Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ysäriteinit :)

Vierailija
08.09.2013 |

Elikkäs te jokka olitte teinejä 90-luvulla nii kertokaa siitä jotai?:) esim: mitä teitte, mitä musiikkia kuuntelitte ja millasta elämä oli muutekki teillä sillo :p ?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:48"]

Salaiset kansiot alkoi suomessa vuonna -95! Muistan kun äitin kanssa katottiin eka jakso, äiti ei ollut yhtä vaikuttunut kun minä. Itse olen vieläkin fani :)

Radio Mafiasta kuunneltiin Salovaarashowta perjantai-iltaisin, muistaakseni seitsemältä, ja sen jälkeen heti tuli Dancemob jonka myötä minusta tuli konemusiikin ystävä.

[/quote]

Ja jatkan vielä, että viikonloppuna tuli radiosta yöllä Tri Patin Partyline, jota kuuntelin, muistaakseni Mafialta sekin. Tapani Ripatti juonsi.

Vierailija
42/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härdelli, Heinähässäkkä, Hot Hit ja Jyrki.

Grunge, kaikkine lieveilmiöineen.
C-kasettikokoelmat ja internettiin tutustuessa Kiss FM:n chattihuoneet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin Punk 'n roll -cd.

Vierailija
44/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

adidaksen verkkarit, hyh. mulla oli feikit kaks raitaset..että otti päähän. oon syntyny -85 niin ysäri on nähty. Muistaako kukaan kun piti olla kaulanauhassa niitä erikokoisia kovamuovisia tutteja?! luokan kanssa käytiin leirikoulussa, kavereita haettiin ulos, ulkona oltiin paljon. Kaikki munkin luokalta fanitti spice girlseja(ite en,hyh). luokan kovikset oli "paremmista" perheistä ja myös parempia opplaita open silmissä. ne tytöt myös kiusas. mun nuoruus oli aika viatonta aikaa. myrtsin asemalla ja mannin edustalla hengailua, kirjastossa istumista. oih manni, se oli kova juttu ku se rakennettiin, oli joku paikka jossa hengailla!

Vierailija
45/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:01"]

[/quote]

Lisään, että tilasin levyn Fazerin musiikkikerhon kautta, heh.

Vierailija
46/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Salovaarashow! :D Dancemobia mä en oikein jaksanut. Miten sä muistitkin vielä nuo! :)

Ja nuo monien kuvailemat vaatteet. Ollaanko me oltu kaikki yhdestä ja samasta puusta, kun niin tutulta kuulostaa. Mäserin poolot ja ne naruolkainmekot t-paidan kanssa jne. Tuttua tuttua. :)

Vierailija
47/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 14:01"]

[/quote]

Lisään, että tilasin levyn Fazerin musiikkikerhon kautta, heh.

[/quote]

Niin tilasin minäkin omani! :D

Vierailija
48/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä päivittelin 90-luvulla, että mitähän noista teineistä oikein tulee.

Ei niistä kummoisia aikuisia sitten tullutkaan.

Vierailija
49/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuonna 93 neljätoistavuotias. Silloin ruvettiin käymään Lepakon diskoissa ja myöhemmin Tempossa ja muissa vastaavissa. Ne olivat ikärajattomia, joten juomatarjoilua ei tietenkään ollut, mutta kyllä sinne aina vietiin jotain tai juotiin omppuviinit pihalla ennen sisälle menemistä.

Nyt naurattaa kun muistelen niitä aikoja. Ne olivat silloin mielestäni hyvinkin hienoja yökerhomaisia paikkoja, mutta jos porukan ikä on ollut 14-17 niin limudiskojahan ne ovat olleet. Muistan hyvin esimerkiksi nykyisen stailistin Minttu Vesalan Tempon ovella istumassa ja rahastamassa teinejä. Muitakin nykyään julkkiksia kävi näissä teinien klubeissa siihen aikaan :) Oi niitä aikoja!

Vierailija
50/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista muistan babydoll-mekot, joita oli yhdessä vaiheessa kaikilla ja polvisukat niiden kanssa. Myös teksti-t-paidat olivat kuuminta hottia 95 tai niillä main. 

Vierailija
51/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten nykyisin enää mitään discoja alaikäisille? Meidän pikkukylällä kävi aina silloin tällöin disco ja se oli oikein kohokohta aina. Tuli siis joku firma ja laittoi discon pystyyn liikuntasaliin. Oli savukoneet ja kaikki. :D

Olikohan yksi joku Rainbow-disco tms. ja joskus vuosina 94-96.

Vierailija
52/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tietokone ja netti -96, kun muutettiin ja vanhemmat ottivat hiukan lainaa uusiin huonekaluihin. Kone maksoi muistaakseni noin. 2000 euroiksi muutettuna. Nettikeskustelut tiettyjen harrastusporukoiden kanssa käytiin mailing list-tyyliin. Meidän nettipalvelimella oli myös omia chat-huoneita ja pikkupelejä, oli tosin ahdistavaa kun koitin pelata jotain tammea, ja siellä joku pervo tulee kyselemään vaatetuksesta ja miltä tuntuis *sensuroitu*. Olin kymmenen. Myöhemmin oli sitten kissin chatti. :D

Tavalliset tyypit, myös minä, teki kotisivuja yahoon geocities-palveluun (?) Ne oli aika huonoja, ite piti koodata kaikki ja sisältö oli pääasiassa harrastuksia ja lempibändejä. 

Vaatteet hommasin pääosin, muistaakseni, fiorellasta, stockan one waysta, onlysta ja H&M:stä, joka oli vielä hennes & mauritz, ja jonka vaatteet kestivät tosi hyvin vielä silloin. Mulla on silloin hommatuista dirty wash-farkuista tehty farkkuhame vieläkin käytössä. Ainoo mikä on kulunut pois on toi dirty wash. (leveät lahkeet jäi pyörän pinnojen väliin, piti leikata lahje pois, ja siksi hameena)

Rasmus oli muuten parempaa musiikkia kuin the Rasmus. Vaikka se eka levy vielä menikin....

Enemmän 2000-luvun alkua ehkä oli alusvaatteiden näkymis-muoti, erityisesti stringit piti nousta reilusti näkyviin lantiofarkuista. Nykyään sellainen olo, et miten mä olen voinut!! xD Myös ekat "pissa-liisat" alko nostaa tuolloin päätään. 

Ysärin loppupuolella oli myös muuten pirtua joka bileissä. Hyisstna...

Näin Turussa. 

Vierailija
53/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit sais mun puolestani näkyä naisilla edelleen :)

Vierailija
54/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä nykyjulkkiksia siellä sitte kävi?:)

Vierailija
55/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko muuten nykyisin enää mitään discoja alaikäisille?" onhan niitä välillä koululla jonkun luokan järjestämiä, ja harvoin joissain nuorisoseuroilla...ns:llä järjestettyjä discoja on muutama vuodessa..:/

Vierailija
56/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keitä nykyajan julkkiksia siellä sitte kävi"-kysymys oli siis tarkoitettu sille joka kertoi että "Muitakin nykyään julkkiksia kävi näissä teinien klubeissa siihen aikaan" (: Hmm...vaikka painan tota "Vastaa" juttua nii silti mun kommentti menee ihan missä sattuu.:D ehkä en vaa osaa käyttä tätä..:)

Vierailija
57/57 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henskeleitä roikotettiin reisien päällä. Mulla oli valkoiset ja neon väriset henskelit. Pojat sitten paukutteli niitä meidän takapuolille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan