Treffeille vastoin tahtoa
Miten kertoa naiselle ensimmäisillä treffeillä, etten tahdo enää tavata?
Eli tämä tyttö on häiritsevästi vilkuillut minua kuntosalilla jo pidemmän aikaa. Ja lauantaina hän sitten vastaanotossa (josta käyn aina treenin päätteeksi ostamassa palautusjuoman) ehdotti, että menisimme ensi tiistaina (eli huomenna!!) illalla syömään jonnekin. No en kehdannut kieltäytyäkään kun tuli hiukan puskista.
Nainen on varmasti oikein mukava ja kaikkea, mutta tiedän jo etten pidä hänestä 'siinä mielessä' koska hän on aika aktiivisesti kuntosalia harrastavan näköinen. Ikäväähän se on myöntää olevansa näin ulkokuorikeskeinen, mutta totuus paljastuisi viimeistään kun en tahtoisi mennä hänen kanssaan sänkyyn. En vain yksinkertaisesti pidä liikuntaa harrastavista naisista. Ei kaikki naisetkaan varmaan pidä kuntosalilla viihtyvistä miehistä.
Minun treffailuista on jo vierähtänyt tovi enkä keksi, miten kertoa naiselle, etten ole kiinnostunut. Todellista syytä tuskin kannattaa hänelle kertoa kuitenkaan. En tahdo missään nimessä vaikuttaa tylyltä, koska tiedän, miten paljon rohkeutta on häneltä vaatinut tulla kysymään syömään, vaikka olemmekin nähneet ko. salilla jo varmaan vuoden verran kerran pari viikossa.
Voi voi. Auttakaa miestä pulassa! Miten tahtoisitte itsellenne kerrottavan treffeillä tuollainen asia?? Sanonko vain, etten usko että kannattaa tavata toiste?
Kommentit (32)
Meet sinne treffeille, kaiva nenää, röyhtäile ja pireskele. Puhu vatsan toiminnasta. Eiköhän se siitä.
Täällä sama homma. Olen niin kiltti, etten kehtaa kieltäytyä. Tai tiettyyn pisteeseen saakka kyllä, mutta nyttenkin mua piirittää sellainen kaveri joka ei tajua sanaa "ei". Mua ahdistaa aivan sairaasti, etenkin kun sille ei kelpaa pikatreffit kahvilassa, vaan se haluaa ehdoin tahdoin istua mun kanssa iltaa. Mä en halua. Mä haluan pikatreffit joilta pääsee nopeasti poiskin, en tahdo lähteä deiteille sillä oletuksella, että tässä nyt sitten pitää viettää yhdessä aikaa ainakin vuorokauden verran. Mä en oikeasti kestä, enkä mä oikeasti tiedä miten pääsen tästä tilanteesta pois kohteliaasti. En kai mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 20:37"]
Täällä sama homma. Olen niin kiltti, etten kehtaa kieltäytyä. Tai tiettyyn pisteeseen saakka kyllä, mutta nyttenkin mua piirittää sellainen kaveri joka ei tajua sanaa "ei". Mua ahdistaa aivan sairaasti, etenkin kun sille ei kelpaa pikatreffit kahvilassa, vaan se haluaa ehdoin tahdoin istua mun kanssa iltaa. Mä en halua. Mä haluan pikatreffit joilta pääsee nopeasti poiskin, en tahdo lähteä deiteille sillä oletuksella, että tässä nyt sitten pitää viettää yhdessä aikaa ainakin vuorokauden verran. Mä en oikeasti kestä, enkä mä oikeasti tiedä miten pääsen tästä tilanteesta pois kohteliaasti. En kai mitenkään.
[/quote]
Ootko kokeillut tarpeeksi painokkaasti sanoa, että et ole ollenkaan kiinnostunut tyypistä?
Miten niin ei tajua sanaa ei? Kieltäydyt treffeistä, mutta hän silti sanoo, että nähdään paikassa x silloin ja silloin? Älä ilmaannu paikalle, älä vastaa puheluihin tai viesteihin.
Ns punttimimmit on usein vaan läskejä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 20:37"]
[/quote]
Ootko kokeillut tarpeeksi painokkaasti sanoa, että et ole ollenkaan kiinnostunut tyypistä?
Miten niin ei tajua sanaa ei? Kieltäydyt treffeistä, mutta hän silti sanoo, että nähdään paikassa x silloin ja silloin? Älä ilmaannu paikalle, älä vastaa puheluihin tai viesteihin.
[/quote]
Olen kieltäytynyt jatkuvasti treffipyynnöistään milloin milläkin verukkeella. Viimeksi sitten sanoin että okei, voidaan nähdä, mutta nopeasti kahvilla jossain. Ei mennyt jakeluun, ei mitenkään. Kun en suostunut ottamaan sitä meille kylään enkä menemään tämän tyypin luo, niin sanoi että "no katellaan sitten joku parempi kerta". Sanoin sille, että en halua ekoilla treffeillä kutsua ketään meille enkä mennä kenenkään tuntemattoman luokse. Ei vaan suostu ymmärtämään. Jankuttaa että ei hän mitään tee ja hän voi vaikka nukkua pihalla ja että ei mua ala ahdistamaan jne. Siis argh! Ja nyt se taas aloitti sen saman, koska voit tulla mun luo syömään? Tai voin mä tulla sunkin luo, jos sulle ei sovi tulla tänne..
Siis helvetti, menee järki!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 21:15"]
Olen kieltäytynyt jatkuvasti treffipyynnöistään milloin milläkin verukkeella. Viimeksi sitten sanoin että okei, voidaan nähdä, mutta nopeasti kahvilla jossain. Ei mennyt jakeluun, ei mitenkään. Kun en suostunut ottamaan sitä meille kylään enkä menemään tämän tyypin luo, niin sanoi että "no katellaan sitten joku parempi kerta". Sanoin sille, että en halua ekoilla treffeillä kutsua ketään meille enkä mennä kenenkään tuntemattoman luokse. Ei vaan suostu ymmärtämään. Jankuttaa että ei hän mitään tee ja hän voi vaikka nukkua pihalla ja että ei mua ala ahdistamaan jne. Siis argh! Ja nyt se taas aloitti sen saman, koska voit tulla mun luo syömään? Tai voin mä tulla sunkin luo, jos sulle ei sovi tulla tänne..
Siis helvetti, menee järki!
[/quote]
Siis oot kieltäytynyt milloin milläkin verukkeella? Eli keksinyt tekosyitä, kuten että on muuta menoa? Jos näin on, niin en ihmettele, jos ei mene perille. Mies voi kuvitella, että oot vaan kiireinen. Ei hän ajatuksia varmaan osaa lukea, eikä tajua, että oikeasti et vaan halua nähdä.
Yritäpä sanoa suoraan, että ei kiinnosta enää jatkaa tapailua.
Miten aloittajalla meni treffit? Vai päädyitkö sänkyynkin vastoin tahtoasi...? ;)
Mikä ongelma tässä on? Mies sanoo treffien jälkeen, että ei kannattane toistaa, koska kemiaa ei ole. Yksinkertaista ja kaunista, eikä kukaan voi olla ymmärtämättä asiaa. Epäkohtelias ei tule olla (esim. olet liian skrode ja haiset anabolisille steroideille), kemiaan vetoaminen on juuri sopivaa ympäripyöreää puhetta.
Naiset aina pohtivat, miten asian voisi ilmaista niin, että toinen tajuaisi, mutta ei kuitenkaan pahoittaisi mieltänsä. Tähän voi vain todeta, että enemmän satuttaa se, että kuulee asian vasta myöhemmin ja jää ihmettelemään, miksei asiaa voinut kertoa heti. Suoraa puhetta kiitos.
Vaihtoehto 1: Aina voit perua syömään menon, sanot, että tuli työjuttu, joka on pakko hoitaa. Tai pakko mennä auttamaan mummoa lampunvaihdossa juuri silloin. Tai mitä tahansa.
Vaihtoehto 2: Menet syömään. Illan päätteeksi kiität mukavasta illasta ja toteat, että varmaan salilla nähdään, aurinkoista ja mukavaa syksyn jatkoa sulle. Sen jälkeen et ota yhteyttä. Jos nainen ei tajua tästä vihjeestä ja ehdottelee tapaamista, voit aina sanoa, että sulla ei tässä elämäntilanteessa aika oikein riitä tai että et ole valmis sitoutumaan.
Taitaa olla ap vielä niin ekstaasissa treffien jälkeen, että ei kykene vastaamaan miten meni.
Puolessavälissä ruokaa sanot että eiköhän lähetä naimaan. Mitä voit hävitä? Puolet ruuasta mutta todennäköisesi mamma vaan lähtee.
Jos saat niin tuumaat että kivaa hommaa höylätä mutta et haluu muuta. Mitä voit hävitä? Sait jo kerran, so?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 18:49"]
Voi poikaressukkaa kun treenatut naiset ovat raahamassa treffeille...ihan vastoin tahtoaan joutuu pikku prinssi lähtemään...oih.
Ensi viikolla inisee täällä kun treffeille pyytävät naiset ovat liian läskejä ja treenaamattomia.
[/quote]
En ymmärrä aggressiivista asennettasi.
Et kai sinäkään pidä kaikenlaisista miehistä?
Ikinä en ole naista haukkunut läskiksi, enkä kyllä miksikään muuksikaan sen puoleen. Ei kuulu tapoihini. Juurihan tässä halusin selvittää teiltä naisilta itseltänne, miten tässä olisi paras menetellä, jotta selvittäisiin mahdollisimman "hyvin". Ei olisi pitänyt lupautua, tiedän. Mutta myöhäistä se nyt enää on.
[/quote]
Sen kun menet vaan huomenna ja kieltäydyt kohteliaasti, jos nainen ehdottaa uutta tapaamista tai haluaa vaihtaa numeroita.