Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö Marimekon vaatteista? Millaiset ihmiset niitä ostavat?

Vierailija
23.08.2020 |

Itselleni kovin vieras ajatus pukeutua Marimekkoon.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Varakkaat mummot, mammat ja tantat niitä ostaa.

Vierailija
2/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit, opettajat ja kansanedustajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukuvasta päätelleen niitä ostavat nyt kaikki. Kahteen viikkoon ei ole tullut kaupungilla vastaan ketään jolla ei olisi yhtä tai kahta Marimekon vaatekappaletta. Ainoa jolla tiedän ettei ole Marimekkoa katsoo minua peilistä.

Vierailija
4/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mekkomalli on sopinut hyvin muodoilleni. Olen ostanut eri kuoseissa vuosien varrella. Vaikka Marimekon suuri osa vaatteista on väljällä mitoituksessa tai malli on väljä, ne sopivat paremmin joukolle ihmisille kuin minun kaltaisilleni pulleroille.

Vierailija
5/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon kyseessä ollen, kantsis ennemmin tehdä aloitus, kuka niitä ei osta?

Suosituiommat vaatehaut lienevät juuriokin marimekkoa? Justhan tästä oli juttu lehdessä.

Vierailija
6/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän niistä kyllä.

Ne ei vaan sovi mulle, koska olen lyhyt ja tanakka, joten ei mun kannata niitä ostaakaan.

Vierailija
7/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta ostan vanhaa Suomessa valmistettua Marimekkoa, toki paljon muutakin. Olen vanha hippi ja pikkuisen vaatefriikki.

Vierailija
8/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nuorena tyttönä kaikilla kesätyörahoillani Marimekon mekkoja. Harmi kun on tullut ne hävitettyä ajan saatossa, nythän ne olis taas pop.

Vierailija
9/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisin Marimekon ostaja on lihava keski-ikäinen tantta, joka on jossain julkisen puolen suojatyöpaikassa. Tämä on yleisessä tiedossa.

Vierailija
10/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, jos olisi varaa mutta ei valitettavasti ole. Istuvuus on myös niin ja näin, koska olen lyhyt läski.

Vierailija
11/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mekkomalli on sopinut hyvin muodoilleni. Olen ostanut eri kuoseissa vuosien varrella. Vaikka Marimekon suuri osa vaatteista on väljällä mitoituksessa tai malli on väljä, ne sopivat paremmin joukolle ihmisille kuin minun kaltaisilleni pulleroille.

Eiköhän kaikki vaatteet sovi paremmin hoikille kuin lihaville.

Vierailija
12/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne kuosit ovat niin kovin kirjavia ja vaatteet telttamallisia. En ymmärrä. Eikö niissä ole epämukava olla?

ap

Vierailija
13/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Marimekon vaatteiden suurin fani. Uniqlon Marimekko-mallistosta olen jotain ostanut.

Vierailija
14/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamia laukkuja ja tykkään niistä. Osa vaatteista on kivoja, mutta siitä Unikosta en tykkää, enkä murretuista väreistä. Uusimmissa mallistoissa on ollut jotain kauniita, esim. sellainen maximittainen hempeän läpinäkyvä jättimekko, jonka alle puetaan tietysti jotain - mutta se on juhlamekko.

Mekkojen kaapumaisuutta aina haukutaan, mutta se on nyt isosti muotia ja olen aina ajatellut, että vyöllä saa korostettua vyötäröä jos haluaa. Hoikkakin nainen näyttää hoikalta vaikka olisi mikä mekko.

Vierailija
15/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki vaatteet sovi paremmin hoikille kuin lihaville.

Mutta jos katsoo vaikka Marimekon mainoskuvia, joissa on sentään mallit, niin eivät ne vaatteet minusta sielläkään kovin hyvältä näytä. Mitä en nyt ymmärrä? ap

Vierailija
16/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne kuosit ovat niin kovin kirjavia ja vaatteet telttamallisia. En ymmärrä. Eikö niissä ole epämukava olla?

ap

Eiköhän kittanassa vaatteessa olisi epämukavampi?

Vierailija
17/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Telttamallisia? Marimekolla on usein varsin istuvia mekkoja, ja mitoitus on pikemminkin pientä. Olen monissa vaatteissa kokoa 38, mutta Marimekon mekkojen pitää olla 40.

Vierailija
18/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänä kesänä nuoren, kauniin, pitkän ja hoikan nuoren naisen päällä sen pliseeratun vaalean lohenpunaisen unikko-hameen, valkoisilla kukilla, ja oli tosi nätin näköinen. Oli yhdistänyt siihen valkoisen kangas-topin ja kesäsandaalit. En ole Marimekon fani, eikä itselläni ole yhtään niitten vaatetta, mutta nyt oli hame löytänyt kantajansa.

Vierailija
19/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisin Marimekon ostaja on lihava keski-ikäinen tantta, joka on jossain julkisen puolen suojatyöpaikassa. Tämä on yleisessä tiedossa.

Huomenta, peräkammarissakin on herätty. Keittikö äiti kitkerät kahvit?

Vierailija
20/53 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut yhtään Marimekon vaatetta. Yleensä en pidä kuoseista, ja jos joskus harvoin olen nähnyt yhden silmää miellyttävän, pienimmät koot on jo myyty loppuun. Kaapumaisuuden joku mainitsikin jo, ja omalle vartalomallilleni ei sovi mikään mikä piilottaa vyötärön, leveäharteisena näytän heti tasapaksulta tynnyriltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme