Paras valmisruoka?
Minusta tuo Jalostajan stroganoff on hyvää keitettyjen perunoiden kanssa.
Kommentit (37)
Ei paras, mutta Jalostajan hernekeitto, helppoa arkista hyvää. Ja voi tuunata miten tykkää. Ja kotimaisilla herneillä!!!!
Kokkikartanolta en ole mitään huonoa syönyt. Ja jos pakasteet lasketaan, niin Kitchen joyt, ja pakastepinaattikeitto ei paljoa eroa itsetehdystä.
Kokkikartanot ovat mun valintani jos jotain einestä ostan.
Varhaisperunat, voi ja rapumarinoitu silli.
Saarioisten maksalaatikko rusinoilla, pakastepuolukoiden kera.
Siis ei paras kokonaisuutena, mutta valmis pizzataikina. Kilpailee kätevyydessään valmiiksi siivutetun leivän kanssa.
Rainbow 410g Pinsa Romana Margherita pakaste
Pinsa on peräisin Rooman valtakunnasta, ja sitä ei pidä sekoittaa pizzaan, koska pohja on aivan erilainen. Valmistusmenetelmän ja erityisen jauhoseoksen vuoksi pinsataikinassa voi olla jopa kaksi kertaa niin paljon vettä kuin pizzataikinassa. Taikinan annetaan kohota 24 tuntia, minkä jälkeen koulutuksen saanut pinsaioli muotoilee pinsan käsin. Pinsa paistetaan kiviuunissa avotulella tammi- tai pyökkipuita polttaen, ja uunin lämpötila on alhaisempi kuin pizzan paistamisessa. Tuloksena on ainutlaatuinen kevyt ja ilmava pohja, joka on uskomattoman rapea. Päällä on täytteenä klassista tomaattikastiketta ja mozzarellajuustoa.
Lue vähemmän
Pohja on todella erilainen, ilmava ja rapea, järkyttävän hyvää. Kaupan pakastepitsoista tämä on ihan kymppi. Tuunaan sitä vielä aurajuustolla, mustilla oliivi renkailla, voin makuisella öljyllä ja oregaanolla.
Riisipuuro. Sitä en jaksa itse keitellä.
Saarioisten maksalaatikko rusinoilla. En minä oikeastaan muuta valmisruokaa syökään.
Saarioisten ? Kasvislasagne. Aivan taivaallista. En muuta söiskään.
Vierailija kirjoitti:
Banaani
Tai pähkinä, joka on aivojesi tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Riisipuuro. Sitä en jaksa itse keitellä.
Ostaa punaista kiehu maitoa ja hauduttelee hellan ykkösellä. Kestää tunnin ja käyn vain välillä sekoittamassa. Teen riisi puuroa joka sunnuntai aamu.
On se kovaa jos tuota ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Varhaisperunat, voi ja rapumarinoitu silli.
Tämä jäi kiinnostamaan varhaisperuna-keskustelussa. Oletkohan sama?
Siis tuo rapumarinoitu silli. Että mitä se on? Tottakai rapumarinoitua silliä, mutta missä yhteydessä sitä yleensä syödään? Kuka syö? Missä syödään, koska minulle ihan outo jo nimenäkin?
Kokkikartanon lohikeitto