Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikottu kerroksittainen polkkatukka: vaatiiko aina föönauksen

Vierailija
10.09.2013 |

ja/tai tukiaineet taikka rullat, että leikkauksen linja näkyisi yhtään pesun jälkeen? Toisin sanoen, onko hyvä leikkaus vain sellaiselle, joka viitsii nähdä kunnolla vaivaa? Näyttääkö rikottu (feathered) tylsältä tai sotkuiselta tyyliltä, jos ei laita joka välissä muotovaahtoa tms.?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, käytän vahaa ja hiuspuuteria, tykkään sotkea vähän luonnonkiharaisen näköiseksi. Liian siisti polkka voi olla vähän tätimäinen.

Vierailija
2/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaatii paljon laittamista. Näyttää tosi tökeröltä ilman muotovaahtoa, föönäystä ja vahalla viimeistelyä, tai vaihtoehtoisesti koko tukan kihartamista. 

Mulla on hiuslaatu piikkisuora mutta aika paksu ja raskas. Laittamatta ne kerrokset näyttää vaan tökeröltä epätasaiselta leikkaukselta lähinnä ja ohuemmat kerrokset sojottaa mihin sattuu, latvoistaan ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Haaveilen tuollaisesta leikkauksesta, mutta taitaa olla viisainta keksiä jotakin muuta, sillä minun on turha uskotella itselleni, että laittaisin tukkaa joka päivä... Hiuslaatu on lisäksi "vauvamainen" ja kihara, joten olisi ehkä aika työläskin laitettava (?).

Kiitos vastaajille!

ap.

Vierailija
4/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisiko linkkiä johonkin kuvaan, jossa tällainen hiusmalli?

t. ohis, joka kaipaa muutosta

Vierailija
5/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liukas, ohut hiuslaatu ja nyt on rikottu polkka. Taivutan latvat nopeasti föönillä ja käytän kuivashampoota juureen ja vähän pituuksiin. Kuivashampoo siis puhtaisiin, kuiviin hiuksiin.

Vierailija
6/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on rikottu polkka??

Vierailija
7/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan usein vain sormin hiusten juureen vähän muotoilugeeliä ja pöyhin vähän. Mutta melkeinpä nopeammin ja siistimmin saan sen niin, että laitan kuiviin hiuksiin vähän muotovaahtoa ja föönaan pari minuuttia.