Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”se on v'ttu vain flunssa”, ”en ole riskiryhmää", " ei koske minua” , ”koronavirus tulee jos tulee”

Vierailija
23.08.2020 |

Yrittäjä kertoi, että hänellä tuli tiistaina kurkku kipeäksi. Keskiviikkona hän meni testeihin ja kuume nousi.

– Eilen perjantaina kävin töissä – valitettavasti, hän kehui lauantai-iltana.

Näillä mennään sadat altistuneet. Kiva.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähättelijät tappaa heidät, joilla on syytä elää.

Vierailija
2/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ne asiakkaat on itse menneet sinne? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella ihmisjoukolla kurkku on aina kipeä eli heitä pitäisi testate joka päivä?

Vierailija
4/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUmipäitä Suomesssa riittää.

Heidät tunnistaa helposti esim. julkisissa liikennevälineissä nykyään.

Vierailija
5/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole ennenkään flunssa MINUA tappanut."

Vierailija
6/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tähän aikaan vuodesta on kurkku kipeä, se ei todellakaan automaattisesti tarkoita korona virusta. Päinvastoin yli 99 % testeistä on negatiivisia.

Vierailija
7/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo saanut testitulosta?

Vierailija
8/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki mahdollistaa sakko- tai jopa vankeusrangaistuksen tästä toiminnasta. Miksi lakia ei noudateta?

Vierailija
9/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikatestit tulossa, nyt vähän hidasta hommaa.

Vierailija
10/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pystytä kaikkia vähäoireisia testaamaan. Sit vasta testeihin jos on kunnolla kuumetta. Enkä tarkoita mitään 37,3

Vierailija
11/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tähän aikaan vuodesta on kurkku kipeä, se ei todellakaan automaattisesti tarkoita korona virusta. Päinvastoin yli 99 % testeistä on negatiivisia.

Joo, mutta hänellä oli myös kuumetta. Kyllä pitäisi järki sanoa sen verran että jos testi on otettu niin se tulos odotetaan ennen kuin lähdetään töihin.

Vierailija
12/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun aivastin, työkaverillani oli tapana sanoa, että olet vilustunut. Kun en ollut. Minulla on todella harvoin flunssa. Sen sijaan aivastelen päivittäin milloin mistäkin syystä. Tänä päivänä jos aivastaa vaikka pölyn vuoksi, niin seuraavaksi jonotatkin testeihin ja odotat viikkokaupalla tuloksia. "Oireet" eivät helpota, koska aivastelen kuten ennekin. Ihmiset ovat hysteerisiä.

Vierailija
13/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli saanut positiivisen testituloksen ja sadat altistuneet? Koronahan ei yleensä ala kurkkukivulla.

Vierailija
14/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että jos on keskiviikkona käynyt testissä niin perjantaina ei ole tullut tulosta?! Vai oliko tullut? Nyt on vaikka mitkä pöpöt liikkeellä niin ei kyllä ole mahdollista päivätolkulla tuloksia odotella joka kerta kun on vähän flunssaa.

Vierailija
15/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä välinpitämättömät ihmiset voivat edes kuvitella,että valtio alkaisi näin mittaviin rajoitus toimiin pelkän flunssan vuoksi?

Vierailija
16/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki nyt loppukesästä/alkusyksystä sairastuneet ovat sairastaneet sen lievänä?

Vierailija
17/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeviikolla toimistolla töissä, niin siellä oli ainakin kaksi työkaveria jotka niiskuttivat ja kysyttäessä odottivat testitulosta. Siis mitä helv?

Vaikka ei olisikaan koronaa, niin kuinka idiootti saa olla että tulee silti töihin vuotavan nenän kanssa? Eka varoitus kouraan ja irtisanominen seuraavasta!

Vierailija
18/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin saatto jo olla se korona ja en käynyt edes testeissä. Oli noin reilun kuukauden kestävä flunssa, kurkkukipua, kuumetta, yskää, oikein semmosta paksua limaa irtos kurkusta rykimällä ja sitten vielä kun loppu tuli ientulehdus heti sen jälkeen. Ei kuiteskaan levinny kenellekkään ketä tunnen ja kenen kanssa olin tekemisissä.

Vierailija
19/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole ennenkään flunssa MINUA tappanut."

Olet siis ennen heti heittänyt maskin naamalle ja lukittautunut kotiisi, kun olet saanut flunssan? Äläpä jaksa.

Vierailija
20/28 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Suomen ensimmäinen koronapotilas, sain sen tammikuun loppupuolella kun olin kinalaispaikassa Lapissa Saariselällä, johon se ensimmäinen kiinalainen oli sen tuonut. Kaikki lihakset pirun ja oudon kipeinä yhden päivän ja pinetä kiimetta ja sitten alkoi mennä ohi. 

Ulkomaalsia ei saa päästää Lappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan