Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei heru saikkua

Vierailija
10.09.2013 |

Onko muut huomanneet samaa vai onko tämä meidän terveyskeskuksen oma linjaus, että flunssaan ei kirjoiteta 2-3 päivää sairaslomaa? 

Antibiootteja kyllä saa, vaikkei niille olisi edes tarvetta, mutta vanha kunnon lepo ei ole enää mitään? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa (yksityinen työterveyshuolto) jos ei ole kuumetta, mutta kuumetta jos on niin saa saikkua. Toisaalta meillä saa olla pelkällä omalla ilmoituksella pois 3 päivää joten ei flunssan takia kukaan saikkua hae lääkäriltä. 

Vierailija
2/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran finni korvan takana, enkä saanut sairauslomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös hyvin asiat sen suhteen, että työnantaja luottaa minuun ja antaa olla pois vaikka kolme viikkoa. Rakastan työtäni, enkä huvikseni sieltä pois ole (teen töitä myös kotoa käsin ja viikonloppuisin tarvittaessa). Kävin lääkärissä, koska olen raskaana ja neuvolassa heti aluksi todettiin, että kaikkiin sairasteluihin tulee suhtautua vähän suuremmalla vakavuudella ja koska korvani oli tosi kipeä ja halusin tarkastuttaa sen varmuuden vuoksi. Kurkku on niin kipeä, etten puhumaan pysty, veto aivan pois ja silti olisi pitänyt töihin lähteä hyvässä lykyssä tartuttamaan muut.

ap