Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kateellinen varakkaalle Kaisa Liskille.

Vierailija
23.08.2020 |

Itse köyhänä sitä kadehtii sellaista hulppeaa elämäntyyliä. On hienot autot ja talot. Ravataan kampaajalla ja manikyyreissä. Syödään illallista hienoissa ravintoloista viinin kera.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisalle on tärkeää näyttää muille että rahaa on, hyvin tärkeää. Ei voi myöntää ettei olisi varaa kaikkeen.

Vierailija
2/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on se tyyppi, joka voi tuntea kateutta ja katkeruutta jo siitä, että toisen lääkkeissä on mielenkiintosemmat haittavaikutukset kun omissa.

- tuntematon nettikirjoittaja -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo että Kaisa tulee vielä nousemaan ja aika huonosta jamasta on alkanut noustakin. Ikäviä asioita on varmasti tehnytkin, mutta hän vaan nousee ja sulattaa hymyllään, kadehdittavan vahva. ja luulen, että osaa väsätä soppiakin, markkinoida. Hän uskoi tekemiseensä vaikka kaikki häntä jo lyttäsivätkin. Siinä se salaisuus monessa asiassa. Turha tältä maailmalta on kenenkään tukea pyytää.

Vierailija
4/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan voi käsittää miten nämä julkkikset aina putoavat jaloilleen? Jos tavan pulliaisella on oikeuden tuomio esim. Vaikka petoksesta tai/ja järkyttävät ulosotto velat on sen luksus elämä tasan varmasti siinä mutta nämä prkleet ne vaan nousee kuin feeniks lintu ja elämä jatkuu vielä vähän enemmän luksuksena kuin ennen töppailyjä. Ei ymmärrä ei.

Vierailija
5/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Kaisa Liski?

Vierailija
6/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se muillakin kuin jollain  julkkiksilla. Kyllä poliitikot osaavat junailla kaikki vielä paremmin. Jakavat tietojaan ja hyväveliverkorstojaan. Veronmaksajien varoilla siellä kilistellään konjakkia ja lusikoidaan parasta kermahuttua paskaa puhuville huulille. Se ei niin näytä häiritsevän ihmisiä. Tekeväthän he tärkeää, yhteiskunnallista työtä :D muhahaa

Vierailija
7/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Kaisa Liski?

Joku nobody...?

Vierailija
8/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puolestani voi käsittää, miten kukaan voi mokata kaikki hommansa kuten tämä Katja/Kaisa?

Tämäkin tavintolahomma tulee vielä kyrvähtämään - tulee riitautunaan tämän omistajan/ystävättärensä kanssa.

Vierailija
9/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sil oo perse auki??

Vierailija
10/10 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö muuttaa nimi Kaisaksi.