Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tekniikka nuolla pillua?

Vierailija
23.08.2020 |

Kokemuksia?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikat on autoja ja tunne naisia varten.

Vierailija
42/60 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turha on elää, turha on kuolla, turha on vanhojen naisten vi ttuja nuolla"

-Pekka Siitoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pyöritetään kieltä klitoriksella ilman että käyttää kielen kärkeä?

Harjoittele kämmenselkääsi! Kyllä siitä pystyy leveälläkin kielellä ympyrää tekemään..

Eikun ihka oikea pillu on hyvä harjoittelukohde. Se vastaa pian mitene menee. Pian alkaa kuulua ääntä, jä näet kuinka pillu supistelee..jos ei, ei mennyt hyvin!

Minä aloitin harjoittelun sellaisella 300 gramman peratulla hauella. Siinä oli kunnon toosan tuntua, kaikki lepareet just kohillaan ja vieläpä hajukin mukana.

T:panomies

Vierailija
44/60 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoittele kämmenselkääsi! Kyllä siitä pystyy leveälläkin kielellä ympyrää tekemään..

Eikun ihka oikea pillu on hyvä harjoittelukohde. Se vastaa pian mitene menee. Pian alkaa kuulua ääntä, jä näet kuinka pillu supistelee..jos ei, ei mennyt hyvin!

Säikähtäisin kyllä, jos pillusta alkaa kuulua ääntä ja se vastaa.

Vierailija
45/60 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalta tuntuu kun aikuinen tosimies on lauennut sisääni ja sitten poikaystäväni aloittaa nuolemisen. Takuuorkku minulle!

N22

Vierailija
46/60 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris hamoaiden väliin ja sitte lirputtaa kielellä, saa naiset huutamaan.

Vierailija
47/60 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin harjoittelun sellaisella 300 gramman peratulla hauella. Siinä oli kunnon toosan tuntua, kaikki lepareet just kohillaan ja vieläpä hajukin mukana.

T:panomies

Ja kalun imuttelua voi harjoitella seuraavasti: grillitikun päähän pieni uusi peruna, ja sivele myyntipäivän ohittanutta homejuustoa, kananmunalla. Saat ihan aidon tunteen ja sissijuuston maun. Yökkäysrefleksi tulee ihan yrittämättä helposti.

Vierailija
48/60 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska keskustelu.

Vierailija
49/60 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: tarpeetonta tietoa. 

Olen kovanlinjan seksinharrasta ja seksinystävä mutta suuseksi on mielestäni naisten puolelta aivan liian yliarvostettua puuhaa seksileikeissä! 

Tämä ei ole mikään minun hetken oikku'wimp vaan ainakin sen ajan kun olen seksinystävänä ja kovan luokan oikean seksilinjan löytäneenä kohdannut aina sen saman: suuseksin yliarvostus naisten puolelta! Mistä ihmeestä tämä tulee, en tiedä?

Sitä on täysin mahdotonta ymmärtää, ja sietää kun en ole siitä ikinä saanut mitään: seksuaalista aitoa mielihyvää! Minusta se on aivan liian yliarvostettua, naiset!

Olen heteromies, kovanlinjan seksinystävä.

Vierailija
50/60 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: tarpeetonta tietoa. 

Olen kovanlinjan seksinharrasta ja seksinystävä mutta suuseksi on mielestäni naisten puolelta aivan liian yliarvostettua puuhaa seksileikeissä! 

Tämä ei ole mikään minun hetken oikku'wimp vaan ainakin sen ajan kun olen seksinystävänä ja kovan luokan oikean seksilinjan löytäneenä kohdannut aina sen saman: suuseksin yliarvostus naisten puolelta! Mistä ihmeestä tämä tulee, en tiedä?

Sitä on täysin mahdotonta ymmärtää, ja sietää kun en ole siitä ikinä saanut mitään: seksuaalista aitoa mielihyvää! Minusta se on aivan liian yliarvostettua, naiset!

Olen heteromies, kovanlinjan seksinystävä.

Et ole. Trolli tai itsekäs juntti. 

Vierailija
51/60 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatussukoilla on tietysti ne top 3 miehet maailmasta jotka osaa nuolla pehmeällä kielen takaosalla, lempeästi mutta rivakasta pyöritellen.Kuka nyt kielen kärkiosalla nuolisi!

Vierailija
52/60 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstatussukoilla on tietysti ne top 3 miehet maailmasta jotka osaa nuolla pehmeällä kielen takaosalla, lempeästi mutta rivakasta pyöritellen.Kuka nyt kielen kärkiosalla nuolisi!

Jokusen tuhannen nuollun ja sormettamalla annetun orgasmin kokemuksella, voinen sanoa, että ainakin vaimolleni sivuttain nuoleminen kielen kärjellä, leveällä kielellä, sekä välillä huulilla vaihdellen on ollut ylivoimaisesti tehokkain tapa, varsinkin sormettamalla pillua  tai pyllyä samaan aikaan. Tähän päätynyt  pillunnuolemisen 47v kokemuksella, eli nuollut 70-luvulta alkaen joka viikko jos on vaikea hahmottaa ajankulua.  Ei ole vaimo valittanut, ettei olisi tarpeeksi nuoltu.

Vierailija
53/60 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet 

Jos ei kysy ja kuuntele ei voi oppiakkaan.

Itse luulin olevani pillunlipaisun guru (ainakin monta daamia saanut mukaan silla valheella)

Mutta jokainen pillu on erilainen.

Vierailija
54/60 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulkaa riippuu naisesta.

Pitää huomioida reaktioita ja mukautua niiden mukaan.

Vierailija
55/60 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä ainoaa toimivaa menetelmää. Testaa ja kokeile, kysy ja keskustele. Lisäksi jos kuvittelee, että yhdellä samalla tekniikalla tulisi joka kerta toimeen... Jos opit lukemaan naisesi sanattomia viestejä, bingo. 

Vierailija
56/60 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muita naisia jotka eivät tykkää siitä että laitetaan sormi/sormia sisään tai muutenkan käytetään käsiän pillun hyväilemisessä. Oma naiseni ei tykkää että käytän käsiäni, suu, kieli ja kulli kyllä kelpaa erittäin hyvin, enkä usko että on tekniikasta kiinni koska se on ehdoton ei käsien käytölle alapäässä

Vierailija
57/60 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko muita naisia jotka eivät tykkää siitä että laitetaan sormi/sormia sisään tai muutenkan käytetään käsiän pillun hyväilemisessä. Oma naiseni ei tykkää että käytän käsiäni, suu, kieli ja kulli kyllä kelpaa erittäin hyvin, enkä usko että on tekniikasta kiinni koska se on ehdoton ei käsien käytölle alapäässä

Meillä on 4 lasta. Yhden synnytyksen välissä vaimo ei halunnut sormetusta pillua nuollessa ollenkaan. Teki kiihoittamisen vaikeammaksi, mutta onneksi sai vastaavasti helpommin  orgasmit yhdynnöissä. Esileikistä siirryttiin nopeammin yhdyntään. Seuraavan synnytyksen jälkeen palattiin normaaliin eli sormet pitänyt laittaa pillun sisään nuollessa. 

Mutta sen on huomannut kohta 49 vuotta nuoltua että yhdelläkin naisella nuoleminen tekniikat ja voimakkuus tai rajuus vaihtelevat jatkuvasti eri kertojen välillä: Joten miehen pitää osta lukea mikä tapa toimii milloinkin ja miten sen volyymin ajoittaa. Mutta kuten ennenkin sanottu, KUN pillu alkaa syömään himoissaan jo sormia ja lantio työntyy suuta kohti on tehnyt jotain oikein ja orgasmi on enää vain ajankysymys. Itse olen ainakin miehenä niin koukuttunut tuohon viimeiseen, että jaksaisin nuolla vaikka joka päivä jos saisin.

Vierailija
58/60 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan peräaukon takaa. Nuolen peräaukon,välilihan ja jatkan pilluun ja  siitä virtsa-aukkoon.

Vierailija
59/60 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikkein tärkeintä on, ettei pidetä kiirettä. Ensin rauhallista pussailua ja hyväilyä, sitten vähitellen vaatteita pois ja kosketukset erogeenisille alueille, Kun tämän tekee tarpeeksi hitaasti, nainen mielessään anelee, että laita  jo se käsi nyt mun tissille tai housuihin.  Suuseksissä tärkeintä on, että naisesta tuntuu, että mies tekee sen mielellään. Jos  se koneellista lipomista, menee ainakin multa fiilikset ja haluaisin siirtyä johonkin, mistä molemmat nauttii. Mun klitoris oh herkkä, joten kevyt kosketus riittää.  Melkeinpä, mitä kevyempi, sitä parempi. Tässä on varmasti naisissa eroavaisuuksia mieltymyksessä.

Hienoa kuulla, että täällä on miehiä, jotka haluavat oppia tämän jalon taidon.

Vierailija
60/60 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 4 lasta. Yhden synnytyksen välissä vaimo ei halunnut sormetusta pillua nuollessa ollenkaan. Teki kiihoittamisen vaikeammaksi, mutta onneksi sai vastaavasti helpommin  orgasmit yhdynnöissä. Esileikistä siirryttiin nopeammin yhdyntään. Seuraavan synnytyksen jälkeen palattiin normaaliin eli sormet pitänyt laittaa pillun sisään nuollessa. 

Mutta sen on huomannut kohta 49 vuotta nuoltua että yhdelläkin naisella nuoleminen tekniikat ja voimakkuus tai rajuus vaihtelevat jatkuvasti eri kertojen välillä: Joten miehen pitää osta lukea

Nuoleminen onkin sun ainoa tapa saada naisesi tyydytettyä. Ei tee kullilla enää yhtään mitään. Ei lypsä mankelipillu enää kullia orkun kourissa missään muualla kun sun muistoissasi. Kymmenen vuotta vanhoja hommia ukko täällä jauhaa päivästä toiseen.

Onko vaimo taas töissä hehkutettavana ja sulle kilahtaa se kuuluisa "seksiä tänään" viesti?