Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit, jos mies nuolaisee peppureikääsi samalla, kun nuolee pilluasi?

Vierailija
23.08.2020 |

Älähdätkö bakteereista tai jotain muuta ämmämäistä? 🙄

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vastavuoroisuus toimii. Toistaiseksi on tapahtunut vain toisin päin.

Vierailija
2/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihkaisen, hymyilen ja hymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pyllyreikää on todella ihanaa nuolla. Niin tuhmaa ja kiihoittavaa

Vierailija
4/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostebakteerit suuhun joo no se on varma yrjötauti.

Vierailija
5/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin siten että paskaisella kielellä ei ole enää asiaa etupuolelle. Ja suutelua ei varmaan tekisi mieli viikkoon.

Vierailija
6/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulostebakteerit suuhun joo no se on varma yrjötauti.

Hah! Viikon vitsi. Nuolen vaimon peppua useita kertoja viikossa ja oon ollut kipeä viimeksi joskus 8 vuotta sitten.

Vierailija
7/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin mielelläni huolella, tökkisin kielelläkin sisään, mutta vaimo ei innostu tuntemuksesta. Kullin sinne kyllä saa työntää mukisematta.

Vierailija
8/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelen tilanteesta. Pari päivää sitten viimeksi yksi mies nuoli peppureikääni kun sanoin, että nuole sitä.

Hyvä mies!

Vierailija
9/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex painosti anaaliin josta jäi traumat enkä ois itsekään ikinä uskonut, että joskus tykkäisin.

Mut ihanalta tuntuu, jos mies ei saa muuten laukeamaan niin sormettaa sinne kun nuolee ja taattu orgasmi.

Vierailija
10/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia kaukana,vaarallista touhua.

Onko miehet jotenkin vajaita kun haluaa ulostetta suuhunsa? Sitä on aina suolessa ja bakteereja. Yrjö tulee ajatuksestakin.

Vierailija
11/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygienia kaukana,vaarallista touhua.

Onko miehet jotenkin vajaita kun haluaa ulostetta suuhunsa? Sitä on aina suolessa ja bakteereja. Yrjö tulee ajatuksestakin.

No itse en suoraan sanottuna mieti ikinä seksin aikana tuollaisia ja noin miettivät tuntuvat tylsiltä ja nuivilta tyypeiltä.

Minulle on normaalia suudellakin sen jälkeen kun mies on nuollut peppureikääni, ja muutenkin kaikenlaista tulee seksin aikana puuhattua kun ei siinä ole mitään rajoja eikä mielestäni pidäkään olla.

Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia tai tulehduksia.

Vierailija
12/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rajoja?! No omalla vastuulla noi bakteerit on vaarallisia oikeasti.

Vierailija
13/55 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolessa on monenlaisia bakteereita, joista kolibakteerit lienevät tunnetuimpia ja vaarallisimpia. Ne voivat nieltyinä tyypillisesti aiheuttaa mm. ruuansulatuselimistön infektioita.

Vierailija
14/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin mielelläni mutta puoliso ei halua suuseksiå ollenkaan. Ennen sain nuolla niin pimpsan kuin pyllynkin. Mutta tossahan on toki riski saada ulostebakteereita suuhun sekä myös siirtää niitä pimpsaan, jos vuorotellen nuolee aukkoja.

Vierailija
15/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ollut parisuhteessa, niin en ole antanut miehen nuolla pyllyäni, koska se tuntuu jotenkin alentavalta, ja mielessäni kunnioitukseni laskee jonkin verran miestä kohtaan joka "nuolee persettä". 

Mutta on pyllyäni nuoltu muutaman kerran satunnaisten tuttavuuksien kanssa. Pari kertaa olen pyytänytkin, että nuolisi pyllyä ihan siksi, että se tuntuu villin nautinnolliselta. Pelkissä seksisuhteissa se myös kiihottaa kun saan miehen tekemään niin.

Vierailija
16/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen, ja valitettavasti toistaiseksi ainoan kerran kun mies nuoli peppureikääni, taisin yllätyksestä jäätyä paikoilleni. Jos uudestaan tulisi tuo tilanne, niin reagoisin huokaisemalla nautinnosta ja sanomalla "tuntuu hyvältä, lisää" ja "työnnä sun kieltä vähän sisälle". 

Vierailija
17/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla akka tuli ihan hulluksi tuosta, 69:ssä oltiin, niin sai sellaisen orkun, että kusi lensi pitkin seiniä. Suosittelen.

Vierailija
18/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen ollut parisuhteessa, niin en ole antanut miehen nuolla pyllyäni, koska se tuntuu jotenkin alentavalta, ja mielessäni kunnioitukseni laskee jonkin verran miestä kohtaan joka "nuolee persettä". 

Paljon tyylistä kiinni. Kyllä takapuolta (ja etupuolta) voi nuolla siten, että siitä on alistuvuus kaukana. Ja sen tietää kumpikin osapuoli tasantarkkaan. Mutta varmasti helposti voi mennä alistumisen puolelle.

Vierailija
19/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon varoituksen sanan kun meillä on ollut kihomato-ongelmaa.

Vierailija
20/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä niin ikävä ex-poikkista, joka rakasti nuolla myös peppuani. Ahmi sitä ihan hulluna, työnteli kieltä sisään samalla kun levitin hänelle pakaroitani... Uuh, ihan parasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan