Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja Veikko Vallin julkaisi Twitterissä kuvan päiväkoti­lapsista ja opettajasta...

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä aiempaa historiaa tuollaisista lapsijutuista? Harvemmin tulevat yllätyksenä. Miksei lähipiiri ole puuttunut asiaan?

Vihjaatko nyt, että hänellä olisi vihreään aatteeseen viittaavaa taustaa?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pedofiili-menneisyys-rassaa-saksan-…

Vierailija
82/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla kuva siitä alkuperäisestä twiitistä:

https://twitter.com/TiiaMaija/status/1297216486923284485

Aika törkeästi yhdisti kuvan naisen Isisiin.

Vielä sanoo seisovansa sanojensa takana. Kunnianloukkauksesta taitaa mennä. Ehkä sillä ei vielä ollut mitään riskosta taustalla ja halusi kuulua enemmän jengiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien luvaton salakuvaaminen on laitonta.

Vierailija
84/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien levittäminen eteenpäin kuuluu tietysti heikäläisten kuvioon.

Vierailija
85/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miellän mustan kokokaavun fundamentalistista islamin tulkintaa kuvastavaksi asusteeksi. Toivottavasti olen tässä tapauksessa väärässä.

Tämä. Samaa mieltä. Vaatteilla ja asusteilla voi viestittää paljon. Huivi ja tunika on ihan ok.

Vierailija
86/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin lapset olivat kuvassa sivullisia, jotka olisi pitänyt häivyttää tunnistamattomiksi. Tarkoituksena oli kiinnittää huomio noihin supersankareihin.

Pidetäänkö noissa piireissä supersankarina ihmistä joka käy töissä?

Varmaan viittaa siihen että saa työskennellä lasten parissa. Ei nimittäin saisi kaikki persujen porukasta kun taustat tarkistetaan.

Vierailija
87/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaminen julkisella paikalla on aina sallittua. Julkaisu on sitten eri kysymys.

Vierailija
88/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on tapana laittaa "vahingossa" jotain ja sitten saada aikaan keskustelua.

En ymmärrä mikä noita vaivaa, kun asiallisesti ei voi tuoda asioita keskusteluun. Ja jankataan aina samoja ja mielestäni ollaan (sanoisin) fobisia joitakin kohtaan.

Olisko mahdollista tuoda sama asia esiin, niin että ajaa jotain asiaa, eikä vain ole vastaan jotain ryhmää? Vaikka uskonnon poistamista Suomesta, jos jonkun uskonnolliset tavat häiritsee. Pitää vain hyökätä jonkun asia kimppuun vielä yksilöiden kautta.

Kaikki minun kunnioitus kuvattua työntekijää kohtaan.

Vierailija
89/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikko Vallin ei silloin siinä lisäravinnevedätyksessä maksanut edes veroja Suomeen.

Ilmankos ihmettelee sitten tuollaista työssäkäyvää ihmistä noin kovasti!

Vierailija
90/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on somemielensäpahoittajien lynkkausjoukko vauhdissa!

Vierailija
91/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaminen julkisella paikalla on aina sallittua. Julkaisu on sitten eri kysymys.

Niin ilman taka-ajatuksia. Kaikki kuvaaminen ei ole sallittua julkisillakaan paikoilla.

Vierailija
92/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on tapana laittaa "vahingossa" jotain ja sitten saada aikaan keskustelua.
En ymmärrä mikä noita vaivaa, kun asiallisesti ei voi tuoda asioita keskusteluun. Ja jankataan aina samoja ja mielestäni ollaan (sanoisin) fobisia joitakin kohtaan.

Olisko mahdollista tuoda sama asia esiin, niin että ajaa jotain asiaa, eikä vain ole vastaan jotain ryhmää? Vaikka uskonnon poistamista Suomesta, jos jonkun uskonnolliset tavat häiritsee. Pitää vain hyökätä jonkun asia kimppuun vielä yksilöiden kautta.

Olisiko se että se on vain niin paljon helpompaa näin?

Tai sitten eivät vain osaa toimia muuten.

Vierailija
93/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kun ensin Vallin on somessa lynkannut kaapunaisen vaikka ei edes tuntenut naista.

Vierailija
94/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellaista vaarallista populismia mitä nuo harrastaa, luovat vastakkainasettelua ja vihaa.

Vierailija
95/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse keskustelen asiasta. En ole lynkkaamassa ketään. Ehkä tarkoitit tuota persujoukkoa, etkä esim.minua, joka kritisoi heidän (osan) tapaansa esittää asiat.

Vierailija
96/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronkiertäjä-Veikko pilkkaamassa ihmistä joka sentään maksaa veronsa kotimaahan. Halveksittavaa käytöstä.

Vierailija
97/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko setä, tuo lasten ystävä...

Vierailija
98/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellaista vaarallista populismia mitä nuo harrastaa, luovat vastakkainasettelua ja vihaa.

Itselleni on muodostunut käsitys, että koko puolueen politiikka perustuu vihaan. Vahinko, että sen puolueen järjen äänet jää taka-alalle pimentoon ja siksi ihmisillä on väärä mielikuva , niin kuin minulla.

Vierailija
99/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miellän mustan kokokaavun fundamentalistista islamin tulkintaa kuvastavaksi asusteeksi. Toivottavasti olen tässä tapauksessa väärässä.

Minä en. Miellän sen enemmän "tuulipuvuksi".

Sitten kun kasvot ja kädet on peitetty, alan pohtimaan syytä siihen.

Vierailija
100/202 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkossa on jatkuvasti (jopa vastuumedian sivuilla) julkisilla paikoilla otettuja kuvia, joissa on lapsia ja aikuisia tunnistettavissa. Jopa uimarannoilta otettuja kuvia. En nyt ihan ymmärrä mikä tässä on niin suuri ongelma, kun lapset eivät edes olleet kuvassa se pääasia. Puolestaloukkaantujien loukkaantumisen kaapunaisen puolesta ymmärrän paremmin, mutta ölinä tarhalapsista haiskahtaa pahasti keppihevostelulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä