Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoisia teidän perheessä mahtuu Toyota Yaris auton takapenkille?

08.09.2013 |

Meillä on isokokoinen poika isoilla jaloilla ja esim. uudesta Fordin mallistosta ei sopinut Fiesta, Focus eikä C-max. Hondalta sopi Yazz, ei taas ne isommat.

Kiinnostaisi kuulla, että kannattaako tuota Yarista mennä edes sovittamaan. Miten pitkä ja miten isojalkainen teillä mahtuu takapenkille tähän uusimpaan malliin siis?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 173 cm pitkä normaalipainoinen aikuinen nainen ja mahdun ainakin itse uusimman (ja myös vanhempien) yariksen takapenkille ihan ongelmitta. Ei ole yhtään ahdasta edes.

Vierailija
2/2 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Pitänee käydä kokeilemassa tuo. Fiestassa otti polvet kiinni ja Focuksessa ja C-maxissa ei mahtunut koon 46 kengät kyytiin ja Insightissa pää ei mahtunut pojalla kyytiin. Jazzissa siis mahtui olemaan, mut meillä on jo sellainen, niin kakkosauto voisi olla joku toinen, vaikkei tuossa kyllä mitään vikaa ole, joten kaipa sitä toisen Jazzinkin voi hommata. Asia ei ole ajankohtainen, mutta eipä tuo poika tuosta kutistu, niin kiva on kuulla kokemuksia, että mitä kannattaa edes yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi