Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Kultainen 60-luku vko 29~

17.07.2006 |

Heippa kaikki! aloittelen tässä uutta pinoa. Vm69:lle isot lohtuhalit!

Itsellä on jotekin sellanen epämääränen olo. En jaksais tätä kyttäilyä ja oottelemista enää. Silti sitä vaan kuukausi kuukauden jälkeen tekee, ihmettelee kroppaansa, toivoo ja pettyy...Ihana kuitenkin välillä lukea toisten onnistumiskertomuksia, antaahan se aina toivoa itsellekin. Ens viikon loppupuolella odottelen punaista vierasta ja sit pääsenkin varamaan lääkärille aikaa. Luulen, että en clomikuurille enää ryhdy, kun ei niistä ole mulle apua. Katsotaan, mitä lääkäri sanoo. Toiv. ei enää sano, että olen hätäinen...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia, minäkin luen jatkuvasti teidän suurperhekuumeilijoiden ketjua, koska osa teistä on " tuttuja" ja kuulumisenne kiinnostavat. Voisin kai periaatteessa itsekin kirjoitella siinäkin ketjussa, mutta kun jo nyt olen liikaa tekemisissä tän koko vauvakuumepalstan kanssa niin pitäydyn nyt niissä missä olen.

Mullakin tosta esittelypinosta voisi poistaa sen, ettei ole lupa yrittää. Lupa on. Ja yritystäkin. Mutta ei vaan tulosta...

Hyvää torstaita teille kaikille. Mulla alkaa loma tänä päivän jälkeen. Jippii...

Vierailija
22/33 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen usein tullut tätä pinoa lukemaan; kuusivitosena kun minäkin kuulun tähän porukkaan. En vaan ole tohtinut juuri kirjoitella; varsinkin kun meillä (mulla) on meneillään sellainen jatkaako tätä julkista kuumeilua vaiko eikö vaihe. Suuperhekuumeilijoissa minä olen vaikuttanut pian vuoden päivät; lapsia on ennestään 8 kappaletta vuosimallia 87-05.

Kuukautiskierto on temppuillut juuri sen ajan minkä me olemme nyt aktiivisesti voineet yrittää (=psyykkistä?). Ehkäisyn me jätimme pois jo joulukuussa, mutta sappivaivat pilasivat alkuvuoden kierrot ja sappileikkauksen takia me jouduimme pitämään muutaman kuukauden taukoa. Olen ensimmäisten kanssa raskautunut nopeasti, mutta jälkimmäisten kanssa on ollut ongelmia; seitsemättä me " teimme" vuoden ja nuorimmaista edelsi neljä alkuvaiheen keskenmenoa.

Menen vielä kurkkaamaan suurperhekuumeilijoita ja sitten alamme tekemään suursiivousta.

T: kuramyyrä & oktetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin ' taytyy' tehda pieni ikava lisa eli...

... pieni tm maaliskuussa, km kesakuussa rv 8. Viides siis tekosilla.

Eli tuo km tiedot puuttuu.

Eipa mulla muuta kummallista talla hetkella!

Vierailija
24/33 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa varmaan usko olisi loppunut! Vaikka kuinka oli alkuvaiheessa, on pettymyksen täytynyt olla suuri. Tiedän, että kun perhettä jo on, ajatukset on helpompi suunnata muuhun kuin keskenmenoon, mutta siltikin...

Kivaa, kun välillä kirjoitat tännekin.

Vierailija
25/33 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perjantaita kaikille!

toivottaa tämä pms:ien turvottama palsta-addikti=)

Vierailija
26/33 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina:

[color=CD5B45][size=1]Ani67 [color=CD2990]minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Uusimaa (kesäkuusta Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

[color=CD5B45]Pietu-65 [color=CD2990]eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

[color=CD5B45]Tuulitii [color=CD2990]Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

[color=CD5B45]Marikko [color=CD2990]olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

[color=CD5B45]Emmi [color=CD2990]ja 36v(loppuvuodesta synnärit :-D) ja mieheni myöskin 36v, täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

[color=CD5B45]maria69 [color=CD2990]minä 36v. ja mies 30v. Ensimmäistä kuumeillaan ja yritys aloitettu 08/05. Km takana 11/05.

[color=CD5B45]Sonjaemma [color=CD2990]vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13. Nyt sitten odotellaan seuraavaa ivfää eli koeputkihedelmöitystä (mitään varsinaista vikaa ei ole tosin todettu).

[color=CD5B45]Trattis [color=CD2990]vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]-68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Clomitauolla nyt.

[color=CD5B45]Kirppu-68 [color=CD2990]Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

[color=CD5B45]vm69 [color=CD2990]Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Asustamme Uudellamaalla.

[color=CD5B45]RouvaP [color=CD2990]Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

[color=CD5B45]Levinia [color=CD2990]' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8. Viides siis tekosilla!

[color=CD5B45]Teti [color=CD2990]olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Maria69

Teti

Vierailija
27/33 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meni pieneksi..no, ensi viikon pinoon uusi yritys=)

Vierailija
28/33 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perin on hiljaista. Eikä mullakaan mitään uutta kerrottavaa ole. Loma alkoi ja ilmat muuttuivat viileiksi. Ei sen puoleen, tykkään tällaisestakin säästä. Kunhan vaan ei koko kahta viikkoa sada. Siihen ei huumori riitä!!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
29/33 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi kiitos vm 69.

Olen tässä useamman tunnin ajan miettinyt vastausta kysymykseesi. Se on vaan niin, etten muuta voinut. Halu saada vauva; synnyttää vielä kerran oli niin suuri, että halusin yrittää aina uudelleen. Keskenmenoista toinen oli vaikein. Ensimmäinen meni ihan tilastollisen todennäköisyyden piikkiin. Kolmas ja neljäs jonkinlaisen turtumuksen vallassa; aavistin ihan raskauksien alussa, ettei homma tule onnistumaan.

Suru tuli vasta pikkuneidin synnyttyä; koko odotusaikakin meni ihan usvassa. Kun olin saanut pienen ihanan tyttömme kotiin itkin pari viikkoa yhteen menoon.

Mutta kuten tuolla suurperhekuumeilijoissa olen usein kirjoittanutkin, niin vaikka pelkään, en pelkää tarpeeksi. Kolmas yrityskierto on meneillään. Mutta jos saisin toivoa, niin mieluummin sitten jäisin ilman " tärppiä" kuin joutuisin taas menettämään odottamani pienokaisen.

Vierailija
30/33 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpa hienosti valinnut sanasi. Jotenkin mulla lyö tyhjää, kun mietin mitä sulle vastaisin... En osaa sanoa mitään... Halaus ja harras toive yläkertaan: Toivottavasti Kuramyyrän toive toteutuu.

Tytöt katselee lastenohjelmia, ulkona sataa vettä ja kesäloma alkoi... Taidanpa itse painua kaappeja siivoamaan.

Hyvää lauantai-päivää kaikille!!

Vierailija
31/33 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä taas notkun, vaikka tosiaan ehdin tuonne toiselle puolelle jo torstaina toivottelemaan hyvät viikonloput (punastuu).

Niin, tuohon edelliseen kommenttiini vielä viitaten. Kyllä me olemme jo puhuneet jatkoista. Tai oikeastaan puoliso sen sanoi ääneen; erään herkän hetken jälkeen hän kysyi, että kuinka monta keskenmenoa meinaan tällä erää jaksaa käydä läpi (eikö olekin romanttista). Jos minä iästäni huolimatta tulisin raskaaksi ja raskaus päättyisi keskenmenoon, niin kyllä minä yrittäisin uudelleen. Sellainen luupää minä olen.

Esikoinen kävi äsken hotkimassa aamupalan. Vielä pari viikkoa sitten nuorimies notkui aamupalapöydässä tunninkin, mutta pari viikkoa armeijassa on muuttanut nuoren miehen tapoja; hän seisookin paljon ryhdikkäämmin. On se vaan niin totaalisen omituista olla alokkaan äiti (ja samalla kertaa vielä haaveilla siitä yhdestä vauvasta).

Nyt jätän teitit rauhaan. Hyvät viikonloput kaikille. Käyn vielä moikkaamassa suurperhekuumeilijat ja jatkan kotihommia; huomisen päivän vietämme mökillä.

Vierailija
32/33 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain kaikille 60-lukulaisille !

Taalla sita ollaan paistateltu paivaa kohta 4vkon ajan ja ensiviikolla on paluu kotiin ja arkeen-nyyh- Reissu on sujunnut hyvin, ilman suurempia ongelmia ! 1.5vkon ajan olimme aivan ihanassa rantalomakohteessa ja uitua tuli oikein urakalla .. Ja kierreltiin lahimaastoa ja tuli vierailtua monissa temppeleissa ja museoissa-oikein mukavaa oli.

Mutta, itse asiaan- MINULLA EI SITTEN ALKANEET KUUKAUTISET VIIME VIIKOLLA :-) JA TESTI TEHTIIN TUOSSA MUUTAMA PAIVA SITTEN JA +:han SE NAYTTI. Ollaan kuin puulla paahan lyotyja .. Ja ensimmaista kertaa, ei ole esiintynyt vuotoja ei minkaanlaisia-mahtavaa- Nyt kasassa 5+1 viikkoja, ensiviikon jalkeen alkaa neuvola ajan varaus, aattelin odotella sinne viikoille 7+, ettei tule taas hatikoitya. Varauksella olemme suhtautuneet-eli kuten olemme niin momesti oppineet ja saaneet kokea niin kaikkihan on mahdollista nain alkuraskaudessa.

Oireita: lieva huonovointisuus, itku herkkyys, jano, vasymys, yo-pissattaminen, mutta ns.ruokahalu minimissa, valilla aivan tolkuton nalka ja sitten taas kaikki oksettaa.

Tetin uutisia oli mukava lukea-kaikki hyvin silla suunnalla !!!

Mitenkas meidan sonjaemma ? No on varmasti lomailemassa kuten monet muutkin. Trattiskin taitaa olla lomilla. Taalla oli niin paljon uusia nimia, etta en edes taida tuntea suurinta osaa teista. Kiva, etta on tullut uusia kuumeilijoita. Ja Pietunkaan kirjoitusta en nahnyt pinossa-Noh pian on kesa ohitse ja palstailu voi taas alkaa-

Nyt tarppi onnea kaikille ja auringon valoa ! Raskautuneille onnea odotukseen. t. onnellinen-emmi

Vierailija
33/33 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja uutisia lomalta!!