Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-naisen kuvitelmat..

Vierailija
09.09.2013 |

Uskomatonta mutta totta, mieheni ex jaksaa edelleen kuvitella jotta mieheni palaa hänen luokseen vaikka erosta on jo kotva aikaa ja me olemme mieheni kanssa naimisissa. Oli kirjottanut lauantai yönä miehelleni sähköpostiin tyyliin "kyllä minä sinut takaisin otan mutta silloin nykyisen vaimosi pitää vaihtaa entinen nimensä takaisin ja sinun täytyy mennä minun kanssa naimisiin ja nyt olisi hyvä aika erota kun teidän talo on tuossa vaiheessa, voisimme silloin suunnitella sinne yhdessä sisustuksen, rahaa saadaan minun taloni myynnistä ja saathan sinä puolet nykyisen vaimosi omaisuudesta erossa." "olen puhunut lapsillekkin teidän erosta ja he ovat hieman ihmeissään mutta tottuvat varmasti ajatukseen". Siis voiko olla oikeesti totta, toi ihminen puhuu lapsille meidän erosta, joka ei todellakaan ole millään tavalla ajankohtainen. Miehen kysyessä eksältä tästä sähköpostista, suuttui eksä entistä enempi ja alkoi huutaa ja raivota miehelleni ja haukkua tätä villinä. Voiko oikeesti kukaan ihminen olla noin sairas?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vain miehesi lähettämään viestiin. Olemme jo pitkään vaihtaneet ajatuksia yhteen palamisesta.

Vierailija
2/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hyvin samanlainen kokemus ja ihan jouduttiin oikeuteen, kun nainen hakkasi autoani ja jäi siitä verekseltään kiinni. Kehtasi tuomarillekkin aivan pokkana kertoa, että minua ei ollut (????) Eli , että mies yritti saada hänet mustasukkaiseksi.  Ja mies oli kuulemma antanut ymmärtää että palaavat yhteen. Erosta oli tuolloin jo 7 vuotta. Ilmeni että nainen kävi psykoterapiassa viikoittain ja hmmm eron takia..   Lähestymiskiellon hän sai, ja onneksi löysi tuona aikana uuden piinattavan, ja uuden jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-nainen on kaiketi mies nykyään?

Vierailija
4/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama homma, entinen naikkonen ei vaan tunnu ymmärtävän että hänen entinen miehensä ei yksinkertaisesti vain enää rakasta häntä ja mies haluaa elää minun kanssani, jatkuvaa ruikutusta kuitenkin miestäni kohtaan milloin haluaa palata yhteen ja milloin mieheni on puolestaan maailman huonoin ihminen.

Vierailija
5/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Kuvitteletko tosiaan jonkun uskovan että olisit oikeasti muka ap:n miehen eks :D hoh hoh..

Vierailija
6/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina ikävää lukea tällaisia ettei suhteita käsitellä loppuun, kaikkia osapuolia kunnioittaen. Haukkuminen puolin ja toisin kertoo aina epäkypsästä käytöksestä ja kykenemättömyydestä aikuismaiseen kommunikointiin. 

Tässäkin tapauksessa jos mies olisi hoitanut eron oikein ei kenenkään tarvitsisi nimitellä tai ihmetellä toisen käytöstä. 

Vierailija
7/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä aika miehen erosta on ap? Oliko naisella mielenterveysongelmia suhteen aikana? Tapaako mies lapsiaan? Kannattaisi selvittää lapsille tilanne niin, että voivat puhua suoraan miehen eli isänsä kanssa turvallisessa ympäristössä, ehkä mieluiten niin, ettet itse ole paikalla. Raukat menevät sekaisin tuollaisesta.

Itsellä ollut samankaltaista ongelmaa, eli miehen ex-puoliso häiriköi minun ja mieheni suhdetta uskoen itse hänen ja miehen "rakkauden" olevan molemminpuolista...päättyi ikävästi vuosien piinan jälkeen, kun nainen päätyi itsemurhaan. Toivottavasti teillä tilanne rauhoittuu pian. 

Vierailija
8/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on tehnyt jotain väärin. Tuollaisiin viesteihin ei kannata reagoida MILLÄÄN tavalla. Jos aina vastaa tmv. se on tavallaan keino millä nainen saa ex:än "pitämään yhteyttä" itseensä.

Kannattaa lopettaa KAIKKI yhteydenpito, yhteisten lasten tapaaamiset ja muut voivat järjestää niin etteivät näe toisiaan (toinen vie päiväkotiin/kouluun ja toinen hakee tmv.)

Ja tuon yhteyden katkaisemisen voi (ja kannattaa) tehdä niin että asianaja hoitaa kaiken, miehen ei tulee enää edes avata mitään viestejä, vaan SAMANTIEN poistaa ne. Viestit kannattaa säilyttää jollakin tavalla (esim. lähetys suoraan asianajajan sähköpostiin tmv.) jotta ne ovat tallessa mahdollisen lähestymiskiellon tmv. varalle.

On typerää että luette viestejä ja sitten vavotte niitä, nythän se nainen saa sen minkä haluaa: miehen huomion!

Vierailija
9/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä naisilla saattaa olla epävakaa eli rajatilapersoona, kuten mulla. se ei muutu. reagoin itsekin juuri noin exääni

Vierailija
10/10 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-rouvalta räysin moraalitonta ja käsitämätöntä, että sekoitta lapsetkin harhaisiin kuvitelmiinsa. Ei ohme, jos lapset kohta sekaisin kuin seinäkello, kun eivät tiedä, ketä uskoa. Asuatko lapset muuten äitinsä vai isänsä luona? Tuollaisessa tilantessa voisi jo kenties harkita kähestymiskieltoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi