Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ex"-miehelläni on 12v nuorempi kihlattu, kysyttävää?

Vierailija
11.09.2013 |

Ja joo, lähes jokainen ketju jonka avaan koskee tätä aihetta.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä. Kuten olet aiemmin kertonut, exäsi odottaa jo lastakin uuden puolisonsa kanssa. Ei hän ole tulossa takaisin sinun luoksesi eikä yritä uudella suhteellaan todistaa sinulle mitään, vaan jatkaa omaa elämäänsä.

Jos tosiaan olet ollut tosissasi kaikessa, mitä olet tälle palstalle kirjoittanut, niin oikeasti toivon, että saisit apua jostain. Olet selvästi epäterveellä tavalla kiinni exässäsi ja jonain päivänä tulet huomaamaan, että katkeruudellasi ja vääristyneillä ajatusmalleillasi (=oletus, että kaikki miehen tekemiset liittyvät jollain tavalla sinuun ja uusi nainen "sekoittaa lasten päät") olet tehnyt vain hallaa itsellesi ja tuhlannut omaa aikaasi. Ehtisit vielä hyvin itsekin tulla onnelliseksi ja aloittaa ihan uuden elämän.

Mitä merkitystä exäsi uuden puolison iällä on? Olisiko jotenkin helpompaa, jos uusi olisi vanhempi? Mieti näitä asioita nyt ihan oikeasti, äläkä vain aloittele ketjuja edes pohtimatta kunnolla saamiasi vastauksia. Älä heittäydy uhriksi, jota kukaan ei ymmärrä. Ehkäpä jotkut yrittävät oikeasti auttaa sinua.

Ethän muuten vain puhu näitä juttujasi lapsillesi? Mikään ei varmemmin sekoittaisi heidän päitään.

Vierailija
22/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olette miehen kanssa eronneet ajat sitten ja olet itse ollut sen jälkeen kihloissakin toisen miehen kanssa. Tästä huolimatta olet ilmeisesti ajatellut, että mies on sinun "omaisuuttasi" ja sinulla on häneen jonkinlainen etuajo-oikeus. Nyt, kun mies on ihan oikeasti lähtenyt eikä ole tulossa takaisin, sinun on pakko kehitellä kuvitelmia jostain miehen suunnitelmista kestääksesi menetyksen tuskan.

Ei eroaminen ja menettäminen ole helppoa, se on kamalaa, raastavaa ja tuskallista. Ei siihen kuitenkaan kuole ja uuden rakkauden voi löytää. Älä enää roiku kuvitelmissasi vaan hyväksy vallitsevat olosuhteet, joita et voi muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se uusi hempukkakin joku päivä tavallisen pulskea nelikymppinen ja jos mies tykkää vain nuorista naisista niin sekin menee vaihtoon.

Vierailija
24/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 08:43"]

No en, ja koen tämän tilanteen jokseenkin henkilökohtaisena hyökkäyksenä minua vastaan koska meillä on ollut miehen kanssa kaikenlaista.ap

[/quote]

No, mun miesystävän ex otti 12- vuotta itseään vanhemman miehen ja mnies varmaan luulee olevansa onnensa kukkuloilla nuoren naisen kanssa mutta tulee huomamaan että tämä "ihana nuori nainen" on ihan täys bitch. Joten ei se nuoruus ole mikään itseisarvo.

Vierailija
25/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitten, jos olisi ottanut 12 vuotta vanhemman? Miten ajattelisit eri tavalla? Olisiko sitten ottanut henkisesti kypsemmän ja varakkaamman?

Vierailija
26/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko narsisti? Tai no tyhmä kysyä, kun eihän narsistit edes tajua olevansa narsisteja. Mutta juttusi kuulostavat siltä "suunnitelmine, joilla on tarkoitus saada viesti SINULLE  perille". Jospa hyväksyisit sen, ettet sinä ole kuin oman elämäsi keskipiste ja koittasit mennä eteenpäin vaikka tekee kipeää.

Vierailija
27/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN te olette näin hyvin perillä mun asioistani?? Hassua, täähän on melkein kuin olis kavereita. Tottakai vanhempi nainen olisi ollu lapsille parempi mutta tuskin kukaan vanhempi olisi tällaiseen leikkiin lähtenyt.Ja minun kihlautuminen ei tähän liity, se tapahtui paljon ennen tätä. Mieheni ei muka halunnut mun kanssa naimisiin, no eipä halunnut sit vissiin tän nuoremnankaan. Kun olin aikani pyydellyt ja tiedustellut kutsua, ilmoitettiin et häät on siirretty!! Haha, taitaapas miehellä olla sittenkin muita suunnitelmia. Tottakai olen mieheni elämän tärkein henkilö. Jätetään kuitenkin lapset tästä ulkopuolelle. Mun lapseni voivat hyvin. Mies ja huora on kovasti suunnitelleet lasta, eipä ole kuulunut. Ehkä se on maho? Ja mulla ei ole mt-ongelmia. Lopetin tapaamiset kesällä kun ei ole mitään vialla. 

Tiedätkö sinä 25 mitä narsismi tarkoittaa? Ei ainakaan sitä että uhraa oman onnensa perheen vuoksi!

Vierailija
28/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 14:27"]

MITEN te olette näin hyvin perillä mun asioistani?? Hassua, täähän on melkein kuin olis kavereita. Tottakai vanhempi nainen olisi ollu lapsille parempi mutta tuskin kukaan vanhempi olisi tällaiseen leikkiin lähtenyt.Ja minun kihlautuminen ei tähän liity, se tapahtui paljon ennen tätä. Mieheni ei muka halunnut mun kanssa naimisiin, no eipä halunnut sit vissiin tän nuoremnankaan. Kun olin aikani pyydellyt ja tiedustellut kutsua, ilmoitettiin et häät on siirretty!! Haha, taitaapas miehellä olla sittenkin muita suunnitelmia. Tottakai olen mieheni elämän tärkein henkilö. Jätetään kuitenkin lapset tästä ulkopuolelle. Mun lapseni voivat hyvin. Mies ja huora on kovasti suunnitelleet lasta, eipä ole kuulunut. Ehkä se on maho? Ja mulla ei ole mt-ongelmia. Lopetin tapaamiset kesällä kun ei ole mitään vialla. 

Tiedätkö sinä 25 mitä narsismi tarkoittaa? Ei ainakaan sitä että uhraa oman onnensa perheen vuoksi!

[/quote]

tämä oli ap

Vierailija
30/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunniotuksella, mutta sinulla on ap kirjoitustesi perusteella mt-ongelma. Kannattaisi hakea apua ajoissa. 

Vierailija
31/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksellä on näköjään taas alkanut maaninen kausi. Ja tätä soopaa piisaa täällä taas muutaman viikon.

Vierailija
32/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 14:52"]

AP, onko nämä kaksi sinun ketjujasi?

http://www.vauva.fi/keskustelu/1765982/ketju/voiko_ihminen_todella_muuttua_nain_paljon_tavatess

http://www.vauva.fi/keskustelu/3829741/ketju/posti_toi_kutsun_lapsieni_isan_haihin_joka_ei_koskaan_aikonut_avioitua

[/quote]

Joo kumpikin on minun ketjujani, ja olen tehnyt max3-5 näiden lisäksi. Joten ihanko tosi olette saaneet lempinimen näistä väännettyä?.ap

Vierailija
33/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä olet aikonut tehdä nykyiselle miehellesi jos sw exä päättää tulla takaisin? Siis jos nuo molemmat ovat sun ketjujasi? Toisessa niistä väität olevasi onnellisesti naimisissa...

Vierailija
34/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:10"]

Ainoa kysymys mikä tuli mieleen on, että onko ap:n oma mielenterveys kunnossa? Kuulostaa nimittäin hiukan oudolta nuo juttusi. En kauheasti ihmettele, miksi mies on lähtenyt toisen matkaan, jos juttusi ovat livenäkin vastaavanlaisia.

Ikäeronahan 12 vuotta on vielä ihan ok, ellei nyt toinen osapuoli ole tyyliin 15-v.

[/quote]

Minä taas ymmärrän ap.ta tosi hyvin. Itsellänikin oli nuorena vaikea suhde. Olimme toisimme riippuvaisuuksiin asti rakastuneita ja revimme toisiamme rikki. Olimme toistemme ihonalaiset, mutta teimme toisillemme pahaa. Monet mutkat käytiin ja sekoitettiin ulkopuolisia ihmisiä juonimme ja loukkasimme toisiamme. Suhdetta kesti n. 10 vuotta.

Minä olin sitten se, joka lähdin lopulta, koska oli pakko. En uskalla miestä enää koskaan nähdä tai tavata, koska rakastamme toisiamme sairaasti vieläkin. Mutta revimme vain toisemme rikki. Jos tänään näkisimme miehen kanssa, tiedän, että mies jättäisi välittämästi vaimonsa ja lapsensa. Minä ehkä järkevämpänä en, koska olen tehnyt järkiratkaisun ja lähtenut ja en halua lasteni kärsivän. Mutta en halua riskeerata, joten pysyn erossa miehestä loppuelämän.-

Ap.lle toivon, että pääsisit exästäsi eroon ja pääisisit elämään omaa elämää. Suuri rakkaus, missä ei kuitenkaan voida olla yhdessä, on tuhoisaa myös ulkopuolisille joskus.

Vierailija
35/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on jonkin verran tietoa narsisteista ja narsismista. Yhä enemmän sellaiselta vaikutat tämän ketjun edetessä. 

