Yök. 4 lasia valkkaria iltapäivän ja illan aikana, tuloksena krapula
Kommentit (15)
Pienikin määrä alkoholia rentouttaa nielun lihakset, jolloin ne helposti tukkivat hengitystiet nukahtaessa.
Sulla on unenaikaisten hengityskatkosten aiheuttama päänsärky. Se lisää sydänäkkikuoleman ja aivoverisuoniongelmien riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli krapula viimeksi 2003. Sinä et vain osaa tai sulla on apnea.
Osaa mitä? Juoda alkoholiako? Mikä apnea?
Vierailija kirjoitti:
Pienikin määrä alkoholia rentouttaa nielun lihakset, jolloin ne helposti tukkivat hengitystiet nukahtaessa.
Sulla on unenaikaisten hengityskatkosten aiheuttama päänsärky. Se lisää sydänäkkikuoleman ja aivoverisuoniongelmien riskiä.
Mulla ei särje päätä vaan on sellainen kevyesti huono olo.
Minkäkokoinen ja minkäikäinen olet? Minulle ei noista tulisi krapulaa ellei nuo ole jotain 2-3 dl laseja. Siis tyyliin vinkkupullo päivän aikana juotuna --> ei krapulaa. Minkälainen fyysinen kunto sulla on? Mulla hyvä, vaikkakin semmonen 4 kg ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Minkäkokoinen ja minkäikäinen olet? Minulle ei noista tulisi krapulaa ellei nuo ole jotain 2-3 dl laseja. Siis tyyliin vinkkupullo päivän aikana juotuna --> ei krapulaa. Minkälainen fyysinen kunto sulla on? Mulla hyvä, vaikkakin semmonen 4 kg ylipainoa.
39v ja 168cm/n.62kg. Kunto ei ole kaksinen :D Juon harvoin enemmän kuin lasillisen viiniä.
Surkea alkoholinsietokyky. Sinuna en viitsisi juoda ollenkaan jos jo muutamasta vinkkulasista tulee huono olo. Tai sitten et siedä viiniä ja voit ensi kerralla tehdä vaikka vodkasta muutaman drinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
39v ja 168cm/n.62kg. Kunto ei ole kaksinen :D Juon harvoin enemmän kuin lasillisen viiniä.
Suht pitkä siis. Joo ei ole alkoholin sietokykyni harjoittelun tulosta vaan ihan hyvän fyysisen kunnon. Mullakin on voinut olla useita vuosia välissä.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Surkea alkoholinsietokyky. Sinuna en viitsisi juoda ollenkaan jos jo muutamasta vinkkulasista tulee huono olo. Tai sitten et siedä viiniä ja voit ensi kerralla tehdä vaikka vodkasta muutaman drinkin.
Joo sietokyky on huono, en yleensä juokaan kuin sen lasillisen ja sekin menee vähän päähän. Mutta ei siitä krapulaa vielä tule, aika usein ruuan kanssa juon. Väkeviä en juo oikeastaan koskaan, herranenaika jos joisin muutaman vodkadrinkin en varmaan pääsisi sängystä ylös seuraavana päivänä :D
"Apnea (BrE: apnoea[1]) is the cessation of breathing. During apnea, there is no movement of the muscles of inhalation, and the volume of the lungs initially remains unchanged. Depending on how blocked the airways are (patency), there may or may not be a flow of gas between the lungs and the environment; gas exchange within the lungs and cellular respiration is not affected. Voluntarily doing this is called holding one's breath."
Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suht pitkä siis. Joo ei ole alkoholin sietokykyni harjoittelun tulosta vaan ihan hyvän fyysisen kunnon. Mullakin on voinut olla useita vuosia välissä.
Sama
Korkeintaan keskimittaisena pidän itseäni, en koe olevani mitenkään pitkä. Tai olen mennyt jo kasaan, toi mittaus on tehty joskus kouluaikoina, kauan aikaa sitten.
Lasillinen on aika epämääräinen käsite. Voi olla kaikkea esim. välillä 1dl - 6dl ja puhutaan lasillisesta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasillinen on aika epämääräinen käsite. Voi olla kaikkea esim. välillä 1dl - 6dl ja puhutaan lasillisesta vaan.
No ikean valkkarilasi noin puolillaan tai hiukan yli puolenvälin. Ei mikään jättikulho piripintaan täytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juot siis yleensä vähän. Siinä selitys.
p.s. Heikko alkoholinsietokyky ei ole mikään huono asia terveyden kannalta. Hälyttävämpää minusta on se, jos alkoholiin tottuu eikä tulee krapulaa.
Mulla oli krapula viimeksi 2003. Sinä et vain osaa tai sulla on apnea.