Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverini ja vauva

Vierailija
09.09.2013 |

mulla on hyvä ystävä jonka kanssa ollaan yhteydessä facebookin kautta  tämä kaveri haluaa olla minun lapseni sylikummi :( kaveri ei ehkä koskaan saa lapsia sillä hänellä on sairaus joka estää mahdollisuuden siksi ajattelen kaverin parasta  siitä tulee varmasti hyvä ja huolehtiva kummi :)<3 

tämä ei oo provo

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergermuija täällä taas sekoilemassa :)

Vierailija
2/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sitä sairautta mulla :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaako se sitten olla fb kautta siihen lapseenkin. ehkä olis joskus hyvä nähdäkkin.

Vierailija
4/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi on ristiriidassa, en sin et halua kaveria sylikummiksi, mutta kuitenkin hänestä tulee hyvä kummi.

Vai haluaisitko lapsen muuksi kun sylikummiksi? Vaikka eihän näillä ole mitään eroa.

Vierailija
5/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla tai teillä miehesi kanssa on parempiakin ystäviä kuin joku sinun fb-kaverisi? En edes ajattelisi sitä vaihtoehdoksi ekalle lapselle ainakaan, varsinkaan sylikummiksi. Onko miehelläsi asiaan jotakin sanomista? Miten kaveri edes viitsii tuollaista ehdottaa, oli sitten sairas tai ei, kummiksi pyydetään, siihen ei tyrkytetä itseään.

Vierailija
6/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä tekee hyvän kaverin ja kummiehdokkaan jos ette ikinä näe vaan pidätte yhteyttä vaan fb:n kautta ? Selvennä vähän. haluatko sä sen kummiksi vai et ? Oliko sulla joku ongelma ?

Vierailija
7/7 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ap on ehkä jotain kahdentoista kenties?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme