Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin jälkiehkäisypillerin jälkeen menkat myöhässä?

Vierailija
10.09.2013 |

Otin pillerin, vuoto tuli viikko siitä ja nyt odottelen kuukautisia.

Milloin voisi tulla? Kukaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli samanlailla, viikko pillerin ottamisesta, ja sitten normaalisti seuraavalla kerralla. Mutta on sellanen myrkky tuo pilleri, että on kaikki ihan tapauskohtasta.

Vierailija
2/6 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisi päivää myöhemmin kuin normaalit kuukautiset tulisivat. Mulla on tulleet seuraavat kuulautiset yleensä normaalisti, ei mitään vuotoa viikko pillerin jälkeen (ellei sit kuukautisten aika ollut silloin. Eli seuraavat kuukautiset voivat tulla myös normaalia aikaisemmin. Eli teillä on olleet jo ne kuukautiset. Ei ainakaan pitäisi olla raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni reilu 9kk kunnes sitten jälkivuotona synnytyksen jälkeen tuli verta :) ei tainnu tehota...

Vierailija
4/6 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 22:58"]

Mulla meni reilu 9kk kunnes sitten jälkivuotona synnytyksen jälkeen tuli verta :) ei tainnu tehota...

[/quote]

No ei tainnut tehota sulla. :)

Mulla tuli vuoto kiertoon nähden aikasemmin kun mitä olisi pitänyt tulla. Ajattelinkin silloin että jos se kuuluu tulla tuollainen vuoto niin OK mutta tuo kierto vaan mietityttää. Jos se välillä tullut vuoto on vaan sen pillerin ansiota niin kierto on pari viikkoa myöhässä ja jos taas pilleri vaan sekoitti kierron niin tavallaan siitä vuodosta on pari viikkoa ja saa vielä odottaa vuotoa ilman hikoilua.

ap

Vierailija
5/6 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. No, mulla tuli se oikeakin vuoto sieltä sitten. Pidetään peukkuja että toimi sullakin. :)

t. nro2

Vierailija
6/6 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. No, mulla tuli se oikeakin vuoto sieltä sitten. Pidetään peukkuja että toimi sullakin. :)

t. nro2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme