Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vauvan olen 40v,milla vauvakuume pois?

Vierailija
10.09.2013 |

Millä sen saisi pois, vinkkejä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma :( Lopetin tuossa noin vuosi sitten koko aikuisiän jatkuneen alkoholin liikakäytön. Ennen kun join, ei tullut mieleenkään mitkään perheen perustamiset, vaan ainoa mikä merkitsi oli viina. Lopetin kuitenkin ja olen laihduttanut liikapainon pois sen jällkeen, mutta sivuvaikutuksena on herännyt kauhea kuume saada mies ja vauva... Harmi vaan että ikää on jo niin paljon ettei enää onnistu oikein :(

Vierailija
2/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies ja 4v lapsi mutta mies ei toista halua.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 10:39"]

[/quote]

Kurja juttu :( Kai se vauvakuume menee ajan kanssa itsestään ohi, mutta tukalaa se on kärvistellä se läpi... Varsinkin jos toisella ei ole erityisemmin mitään järkiperusteita sille miksi ei toista niin voi olla kyllä aika vaikea niellä.

Vierailija
4/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 10:39"]

[/quote]

Kurja juttu :( Kai se vauvakuume menee ajan kanssa itsestään ohi, mutta tukalaa se on kärvistellä se läpi... Varsinkin jos toisella ei ole erityisemmin mitään järkiperusteita sille miksi ei toista niin voi olla kyllä aika vaikea niellä.

[/quote]

Tiedän ettei mieheni mieli muutu lapsiluvun suhteen. Tuo ainokainen täyttää kuukauden päästä jo 5v ja olen varmasti yli 3v yrittänyt taivutella toiseen lapseen mutta ei niin ei. Ja onhan tässä taloustilanne meillä sellainen ei mikään hyvä että se puoltaa sitä että vain yksi lapsi.

Vierailija
5/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 10:37"]

Sama ongelma :( Lopetin tuossa noin vuosi sitten koko aikuisiän jatkuneen alkoholin liikakäytön. Ennen kun join, ei tullut mieleenkään mitkään perheen perustamiset, vaan ainoa mikä merkitsi oli viina. Lopetin kuitenkin ja olen laihduttanut liikapainon pois sen jällkeen, mutta sivuvaikutuksena on herännyt kauhea kuume saada mies ja vauva... Harmi vaan että ikää on jo niin paljon ettei enää onnistu oikein :(

[/quote]

HIenoa kuitenkin, että olet päässyt viinasta ja ylipainosta eroon! Ja hyvän miehenhän voit vielä löytää, vaikka lapsen suhteen aika alkaakin olla kortilla.

Vierailija
6/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse perustelen sillä järkisyyllä että ei voi tietää jos itse kuolee jo kuusikymppisenä, niin lapsi on vasta parikymppinen. Tai vaikka dementoituu aikaisin, joutuu sitten nuori ihminen hoitamaan vanhuksen asioita. Ja lapsenlapsiaan tuskin tulee näkemään.

Vierailija
7/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 10:53"]

Itse perustelen sillä järkisyyllä että ei voi tietää jos itse kuolee jo kuusikymppisenä, niin lapsi on vasta parikymppinen. Tai vaikka dementoituu aikaisin, joutuu sitten nuori ihminen hoitamaan vanhuksen asioita. Ja lapsenlapsiaan tuskin tulee näkemään.

[/quote]

No mä en ajattele noin jos ajattelisin noin niin tuskin mulla olisi tuota 4v lastakaan.

Vierailija
8/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pääsekään yli. Vauvakuumeesta siis. Veikkaan että loppuelämäni kannan tätä fiilistä, että jäi yhtä vajaaksi lapsilukuni. Mulla on kaksi lasta, olen heistä erittäin onnellinen. Mutta aina kuvittelin itseni kolmen lapsen äidiksi. Ikää on jo 44v. joten tämä oli tässä. Ei niitä enempiä tule. 

Nelisn vuotta sitten oli pahin hetki. Karvasteli ihan se vauvan puute. Mutta pikkuhiljaa lieveni, nykyään on vain hetkittäin haikeaa.

Vierailija
9/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä hyvin pääsee eroon ku toteaa että moni nelikymppinen on jo isoäiti..alat vaan oottelee lapsenlapsia!

Vierailija
10/10 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 11:53"]

Kyllä siitä hyvin pääsee eroon ku toteaa että moni nelikymppinen on jo isoäiti..alat vaan oottelee lapsenlapsia!

[/quote]

No mutta mun ainokainen on 4v en tosiaankaan tunne itseäni miksikään mummoksi ja vielä varmasti 30v saan odotella ennenkuin mummo olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi