Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiset matkustavat kun taas toiset eivät

Vierailija
23.08.2020 |

Jäin miettimään onko ihmisen elämä tosiaan niin eritasoista jos toiset pystyvät matkustamaan esimerkiksi ympäri maailmaa, kun taas toiset saattavat elää elämäänsä niin etteivät ole käyneet edes naapuripitäjässä. Tai sitten he ovat tyytyväisiä vähään. Tulipa kummallinen ajatus mieleen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnen löytänyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He jotka etsivät onnellisuutta matkustamalla eivät sitä ikinä löydä. Samalla luonto, mielenterveys ja läheiset kärsii.

Mistä sinä sen muiden puolesta tiedät? Minä ainakin tulen onnelliseksi uusista elämyksistä. Ensin haaveillaan, sitten toteutetaan ja lopuksi muistellaan.

Et vaikuta hirveän onnelliselta. Tärisetkö, kun et ole päässyt kokemaan huumettasi?

En ymmärrä tätä ajatusmallia. Jos pari viikkoa ollaan ulkomailla, niin sitten muka ollaan onnettomia koko loppu vuosi Suomessa? Ihminen on siis onneton, jos ei ole olla vuosessa 365 päivää kotonaan?

Vierailija
42/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan troppiikkia, rakastan vuoria ja rakastan merta. Siksi matkustan välillä näistä nauttimaan. Olen siinä mielessä outo, että pidän myös lentokentistä, juna-asemista ja busseista, ja siis myös siitä itse paikan päälle menemisestä. 

Nyt kun korona jyllää maailmalla, en lähde mihinkään. En tosin matkusta Suomessakaan, koska en pidä siitä jostain syystä. Olen kyllä yrittänyt monet kerrat. Sitten jos tilanne maailmalla joskus vielä rahoittuu, lähden Japaniin. Olen aina halunnut käydä siellä, ja aion viettää siellä ainakin kaksi viikkoa. Siltä varalta, että maailma muuttuu varmasti jatkossakin ja haluan kokea Japanin ennen mahdollista pahempaa mullistusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla