Tähdet tähdet ja miehen seisokki
Eilen saunan jälkeen makoiltiin ukon kanssa sohvalla ja katseltiin telkkaria. Sieltä tuli tämä tähdet tähdet ohjelma. Sattui alkamaan Abreun esitys ja kiinnitin vaa huomiota, kun mies makoili selällään toinen jalka koukussa, siten että näin kylpytakin välistä hänen vehkeensä. Kappale ei kauaa ehtinyt menemään, kun huomasin, että ukolla alkoi seisomaan. Seurasin koko esityksen ajan, että miten tämä etenee. Jostain syystä itse aloin kiihottumaan, en siis esityksestä. Kappaleen loputtua sanoin miehelleni, että siirrä vähän kylpytakkia. Siirsi ja edelleen seisoi kovasti. Sanoin, että huomasin mikä eeisokin aiheutti. Yritti ensin änkyttää, mutta minua alkoi naurattamaan ja sanoin, että ei minua haittaa. Pyysin häntä näyttämään minulle, miten hän tämän Abreun kanssa hoitaisi seisokkinsa pois. Hetken katsoi hölmistyneenä ja sitten alkoi tapahtua. Ihanin ja kiihkein spontaani seksisessio mitä on ollut aikoihin! Molemmat kyllä saatiin, mutta seksin jälkeen oli jotenkin vaivaannuttava hetki. Teinköhän jotain väärin, vaikka hän selvästi tykkäsi ja niin kyllä minäkin, mutta mistähän tämmöinen morkkis oikein iski
Kommentit (8)
Meillä sama tilanne välillä. Mies kiihottuu jostain netin naisesta. Kun annan suihinoton niin että hän saa katsoa samalla sitä naista niin laukeamisen jälkeen mies on vaikea ja jotenkin outo. En ymmärrä?
Laitoin hänelle viestiä töihin, että teinkö jotain väärää eilen. Vastasi, että en todellakaan ja oli kuulemma erittäin kiihottava hetki. Oli vain kuulemma hieman hämmentynyt tai häpeissään siitä, miten rajusti hän minut otti. Kiitteli kyllä kovasti. Ja saa kuulemma jatkossakin tapahtua😄
Meillä sama juttu, mutta Jari Sillanpään biisin aikana.
Tuskin on kovin ihmeellistä, että jonkun Abreun esityksen aikana normaalilla viriilillä miehellä kalu kovettuu. Onhan hän varmasti monen miehen mieleen.
Nii....ainoa Suomalainen naisartisti, joka näyttää kansainväliseltä popparilta, eikä laulutaitoakaan todellakaan puutu. Aina keksitään Suomessa jotain negaa positiivisuuden sijaan. Myös se, että Annan tyyli on rohkeaa, kuten jenkkilässä lähes kaikilla poppareilla ihan arkipäivää. Täällä haukutaan h_oraksi. Meidän puritaanisessa perä pohjolassa ei valitettavasti tyyliä suvaita vielä noin sataan vuoteen. Ja vielä isopääkin.
Onhan meillä Kaija Koo ja Paula Koivuniemi! Parempi olis, jos miehet katselis vaan heitä, vai mitä.
Menkää jonnet kotiinne. Voi jessus teillä on tyhmät jutut.
Hienoo!
Nyt mulla otti seisokin kun ajattelin teidän kiimaista naintia.