Onko kukaan palanut yhteen exän kanssa vuosien erillään olon jälkeen?
Miten kävi? Kuinka pitkä oli alkuperäinen suhteenne?
Kommentit (21)
Oltiin kymmene vuotta yhdessä. Neljä vuotta erossa. Palattiin yhteen ja oikeastaan jatkettiin siitä mihin jäätiin. Helppo oli yhteen palata. Molemmilla oli sellaiset välisuhteet siinä eron aikana .
Mä voisin vakavasti harkita asiaa yhden kanssa. En kyllä tiedä yhtään mitä hän siitä ajattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä unta nää
Jännä, kun ap kysyi niistä ihmisistä, jotka OVAT palanneet yhteen exän kanssa. Hän varmasti itsekin ymmärtää, että suurin osa ei palaa yhteen exän kanssa..
Melkeinpä kaikki n. nelikymppisinä eronneet kaverini ovat päätyneet yhteen jonkun eksänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Melkeinpä kaikki n. nelikymppisinä eronneet kaverini ovat päätyneet yhteen jonkun eksänsä kanssa.
Oikeasto? Ovatko exät jotain nuoruuden heiloja? Todella mielenkiintoista
Tiedän yhden tapauksen, jossa nuoruuden pari päätyi yhteen kuuskymppisinä (tai en nyt tarkalleen tiedä, minkä ikäisiä he olivat, kun alkoivat uudelleen seurustella, luullakseni alle 60). He siis seurustelivat joskus parikymppisinä, mutta erosivat. Nainen meni naimisiin ja sai lapset, mutta erosi miehestä, kun lapset olivat teini-ikäisiä (en nyt ihan tarkalleen muista, toinen oli ehkä abi ja toinen pari vuotta nuorempi tai sinnepäin). Sitten löytyi yhteinen sävel tämän eksän kanssa ja nyt ovat olleet naimisissa jo jokusen vuoden, ehkä jopa 10. (Tää elämä menee niin nopeasti ja kyse on siis vanhempieni ystävistä, että en oikeasti muista yksityiskohtia tarkasti.)
Aloittaja haluaa nyt kuulla vain sellaisia tarinoita, että on palattu exän kanssa onnellisesti yhteen. Sillä hän "oikeuttaa" omat toiveensa/halunsa, vaikka järki ja luultavasti ystäväpiiri sanoo, että täysin hullun hommaa....
Alkuunkaan en ymmärrä sitä, että päätös tehdään sillä perusteella, että "kyllä sillä yhdellä keskustelupastalla oli monta onnistunutta juttua..."
Mun ystävä palasi yhteen nuoruuden poikaystävänsä kanssa. Olivat kumpikin aiemmin liian nuoria ja kypsymättömiä. Kumpikin kasvoi erillään olon aikana ja sattumalta tapsivat uudestaan myöhemmin. Ovat vakaassa parisuhteessa. Olisin aika yllättynyt, jos eroaisivat lähiaikoina. He sopivat hyvin toisilleen.
Minä ja mieheni olemme uusintakierroksella nyt toista vuotta, aiemmin meillä oli on-off suhde vuosia, sitten välissä viis vuotta taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme uusintakierroksella nyt toista vuotta, aiemmin meillä oli on-off suhde vuosia, sitten välissä viis vuotta taukoa.
Wow! Olisitko halunnut kertoa tarkemmin? Esim kauan on-off suhteenne kesti ja miksi lopulta erositte? Kauan olitte erossa ja olitteko yhtään tekemisissä?
Älä unta nää -kommentin kirjoittaja siis tarkoitti, että ei se ex ole miksikään muuttunut. Tai hyvin epätodennäköisesti on. Mitä vanhempi ihminen sitä todennäköisemmin hän on pinttyneissä tavoissaan. Jos eron syy oli hyvä, syy tulee ennenpitkää suhteessanne näkymään. Katse eteen päin ja lopeta haaveilut exästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow! Olisitko halunnut kertoa tarkemmin? Esim kauan on-off suhteenne kesti ja miksi lopulta erositte? Kauan olitte erossa ja olitteko yhtään tekemisissä?
Ensimmäinen kierroksemme kesti 7v, lopulta emme vain mahtuneet saman katon alle, sillä mulla oli lapset edellisestä liitosta ja tämä mies tavallaan vaati minulta liikaa aikaa itselleen. Eromme kesti reilun viis vuotta, satunnaisesti kyselimme toistemme kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kierroksemme kesti 7v, lopulta emme vain mahtuneet saman katon alle, sillä mulla oli lapset edellisestä liitosta ja tämä mies tavallaan vaati minulta liikaa aikaa itselleen. Eromme kesti reilun viis vuotta, satunnaisesti kyselimme toistemme kuulumisia.
Kiitos, kun jaksoit vastata! :) ihanaa, että löysitte toisenne uudelleen
Mulla tunnen kolme pariskuntaa, jotka ovat palanneet yhteen.
Teineinä alkoivat seurustella. Tekivät lapset ajoissa ja kolmekymppisinä alkoi toinen tympiä. Ero tuli.
Seikkailivat muutaman vuoden ja huomasivat, että exä sittenkin oli mutkaton ja sen kanssa elämää oli jo koettu.. eivät halunneet enää oppia uuden ihmisen tavoille, kun yhden kanssa oli jo "kouluttauduttu" yhteen.
Onhan noilla jo tätäkin uutta ex suhdetta kymmenisen vuotta takana. Ja hyvältä näyttää.
Nää pariskunnat eivät tunne toisiaan, ettei kyse ollut mistään joukkoerosta.
25 vuotta yhdessä, erossa 4 vuotta, nyt vuosi yhdessä
Voisin haluta tuota, mutta en usko, että tulee ikinä tapahtumaan. Exäni tuskin haluaisi enää suhteeseen kanssani. Pallo on nyt hänellä. Sori, että vastasin näin aiheen vierestä.