Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tässä taas yks "katkera" ex. Vai olenko?

Vierailija
08.09.2013 |

On off suhde lapsen isään päättyny, kun se taas löysi uuden. Joo mun moka, kun kattelin moista, mutta lapsen takia yritin.

Jokatapauksessa... Sillä on joku utopinen käsitys isyydestään ja aina erottuamme alkaa uhkailu lastenvalvojalla jos en suostu sen ehtoihin.

Se ei ole koskaan hoitanu lasta, ei elareita, ei ostanu mitään. Välillä ollut kuukausia tapaamatta lasta (riippunu aina siitä minkälainen nainen kierroksessa)

Nyt vaatii sään.tapaamiset, mut vaan sillon kuin hänelle sopii. Yleensä työvuorojen lomassa. Ei siis vapaapäivinään.

Olen virallisesti yh. Nyt vaan oon ihan finaalissa tähän kiristykseen. Mun ei ole pakko suostua kiikuttaa lasta tunniks johonkin puistoon silloin kun "isälle" sopii.. Olkoonkin et olen sit katkera ämmä.

Kunhan ny avauduin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuis minäkään pomputeltavaksi, eikä sunkaan pidä...

Vierailija
2/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi virallinen elatussopimus ja sopimus tapaamisista. Pitäähän miehen huolehtia ainakin elatuksesta vaikka muuten isänä oleminen onkin hukassa.

Ei sinun tosiaankaan tarvitse suostua toisen vanhemman mielivaltaan. Reippaasti vaan sossuun puhumaan sopimuksesta. Jos mies ei suostu sopimukseen, vie asia käräjäoikeuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopimukset, jossa valvotut tapaamiset. Jouduttiin oikeuteen asti tappelee, kun lapsi syntyi. En uskalla antaa lasta sille yksin. On huolimaton ja ei kokemusta. Viimeksi oli nostamassa lasta seurauksel, et lapsi löi päänsä metallitelineeseen:(

Toivoo, et sais uuden heilansa kans nähä lasta. Suhde kestäny kuukauden ja yleensä alle puolessa vuodessa eroo. En suostu, koska en tunne naista (eikä anneta tutustua) ja yleensäkään lapsia ei noin nopeasti suhteeseen sotketa. Yksin mies ei tod pärjää lapsen kans, se on nähty.

Vierailija
4/4 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 16:05"]

On sopimukset, jossa valvotut tapaamiset. Jouduttiin oikeuteen asti tappelee, kun lapsi syntyi. En uskalla antaa lasta sille yksin. On huolimaton ja ei kokemusta. Viimeksi oli nostamassa lasta seurauksel, et lapsi löi päänsä metallitelineeseen:(

Toivoo, et sais uuden heilansa kans nähä lasta. Suhde kestäny kuukauden ja yleensä alle puolessa vuodessa eroo. En suostu, koska en tunne naista (eikä anneta tutustua) ja yleensäkään lapsia ei noin nopeasti suhteeseen sotketa. Yksin mies ei tod pärjää lapsen kans, se on nähty.

[/quote]

Lisään tähän vielä, että kun pettäminen selvis olin aika maassa. Haukuin miehen, laitoin epätoivoisia itku- viestejä. Nyt uhkaa niillä. Kuulema menetän huoltajuuden, kun olen seko. Ei ne viestit ees pahoja ollu. Sellaisia normi hajonneen naisen vuodatuksia, ei siis uhkailuja tms. Nyt oon jo toipunu siitä ja fiilis muuten ok.

Loukkaa kuitenkin tollanen kiristys.

Ap