja pillukarvoista.'
Hyvat provoilijat ja dorkat erottaa kylla toisistaan. Tämän aiheen aloittaja ei ole hyva provoilija.
5
6
7
8
5
6
7
8
No olet sinäkin ap varmaan joskus ollut täällä uusi, ja hetki sinultakin on ehkä mennyt ennen kuin provosensorisi ovat hiotuneet nykyiseen herkkyyteensä. Mutta samaa mieltä nro. 12 kanssa, että säälittävintä täällä ovat ne vuosikausia palstalla roikkuneet, joista on tullut jo käveleviä käsikirjoja av-palstan etiketistä ja muistavat keskustelujakin vuosien takaa ulkoa. Eikö todella ole muuta elämää???
No ap vastaa:
Juu olen ollut palstalla vuodesta 2001 asti silloin tällöin enemmän ja vähemmän. Yhtään provoa en ole kirjoittanut. Olen saanut asiallisia vastauksia kysymyksiini ja apua oikeisiin asioihin ja olen myös neuvojani jakanut muille ja toivon että joku on niistä myös apua saanut.
Hyväntahtoista huumoria olen palstalla harrastanut ja kyllä joskus lankean provoihinkin mutta en kiihkoile...
ap
eiks sullakaan oo muuta hommaa ku kirjotella noin tyhjanpaivaisia aloituksia..