Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vanhemmat tekee vielä koululaisillekin aamiaisen?

Vierailija
23.08.2020 |

Eikö lasten tarvitse enää itse tehdä mitään?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on välittämistä ja huolehtimista. Koulutyön ja lapsen kasvun tukemista. Kyllä minulle äiti teki vielä lukiolaisena aamiaisen.

Samalla, kun tekee itselleen, tekee lapsellekin.

2/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen täytyy olla rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun lapsi lähtisi muuten kouluun syömättä :( kokeiltu on.

Vierailija
4/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta hän saisi nukkua hieman pidempään.

Lapsi osaa kyllä itsekin tehdä hienot aamu ja iltapalat. Leipää ja tuoreita kasviksia juureksia ja hedelmiä. Lapsen lempiruoka on salaatti. Eli kyllä hän osaa.

Minä teen sen rakkaudesta.

Vierailija
5/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja miksi kukaan tekee muulle perheelle illallista? Eikö ne muut osaa mitään? Kyllä jokainen voi hoitaa omat ruokansa eskarin jälkeen.

Vierailija
6/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lapsia joille ei tehdä.

Vierailija
7/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomia lapsia tolla tavalla tulee.

Vierailija
8/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä säästää aikkaa kun tekee kaikille aamiaisen kerrala eikä vain yksin itselle. Niin itsekäs ja ahne en ole etten voisi huomioida aamiaistalaittaessani muutakin perhettäni

Vierailija
9/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihme jos nuorilla on elämänhallinnassa ongelmia kun perusjuttujakaan ei oleteta hoitavan.

Vierailija
10/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen useinkin aamupalan muulle perheelle!

Samalla, kun teen itselleni. Herään aina aikaisin.

Minusta se on ihan kivaa! Lapsilla menee koulut hyvin ja mielellän heitä aina välillä passaan!

Vierailija
11/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään leivoin aamupallale itse tehtyjä sämpylöitä, olisiko pitänyt laittaa lapsi leipomaan omat sämpylänsä kun herää?

Vierailija
12/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ihme jos nuorilla on elämänhallinnassa ongelmia kun perusjuttujakaan ei oleteta hoitavan.

Empatiakyvyttömällä on elämänhallinnassa ongelmia.

Vierailija
13/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki tekee myös oman lounaansa, päivällisensä ja iltapalansa. Jokainen huolehtikoon itsestään.

Vierailija
14/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tyypit varmaan vielä pyyhkii eskarin pyllyn ja pakkaa ekaluokkalaisen repun.

Vierailija
15/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat tyypit varmaan vielä pyyhkii eskarin pyllyn ja pakkaa ekaluokkalaisen repun.

Muut jättää paskat oerseeseen ja kirjat kotiin

Vierailija
16/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnu et teil kaikil on vammasia lapsia.

Vierailija
17/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän äidin joka annostelee vielä 15-vuotiaalle ruuan lautaselle ja paloitteleekin se. Lapsi osaisi kyllä itse ja osaakin kun on itse kotona. En tiedä mikä äitiä vaivaa.

Vierailija
18/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokainen auttaa toisiaan. Välillä äiti tekee aamiaisen kaikille, lapsi pesee kaikkien pyykit, isä vie kaikki kouluun. Jokainen oppii tekemään töitä yhteisen viihtyvyyden eteen. Ketään ei passata, mutta toisten puolesta tehdään töitä.

Vierailija
19/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset osaavat kyllä laittaa aamiaista ja välipalaa, joten avuttomuudesta ei ole kysymys.

Minä äitinä haluan hemmotella heitä hieman ja osoittaa huolenpitoa, välittämistä ja rakkautta. Nykylastenkin maailma on tarpeeksi kova kaikenlaisten vaatimusten, kiusaamisen ja somen aiheuttamien ongelmien takia, haluan että lapseni saavat aamuisin hyvän startin päivään ja tunteen siitä että ovat vanhemmilleen tärkeitä. Sama koskee tietenkin kaikkea huolenpitoa ja auttamista mitä lapseni saavat päivän aikana.

Vierailija
20/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen useimmiten miehellekin ja kun lapset ovat kylässä niin kaikille. Kuorin myös aina miehelle perunat  valmiiksi :)