Apua! Koronatulos omakannassa, lukee "virus jäi heikosti positiiviseksi"
Siis mitä helkattia. On korona vai mikä virus? Testataanko siinä muuta kun vain koronaa
Kommentit (30)
Kyllä se lasketaan positiiviseksi. Joskus 30 muuta koronavirusta (ei siis covid-19) voi tehdä ristireaktion mutta väärä negatiivinen on yleisempi. Ehdottomasti 2vk karanteeni.
No varmaankin heikko positiivinen tulos..?
Pelkästään 2vrk ripuli oli oireena. Ei ole todellista. Ap
Eikö sulle ole soitettu? Onks oireita?
Pysyt sit kans kotona! Vaikka ripuli loppuis.
Ei ole soitettu. Tänään illalla tuli omakantaan. Ap
Ehkä huomenna soitetaan? Tai sitten tulos on niin rajatapaus, että analysoivat sitä vielä uudestaan?
Soita huomenna ja kysy lisää. Ilmeisesti virusmäärät vaihtelee, sinulla sitä on ollut vähän, mikä on todennäköisesti kannaltasi kuitenkin positiivista, varmaan lievä tapaus.
Sulle soitetaan siitä. Puhelua odotellessa noudatat karanteeniohjeistusta.
Millä alueella oot oleskellut ja asustelet? Onko riski, että muita altistunut?
Mutta hei hienoa, jos selviät ripulilla, tsemppiä ja paranemisia!
Mulla on sellainen fiilis, että toi virus leviää nyt hallitsemattomasti.
Asun pääkaupunkiseudulla. Olen onneksi ollut karanteenissa muutoinkin puolivahingossa kun mursin jalkani kaksi viikkoa sitten. Altistanut olen oman mieheni, en muita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Asun pääkaupunkiseudulla. Olen onneksi ollut karanteenissa muutoinkin puolivahingossa kun mursin jalkani kaksi viikkoa sitten. Altistanut olen oman mieheni, en muita. Ap
Miten sitten sait viruksen, jos olet ollut karanteenissa? Ja onhan miehesi nyt jäänyt karanteeniin?
Onks sulla ajatus mistä oisit saanu tartunnan? Ihan vaan kauppareissulta tms. vai ootko ollu jossain massatapahtumassa?
Pikaista paranemista, toivottavasti pääset vähillä oireilla!
Mistä olet sen voinut saada, jos olet ollut kotona kipsatun jalan kanssa?
Se oli kakkostyypin herpes, ei corona.
Terv. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten sait viruksen, jos olet ollut karanteenissa? Ja onhan miehesi nyt jäänyt karanteeniin?
Jaa-a, taksilla olen kulkenut sairaalaan ja apteekkiin reilu viikko sitten. En muutoin missään. Mies ei ole ollut karanteenissa mut kai sitten pitää jäädä. 😵 Ap
Mitä tuossa nyt on muka epäselvää. Positiivinen on positiivinen.
Apua! Missä asut ja missä oot liikkunu?!