Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sääntöjä joita et aina noudata?

Vierailija
08.09.2013 |

Olettaen, ettet ole yleisesti ottaen kovin kapinallinen, mitä sääntöjä et aina jaksa noudattaa?

Minäpä aloitan itse:

- en jaksa aina odottaa vihreää valoa jalankulkijana, vaan menen tien yli, jos autoja ei juuri silloin tule

- ylitän tien joskus muualta kuin suojatien kohdalta, välillä jopa lapsen kanssa kulkiessa

- lähden joskus töistä vähän aiemmin (10-30 min) enkä merkkaa sitä työvuorolistaan

Jatkakaa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pese hampaitani iltaisin

en pese aina käsiäni vessan jälkeen

ajan joskus punaisia päin

en käytä pyöräilykypärää

syön joskus jälkiruoan ensin

Vierailija
2/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaverin mieheen ei kosketa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nopeusrajoitukset

- kännykän käyttö ajon aikana

Vierailija
4/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en kerää koirieni kakkoja ellei ne osu selvästi kävelytielle, yleensä onneks menee puskaan

- kotona en aina pese käsiäni vessakäynnin jälkeen

- en aina käytä kypärää pyöräillessä

Vierailija
5/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen joskus punaisia päin tai ylitän tien muualta kuin suojatien kohdalta. Lapsen kanssa en kylläkään tee niin ikinä, enkä jos lapsia on lähettyvillä. En aina pese käsiä kotona vessassa käynnin jälkeen. Puhun joskus kännykkään ajaessani ja ajan melko säännöllisesti pientä (10km/h) ylinopeutta.

Vierailija
6/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- menen tien yli punasella, jos autoja ei mailla halmeilla (yleensäkään mitään liikettä)

- ylinopeutta tulee joskus hiljaisina aikoina ajeltua:(

- laitan roskia sekalaisiin, vaikka tiedän kierratykuviot (yritän parantaa tapani)

- surffailen netissä duunissa. Olen vikkelä tekemään hommat ja mulle jää suht paljon luppoaikaa. Olen tästä mainunnut joskus, mutta duunikaverit sano hyshys, kun itse eivät saa hommiaan valmiiksi. Oma tyohuone, joten onnistuu iisisti. Hoidan tyoajalla muitakin henk.koht. asioita.

Vierailija
7/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vessassa ei saa lukea

- ruokapöydässä ei saa lukea

- korvaan ei saa työntää mitään (vanupuikko menee, joskus sukkapuikkokin jos kutittaa, tosin hyvin varovaisesti)

- kirjoja ei saa pitää "nurin" avoimena vaan pitää laittaa kirjanmerkki

- juopuneena ei saa ostaa alkoholia esim. kaupasta

- verottajalle ei saa valehdella

Vierailija
8/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteeseen ja verotukseen liittyviä juttuja löytyy... :)

Vierailija
9/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu taas teitä groteskeja bakteerien ja viruksien levittäjiä jotka ette pese käsiänne wc-käynnin jälkeen.

Omat ovat nuo samat että kävelen punaisia valoja päin jos ei tule autoja ja ylitän tien muualta kuin suojatien kohdalta joskus. Pyöräilykypärää en käytä, ja jos koira menee asioilleen pusikkoon tms, en jaksa sitä paskaa sieltä alkaa etsiä/hakea. Jos tien reunaan tulee niin kerään kyllä.

Vierailija
10/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen päivittäin punaisia päin, mutta vain risteyksissä joissa tiedän mistä autot tulee seuraavaksi.

Yliopiston ruokalassa haen usein toisen lasin maitoa, vaikka saisi ottaa vain yhden. :)

Vierailija
11/11 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tien saa ylittää muualtakin kuin suojatien kohdalta. Poliisilta kysyin asiaa kerran, sanoi että jos lähimmälle suojatielle on yli 20 metriä niin yli vaan.

Itse puhun usein puhelimeen ajaessa, ja olen tainnut joskus liioitella verottajalle ostoksistani.

Kypärää ja turvavyötä käytän aina, mutta joskus yksin ajaessa saatan ajaa lievää ylinopeutta (5-10 km/h). Saatan myös puhua ruoka suussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän