Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hurjia teinien kotibileet oikeasti on?

Vierailija
07.09.2013 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 09:07"]

No riippuu teineistä! Onhan noita ihan kauheitakin bileitä, yhden tytön alapäähän on laitettu kaljapullo ja potkaistu täysiä. Tyttö oli sammunut. Mutta meidän kotibileet oli aina rauhallisia, oli paljon porukkaa, oli viinaa. Pelattiin korttipelejä, puhuttiin, tehtiin ruokaa, nautittiin toistemme seurasta. Ei panoja, ei suihinottoja ei raiskauksia ei väkivaltaa. Meillä pysyi järki päässä :)

[/quote]

Hyi :0 Miten sille tytölle kävi? Repeskö sen alapää? Miten se selviyty sitten ja joutuko nuo tyypit vastuuseen?

Vierailija
2/24 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotibileet olivat teineinä tosi kilttejä. Juteltiin, juotiin (suht kohtuullisesti), tanssittiin.

Naapurin teinillä oli joku aika sitten bileet ja ne taisivat paisua ihan yli. 14-16vuotiaita päälle 3kymmentä, oksentelua parvekkeelta, meninkin sitten toisen naapurin kanssa oven taakse kyselemään että kenen luvalla bileitä pidetään. Haistatteluahan siitä tuli ja poliisille soitettiin. Ne teinit olivat todella huonossa kunnossa! Poliisit sitten joutuivat muutamalle ambulanssin tilaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin American Piet ja muut vastaavat leffat, mutta tytöillä on siideriä ja pojilla omat kaljat, ei tynnyreitä yleisessä jaossa.

Vierailija
4/24 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. Itse parikymppisenä omia teinibileitä muistellen..

Meidän oma porukka osasi yleensä olla rauhallisesti, ei ollut paneskelua ym. muuta älytöntä, mikä kuuluu kahdenkeskisiin hetkiin.. Meidän porukka siis on 12-vuotiaista asti koostunut kuudesta tytöstä poikaystävineen.. Tietysti matkanvarrella moni eronnnut, mutta jätkät sitten vain vaihtunut siinä sivussa :)

Mutta jos bileisiin eksyi sitten näitä.. No, vähän toisenlaisia ihmisiä, niin sitten löytyi nuuskaa lattialta, käveltiin kengät jalassa, juotiin kaikki talosta löytyvä viina mikä irti lähti, puhuttiin rivoja, tyttöjä suostuteltiin suihinottoon joilla sitten kehuskeltiin koko ilta...... Että kyllä se karu totuus on, etät aika karuakin se meininki osaa olla, kun vain eksyy sitä.. tietynlaista sakkia.

Vierailija
5/24 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin silloinkin kun me olimme nuoris: toisissa pannaan talo matalaksi koko läänin voimin ja toisissa paistetaan kaverien kesken pitsaa ja katsellaan elokuvia. ja kaikkea siltä väliltä. Riippuu aika paljon teinistä ja sen kavereista!

Vierailija
6/24 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 21:01"]

Niin kuin silloinkin kun me olimme nuoris: toisissa pannaan talo matalaksi koko läänin voimin ja toisissa paistetaan kaverien kesken pitsaa ja katsellaan elokuvia. ja kaikkea siltä väliltä. Riippuu aika paljon teinistä ja sen kavereista!

[/quote]

Juuri näin.

Nuoruudessani yhdet kotibileet pääsivät oikein lehtiin (ja kaikki osallistujat poliisikuulusteluun) kun kutsumattomat vieraat rikkoivat käytännössä koko talon sisältä ihan päreiksi.

"Kilteissä" bileissäkin jotkut saattoivat stripata kännipäissään, harrastaa seksiä, sammua ja rikkoa vaikkapa verhot tai lavuaarin.

Vierailija
7/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vastaa: Meidän bileissä aikoinaan ei kyllä ollut mitään seksipainotteista, mitä nyt jotkut intoutui pussailemaan tms. Mutta kyllä viina virtasi ja miehet kekkuloi alasti (mikä siinäkin aina on?) Kiiveltiin katolla, pelattiin juomapeliä, oltiin ylipäätä aika huonossa kunnossa. Mutta, oli se aika kivaakin aikaa, vaikka olikin aika örveltämistä. Aika paljon se kyllä taitaa riippua piireistä. Oli meilllä välillä (harvemmin) bileitä, missä oli vaan tyttöjä, ne oli selkeäst rauhallisempia.

Vierailija
8/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 20:47"]

[/quote]

Kerran kävin teininä laittomissa reiveissä.

Joskus juotiin vähän alkoholia mutta yleensä meillä oli ihan lepposaa ja hauskaa.

Mutta sillon ei ollut Facea ja koskaan ei oltu kuultu että johonkin tulee kutsumattomia vieraita. Tässä asiassa varmaan pitää luottaa että nuoret osaisivat bilettää sovitulla porukalla. Ja joku voi käydä tsekkaan tilannetta.

Mutta luulen ettei bileet ole muuttunut paljoa ja niissä juurikaan ei tapahdu paljon kurjia asioita.

Tuo seksi on sitten sellainen asia että siitä infoisin jo nuorta ettei mene tekemään mitä ei tahdo! Että saa sanoa ei ja vaikka soittaa niin vanhempi tulee hakemaan jos tarttee. Ettei se ole ongelma.

Tilanteet voi tulla yllättäen, itse olin kerran porukassa jossa alkoi muut harrastamaan ryhmäseksiä. Se oli todella outoa ja nuoren tarvitsee tietää että vaikka siellä kaikki nyt ryyppää ja tekee mitä tekee niin miten sitten pääsee kotiin? Bussilla jostain oudosta paikasta? Osoite kannattaa selvittää etukäteen yms.

Vierailija
9/24 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu teineistä! Onhan noita ihan kauheitakin bileitä, yhden tytön alapäähän on laitettu kaljapullo ja potkaistu täysiä. Tyttö oli sammunut. Mutta meidän kotibileet oli aina rauhallisia, oli paljon porukkaa, oli viinaa. Pelattiin korttipelejä, puhuttiin, tehtiin ruokaa, nautittiin toistemme seurasta. Ei panoja, ei suihinottoja ei raiskauksia ei väkivaltaa. Meillä pysyi järki päässä :)

Vierailija
10/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttären kaverin kotona opittiin se, että jos nuorella on yli 500 kaveria jossain somessa, ei kannata sille palstalle pistää kutsua synttärikutsuihin osoitteen kanssa. Poliisit kävi kolmesti ennenkuin bileet päättyi ja osa ylimääräisestä porukasta päätyi putkaan.

Vierailija
11/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttären kaverin kotona opittiin se, että jos nuorella on yli 500 kaveria jossain somessa, ei kannata sille palstalle pistää kutsua synttärikutsuihin osoitteen kanssa. Poliisit kävi kolmesti ennenkuin bileet päättyi ja osa ylimääräisestä porukasta päätyi putkaan.

Vierailija
12/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 19-vuotias lukiolainen niin heitänpäs kommenttini avuksi. :D

Riippuu teinistä ja hänen kavereistaan, toki myös paikasta ja kaikkien fiiliksestä - välillä tekee mieli vain juoda muutama ja pelata, välillä riehua enemmän. Olen itse suht. rauhallinen ja porukkani myös, mutta totta kai humalassa helposti meno villiintyy. Meillä kotibileissä siis meno on joskus ollut tosi rauhallista, välillä musiikin huudatusta. Mutta se on pakko sanoa, että viina ja tupakka ovat olleet aina läsnä.

Meillä on vaikuttanut myös se, että emme ole päästäneet vieraita sisään, ainoastaan porukkamme tyypit. Koulussani on näitä bilehilejä, jotka ovat pitäneet kunnon koti/panobileitä, mutta itse en sellaisiin porukoihin kuulu.

Neuvoni: mieti, keiden kanssa hän viettää aikaa. Jos mahdollista, stalkkaa vaikka hänen sometilejään.

Vierailija
13/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun olin teini, porukka pysyi aika samana. Meitä oli parikymmentä tyttöä ja poikaa.

Juotiin viinaa, kaljaa, siideriä, lonkeroa, poltettiin tupakkaa. Huumeita tai lääkkeitä ei vedetty.

Yleensä joka bileissä osa porukasta rupes panemaan, eikä ollut mikään harvinaisuus että jossain vaiheessa partneri vaihtui. Eli mimmit sai paria eri kundia ja päinvastoin. Joskus oli pienimuotoista kimppaakin.

Solidaarisuussyistä jos jotkut meni panemaan, joku aina piti vahtia ovella että saivat rauhassa touhuta. Sit touhujen jälkeen jatkettiin dokaamista.

Ihan normaaleja ihmisiä meistä melkein kaikista tuli, menestyviä ja korkeakoulutettuja pääosin

Henki oli ihan hyvä, ja kaikilla rento fiilis

Vierailija
14/24 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ole ikinä ollut niin hurjassa kotibileissä että olis oikeasti paikkoja laitettu kunnolla paskaksi, eikä ainakaan meidän kylillä ollut juuri kukaan. Kaikilla oli aina sen verran järki päässä. Pahinta mitä niissä bileissä missä minä kävin oli, kun kaveri kumos vahingossa bileiden isännän porukoiden metrin korkean lasisen vaasin ja säpäleiksihän se meni. Ja perus oksentelut tietenkin, mutta nekin aina näppärästi siivottiin. Itse välttelin omassa talossa kotibileiden pitämistä niin viimeseen asti kun pelotti just että lähtee käsistä, mutta sitten kun talo laitettiin myyntiin ja mie olin omaan kämppään muuttamassa niin päätin että minähän pidän edes ne yhet ainoat bileet vielä porukoiden luona :D Häädin porukat pois viikonlopuksi ja nehän lähti, kutsuin muutaman kaverin ja siinäpä se. Yhteensä paikalla oli ehkä 15 ihmistä. Olin kai 16 kun ne ekat omat bileet pidin.

Vierailija
15/24 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasari aikaan bileet oli usein hurjia mutta harvoin tapahtui mitään paskaa. Kerran tuli kuokkijoita jotka pisti yhden kämpän remonttiin. Minä ja moni muukin tapeltiin että saatiin ne ulos. Poliisitkin kävi viemässä osan porukoista putkaan. Ainoa kerta kun bileet meni tappeluksi.

Nykyisistä teineistä en tiedä? Somessa ei ainakaan mitään fyysistä tapahdu.

Vierailija
16/24 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex drugs and rock'n roll.

Vierailija
17/24 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laidasta laitaanhan niitä on, kuten täällä on tullutkin jo ilmi. On ihan rauhallisia bileitä, joihin kuka tahansa vanhempi voisi hyvillä mielin lapsensa päästää. Sitten on tämä toinen ääripää, että otetaan vanhempien auto pihasta ja ajetaan se kännissä päin puuta. Sammutaan sänkyyn ja kustaan unissaan. Kustaan kännissä nojatuoliin, luullen sitä vessanpöntöksi. Oksennetaan, no, mihin vaan. Seksiä, strippausta, jne. Rikotaan paikat, poltetaan talo, pöllitään rahaa tai muuta arvokasta. Poltetaan röökiä sisällä, sotketaan seinät ja lattiat punaviiniin ja kaljaan, herätetään naapurit ja kaadutaan niiden kukkapenkkiin. Kokeillaan huumeita, pössytellään ja mitä näitä nyt on.

Vierailija
18/24 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia mitä olen omassa nuoruudessani nähnyt: Kännissä herätään kesken unien vessaan, mutta kustaankin jääkaappiin, koska kännissä luullaan sen olevan vessa (kaverin kotona). Kännissä sammutaan kaverin vanhempien sohvaan tai sänkyyn ja kustaan ja oksennetaan sinne sammuneena. Rikotaan kännissä kaverin omakotitalon pihavalot. Paneskellaan satunnaisten tyyppien kanssa. Bileisiin tulee joku puolituttu, joka varastaa avainkaapista/pöytälaatikosta asunnon vara-avaimet ja kaikki lukot joudutaan sen vuoksi vaihtamaan. Pöytätasolle laitetaan kuuma pelti ilman pannunalusta ja se sulaa pilalle. Oksennetaan saunanlauteille. Pompitaan päin isoa ikkunalasia ja se hajoaa. Ja nämä siis aina jonkun kaverin tai kaverinkaverin toimesta, mutta maksajaksi päätyy bileiden isännän omat vanhemmat, koska tekijää ei saada koskaan vastuuseen. 

Vierailija
19/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kun vanhemmat jättää kakarat keskenään rellestään lukaaliin. Ollaan vähän parempaa sakkia, paremmat harrastukset ja isin silmissä kilttiä tyttöä, mutta eipä isi tiedä mitä kotona tapahtuu.

Vierailija
20/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä hajalle, nuuskaa katossa, oksennusta matoilla, neuloja lattialla, arvotavaraa varastettu, rais kaus jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi