Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetkö kaikki asiat vain että muut ihmiset hyväksyisivät ja välittäisivät?

Vierailija
10.09.2013 |

Onko tämä se miten asia yleensä menee ja siis normaali tapa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä muiden tahdon tai hyväksynnän mukaan. Elän omaa elämääni, en sovinnaisuuksien mukaan.

Vierailija
2/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen en, joskus toki teen jotain pieniä juttuja esimerkiksi mieheni mieliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden hyväksyntä tai mielipiteet minusta eivät määritä minua eivätkä tekemisiäni.

Vierailija
4/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noista syistä, vaan kohteliaisuudesta ja vieraanvaraisuudesta ja jotta vieraat viihtyisivät meillä. Siivoan kotia ahkerammin ja teen parempia tarjottavia, kun on vieraita tulossa. En itsekään viihdy haisevassa ja saastaisessa kodissa vieraisilla.

Vierailija
5/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty keksimään yhtäkään juttua jonka tekisin saadakseni hyväksyntää. Toki teen paljon vapaaehtoistyötä sekä palveluksia perheelleni mutta vain sen takia että haluan tehdä niin.

Vierailija
6/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana yritin aina ja kaikessa miellyttää muita. En edes tunnistanut omia tarpeitani tai toiveitani, koska automaatioa oli tehdä mitä muut minun toivovat tekevän. Lopputuloksena olin vähän hukassa.

Nykyisin teen asioita jotka vievät minua ihan omien tavoitteideni suuntaan. Tottakai kuuntelen muidenkin toiveita, mutta lähinnä asioissa jotka koskevat myös heitä. Kukaan ei määritä enää mitä minä teen elämälläni.

Vierailija
7/7 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn esim ikävässä työpaikassa sosiaalisen hyväksynnä takia. Se on totta. Voisin ehkä irtisanoutua ja katsoa mitä tuleman pitää mutta häpeäisin sitä kovasti. Ihan kuin olisin joku surkimus silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi