Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toi sivun alaston vauva

Vierailija
09.09.2013 |

Eiks toi alaston vauva ole vähän liikaa tässä sivulla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?

Vierailija
2/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka haluais oman vauvansa alastomana laittaa nettiin ylipäätään? Mitä eroa tolla on siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, enemmän mietin, että miksi tuo häiritsisi? Sehän on vauva. Jotkut eivät laita kuvia nettiin vauvasta, jotkut laittavat.

Kuten minä en näe tuossa mitään outoa. Söpö vauva illistelemässä :)

Vierailija
4/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No söpöhän toi on, mutta kaikkien pedo-pervojen takia jättäisin tollaset kuvat pois netistä.

Vierailija
5/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut ajateltua tuota vauvaa sillä mielellä...

Vierailija
6/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 01:51"]

Eipä ole koskaan tullut ajateltua tuota vauvaa sillä mielellä...

[/quote]

Tai siis että joku voisi saada ns. kiksejä tuosta kuvasta.

Vierailija
7/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oonkin tiukkis, enkä julkaisisi lapsistani netissä ainuttakaan valokuvaa edes vaatteet päällä.

Vierailija
8/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole tiukkiksia eivätkä ajattele jokaisesta lapsen kuvasta ties mitä.

Vierailija
9/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta mä EN ajattele tosta lapsen kuvasta "ties mitä", luulis että se olisi yleinen käytäntö, ettei alastomia lastenkuvia kuulu ladata nettiin, koska ne voi joutua jonkun pedofiilin arkistoon.

Vierailija
10/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei...

Jotakin sulla kuitenkin on mielessäsi kun tuosta sivuprofiilista tulee kauhu kuvat mieleen...

Vierailija
11/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on epäeettistä ladata nettiin avuttoman vauvan kuvia ylipäätään, koska vauva ei itse voi päättää laitetaanko kuva nettiin vai ei.

Vierailija
12/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Vierailija
13/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minusta on epäeettistä ladata kuva vauvasta nettiin. Hyi kamala. En siis laita kuvia lapsestamme facebook-profiiliini. En kyllä laita sittenkään, kun hän on vanhempi. Eipä silti, ei minulla ole kuvaa myöskään puolisostani. Eikä tarkemmin ajatellen itsestänikään, jokuhan saattaisi jopa tunnistaa minut. Lemmikkigerbiilistäni olen julkaissut sivuprofiilikuvan, mutta sekin tuntuu aika ajoin loukkaavalta häntä kohtaan. Profiilikuvina on ylipäätään vain sellaisia otoksia, jotka eivät loukkaa ketään eivätkä paljasta mitään. Onpahan ainakin turvallinen olo.

Vierailija
14/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin vähän samaa kuin ap. Ei ole 2000-luvulla oikein asiallista laittaa nettiin alastoman vauvan kuvaa. Tätäkin sivua ylläpitävät media-alan ammattilaiset. Eivät he ole niin naiveja, etteivätkö ymmärtäisi, ettei se vaan enää ole sopivaa. Kuva on aina voimakas viesti, ja alastomuus ei tässä maailman ajassa ole enää millään lailla viatonta ja neturaalia. Tuon kuvan näkevät vähintään kymmenet tuhannet ihmiset, ja kuten näistä palstan aloituksista jokainen voi nähdä, he eivät ole kaikki terveitä ihmisiä.

Vierailija
15/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jaktaa, että ennen lapsia olisin nähnyt tuossa ylhäällä kuvan vauvasta. Siis jonkinlaisen vauvan symbolin, vauvan käsitteen. Ei se minua olisi häirinnyt. Nyt, kun minulla on omia lapsia, näen tuossa kuvan, jossa on vauva, oikea ihminen, joka on haavoittuvainen ja muiden suojelun tarpeessa. Siis vaikka hän nyt voi olla jo minkä ikäinen, näen hänet todellisena ihmisenä, ja on väärin tätä ihmistä kohtaan laittaa hänestä nettiin tuollainen kuva. Minulla tulee tuota lasta kohtaan voimakas suojelunhalu, koska hän on tuossa kuvauskohteessa aivan täydellisen oma itsensä, luottavainen pieni ihminen. Ja kaikki eivät katso häntä kuten normaalin aikuisen kuuluisi katsoa pientä lasta.

Vierailija
16/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on ihan söpö, mutten kyllä itse tykkäisi yhtään, jos oma vauvani joutuisi kuukaudesta toiseen poseeraamaan nakuna av-palstalla.

Vierailija
17/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 08:57"]

Vauva on ihan söpö, mutten kyllä itse tykkäisi yhtään, jos oma vauvani joutuisi kuukaudesta toiseen poseeraamaan nakuna av-palstalla.

[/quote]

Niinpä

Vierailija
18/18 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkää vielä että mistähän ja kukahän ne miljot ovat ja mitä hän oikein puhu ja ajattele. Vaimosi auttaa paskamaan lopput.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme