Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei täällä valiteta vuorotteluvapaista?

Vierailija
09.09.2013 |

Mielestäni on melkoista luksusta että saan lähteä kesken kaiken yli 350 päivän palkalliselle vapaalle!

Intia here I com!

(No en ihan vielä. Lähtö vasta lokakuun alussa.)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se on hyvä työssäjaksamisen kannalta, varsinkin nykyaikana kun työelämä on kovaa. Ja mun mielestä siinä on vielä tärkeämpää että työtön ihminen pääsee töihin. Mun mies on valtiolla töissä, ja hänen työpaikallaan on vuorotteluvapaasijaiset päässeet jopa vakituiseksi töihin, jos jonkun eläkkeelle jäävän tilalle on saanut palkata uuden, se on melkoinen etu kun osaa jo työn kun sitä hakee.

Vierailija
2/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vuorotteluvapaa pitäisi tehdä jopa kaikille pakolliseksi tietyn työvuosimäärän täytyttyä. Se olisi kaikkien etu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pohdittu. Valmistelen tässä lähtöä vapaalle. Jos saisi vuoden keväästä eteenpäin.

Vierailija
4/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko" vapaalle jäädä vaikka ei olisi työn uuvuttama kehäraakki? Vaikka vain haluaisi olla vuoden ja nukkua pitkään ja kerätä sieniä ja hoitaa koiraa? Onko moraalisesti sallittua?

Vierailija
5/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:32"]

Mielestäni on melkoista luksusta että saan lähteä kesken kaiken yli 350 päivän palkalliselle vapaalle!

Intia here I com!

(No en ihan vielä. Lähtö vasta lokakuun alussa.)

[/quote]

Onko jotain merkitystä lomien kanllata tms koska aloittaa vapaan? Sitä tässä pohdin. Saakohan kertyneet lomat pitää vapaan jälkeen? kai se sopimuksenvaraista sekin.

Vierailija
6/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotteluvapaa pitäisi säätää pakolliseksi siten, että kukin saisi kerrallaan olla vaikkapa 5 vuotta töissä ja sitten pitäisi se paikka antaa toiselle 5:ksi vuodeksi.

Vierailija
7/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut vuorotteluvapaalla palkkaa :-(, pelkän korvauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän