Minulla on typerä mies ARGH
En tarkoita kirjaviisautta tai yleistietoa mutta mokailee.. töppäilee.. loukkaa eikä tajua että tekee tosi pahoja juttuja esim kännissä.
Olimme perheristeilyllä lasten ehdoin, pienet lapset siis mukana. En hillunut baarissa vaan jäin hyttiin vahtimaan lapsia. Mies meni moikkaamaan tuttuja ja LUPASI että palaa kohta takaisin. Lähti siis kahdeltatoista piipahtamaan ja vähän sovittiin ettei juo enempää että jaksetaan päiväretki seuraavana päivänä lasten kanssa. Lapset on meillä etusijalla. Kahui ja hiveli mua ennenkuin lähti ja harmitteli ettei päästä kahdestaan.
No, palasi hyttiin ympäripäissään kolmelta. Otti päähän ja pahasti, ei sen pitäny juoda tohon kuntoon itseään kun oli seuraavana aamuna sovittu että noustaan ajoissa samaan aikaan pirteänä kuin lapsetkin. No, koetin nukkua.
Aamulla sitten näin heti että hytin vessan pyyhkeeseen oli pyhitty huulipunat, ja mies nukkua ähisi suun ympäryspunaisena! MITEN TYHMÄ VOI MIES OLLA???? Mikä sika! Mikä alhainen paskiainen. Hillitsin itseni koko päivän enkä puhunut mitään. Päivä meni pilalle lastenkin osalta isin hirveän krapulan kanssa. Tänään maanantaina se sitten tekstiviestissä tunnusti kun taisi tajuta että on ole sokea..
Joka eukko (tuttu) oli muka käyny sen kimppuun, yrittäny viedä hyttiin mutta ei ollu suostunu. Enkä tajua että kukaan voi nuolla toista väkisin, jos ei kaada maahas suurinpiirtein, vaikka olisi mies kuinka kännissä tahansa...
Nyt oksettaa koko asia. oikein kunnon moka. TAAS pilasi kaiken. Pitääkö mun muka hyväksyä asia, kaksi loukkaavaa tekoa kun kerrankin ollaan koko perhe reissussa, sitä ei meillä usein tapahdu. Hirveän katuvainen on jne.. mutta en halua ees nähä sen naamaa kun se on tehny tämänsuuntaisen pahan jutun jo kerran ja silloin päätin oman mielenterveytenikin takia että se loppuu jos vielä kerran erehtyy.. mutta,, toivon että tosiaan mies oli tässä se uhri, se inhoaa keski-ikäisiä lehmiä jotka väkisin yrittää laivoilla saada nuorta lihaa.. Se oli sanonu että vaimo ja lapset oottaa hytissä niin silti se haahka vaan oli jatkanu.. kännisen hyväksi käyttöä, mutta silti mua oksettaa... miten tästä pääsee yli jos pääsee.. en jaksa olla vihainen mutta en voi hyväksyä tätä enää..
Kommentit (7)
Tolla risteilyllä oli vaan keski-ikäistä porukkaa ja ihan oikeasti miestä tultiin "ottamaan" ihan mun nenän edestä jo alkuillasta, ette usko mitä kännisiä lehmiä siellä oli..
Tää lehmä oli tullu halailemaan kännissä ja sitte ns iskeny naamaan ja mäkään en sekuntiakaan usko että siitä ei aikuinen humalainen mies muka pääsisi pois... YÖK
:-( -ap
Tää on niinku jostain parodiasta,, huulipunat pyyhkeessä ja naamassa ei tsiisus!!!
-ap X-/
Juuri sopiva sinulle. KEEP UP THE GOOD WORK!
En mä ainakaan uskoisi sekuntiakaan, että joku ämmä saisi suudeltua mun miestä väkisin. Kyllä sun äijäs on ollut mukana täysillä, mutta sulle vaan selittelee tuollaista sontaa. Kenelle ISÄLLE tulee edes mieleen lähteä kännäämään yksin perheristeilyllä. Kyllä se on aivan selvästi seuraa sieltä kaivannut ja näköjään saanutkin.
niin.. sairasta..
:-( ap
ja niin moni kun tota paskaa tavoittelee tietämättä mikä se on oikeasti, mä saan kaiken paskan niskaani..
No pistä vahinko kiertämään eli äijä pihalle!
Enpä usko, että kukaan nainen väkisin kävi nuolemaan...