Mutta joo EVVK

25

Vierailija
36/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:13"]

Mitäs sä olet aikonut tehdä nykyiselle miehellesi jos sw exä päättää tulla takaisin? Siis jos nuo molemmat ovat sun ketjujasi? Toisessa niistä väität olevasi onnellisesti naimisissa...

[/quote]

No ei sitä kaikkea kehtaa tänne kirjoittaa, pakko vähän muutella faktoja. Tosin eipä sillä, se akkakin lukee tätä palstaa joten olen jo jäänyt kiinni tästä kirjoittelusta ja minulle on siitä monet kerrat sanottu. Että terkkuja vaan sulle, et sä vaan voi tehdä tälle mun kirjoittelulle mitään. Tuskin kukaan muu kuin asianosaiset voivat näistä itseään tunnistaa...?

Oli miten oli, tilanne on kuitenkin tämä. Mieheni kihlattu on häntä 12v nuorempi. Olen ollut kihloissa ja avioliittokin oli hyvin lähellä, kunnes mies aloitti tämän leikkinsä. Minulla ja miehellä on 3 yhteistä lasta, minulla on yksi yhteinen tämän kihlattuni kanssa. Äidiksi tulin alle 20-vuotiaana, kyllä, mutta olen aina ollut ikäisekseni hyvin kypsä. Minulla EI OLE MT-ONGELMIA! 

33 on oikeilla linjoilla. Paitsi että minä ja mies emme anna periksi, vaan vaikeuksien kautta voittoon. Ja voitto on lähellä kun häätkin ovat molemmilla peruuntuneet.

AP.

Vierailija
37/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tahollasi naimisissa ja sinulla on lapsi uuden miehesi kanssa mutta kuvittelet vielä päätyväsi yhteen exäsi kanssa kunhan hän on näpäyttänyt sinua tarpeeksi? 

Ehkä sun kannattais nyt pitää näiden edellsestä liitosta syntyneiden lasten elämä mahdollisimman stabiilina ja pysyä yhdessäviidennen lapsesi isän kanssa. Eikö tälläkin lapsella ole oikeus molempiin vanhempiin samassa perheessä?

mun mieletä sun suurin ongelma on se, että et jostain syystä kestä sitä, että exäs ei halunnut sun kanssa naimisiin mutta  haluaa tämän nuorikkonsa kanssa. Miksi näin on? Miksi koet hävinneesi? Itse olet tahollasi enemmän kuin siirtynyt eteenpäin, avioliitto ja uusi lapsi! miksi et suo samaa exällesi?

Vierailija
38/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitus 35 tuli sinä aikana kun krjoitin 36:ta. Ok, et siis ole naimisissa.

Vierailija
39/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne menee tai ovat jo menneet hiljaisesti naimisiin, sä et todellakaan saa kutsua vaikka kuinka sitä kyselisit. Kai sä tämän tajuat? Eihän niillä ole mitään syytä kutsua sua paikalle. Ja sä et tosiaan ole ensimmäinen jolle se raskausuutinen kerrotaan, joten pulla voi olla jo uunissa. Miksi ihmeessä sulle pitäis heti kertoa raskaudesta? Kyllä se kuule on jo pitkällä ennenkuin siitä kuulet. Ei kukaan ehdoin tahdoin sua päästä elämäänsä kun on kerran saanut sut sieltä pois.

Vierailija
40/43 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:13"]

[/quote]

No ei sitä kaikkea kehtaa tänne kirjoittaa, pakko vähän muutella faktoja. Tosin eipä sillä, se akkakin lukee tätä palstaa joten olen jo jäänyt kiinni tästä kirjoittelusta ja minulle on siitä monet kerrat sanottu. Että terkkuja vaan sulle, et sä vaan voi tehdä tälle mun kirjoittelulle mitään. Tuskin kukaan muu kuin asianosaiset voivat näistä itseään tunnistaa...?

Oli miten oli, tilanne on kuitenkin tämä. Mieheni kihlattu on häntä 12v nuorempi. Olen ollut kihloissa ja avioliittokin oli hyvin lähellä, kunnes mies aloitti tämän leikkinsä. Minulla ja miehellä on 3 yhteistä lasta, minulla on yksi yhteinen tämän kihlattuni kanssa. Äidiksi tulin alle 20-vuotiaana, kyllä, mutta olen aina ollut ikäisekseni hyvin kypsä. Minulla EI OLE MT-ONGELMIA! 

33 on oikeilla linjoilla. Paitsi että minä ja mies emme anna periksi, vaan vaikeuksien kautta voittoon. Ja voitto on lähellä kun häätkin ovat molemmilla peruuntuneet.

AP.

[/quote]

Mies on jo antanut periksi, sillä on uusi nainen ja uusi elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän