Kysy mitä tahansa Robin Hoodilta, henkipattojen kuninkaalta
Kesä englannin vihannoissa metsissä alkaa oleman ohi joten oli aika vetäytyä Lampimän pirtin suojaan ja ripustaa jousipyssyn talveksi naulaan. Nyt ole täällä tänäiltana vastaamassa teidän kysymyksiinne.
Kommentit (47)
Onko teillä siellä metsässä naisia? Vai miksi teitä kutsutaan iloisiksi miehiksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä siellä metsässä naisia? Vai miksi teitä kutsutaan iloisiksi miehiksi?
Iloiset veikot, Merry Men, on nimitys jota käytetään kaikista Englannin rosmokoplista. Joukossamme saattaa olla naisia tai sitten ei. Olemme värvänneet joukkoomme jokaisen joka voittaa minut kaksintaistelussa. Miekka vastaanottaa miekka. Ja ne jotka häviää lähetän seriffin luo terveisten kera. Ei siinä katsota kenenkään sukupuolia.
-RH/
Miksi herra Hiss joutui vangiksi yhdessä Juhanan kanssa? Se oli väärinymmärretty ja Juhanan kaltoin kohtelema. Miksi et pelastanut häntä?
Keitä sä ryöstelet nyt nykypäivinä?
Kuka valmistaa jousenne ja nuolenne? Luulisi että merkittävät asevalmistajat olisivat sheriffin miesten tarkkailussa.
Q: "And why would the people listen to you?"
Robin Hood: "Because, unlike some other Robin Hoods, I can speak with an English accent."
Pullottaako etumus sukkahousuissa?
Yhdessä (the) filmatisoinnissa Mariania piirittivät palstakielellä assertiivisesti sekä Christian Slater että Alan Rickman. Miten ihmeessä kenellekään tulee edes mieleen, että Marian tässä tapauksessa lankeaisi Kevin Costnerin pauloihin??
Vierailija kirjoitti:
Miksi herra Hiss joutui vangiksi yhdessä Juhanan kanssa? Se oli väärinymmärretty ja Juhanan kaltoin kohtelema. Miksi et pelastanut häntä?
En tunne ketään herra Hissiä, mutta jos hän joutui vankikaan niin se tapahtui hyvästä syystä. Punatauti vei Juhana Maatoman Herran vuonna 1216 - siunausta hänen sielulleen - ja vapautti maamme kruunun hänen pojalleen Henrik Yhdeksänvuotiaalle. Nämä siis tapahtuivat puoli vuosisataa ennen kuin isäni Adam oli edes syntynyt.
-RH/
Vierailija kirjoitti:
Keitä sä ryöstelet nyt nykypäivinä?
Hyvässä lykyssä tiellä ratsastaa joku lihava apotti tai itse arkkipiispa, mutta kaikkein eniten toivon että se on itse Nottinghamin seriffi.
-RH/
Vierailija kirjoitti:
Opetatko minua taistelemaan?
Tule ja haasta minut Saylesissa kapean sillan luona. Katsotaan sitten kun voitat.
-SH/
Vierailija kirjoitti:
Kuka valmistaa jousenne ja nuolenne? Luulisi että merkittävät asevalmistajat olisivat sheriffin miesten tarkkailussa.
Siihen on helppo vastata. Joskus riisumme ritarin varustuksistaan, joskus se on seriffin mies. Otamme häneltä aseet ja suojukset ja lähetämme tiehemme alusvaatteisillaan.
-RH/
Vierailija kirjoitti:
Pullottaako etumus sukkahousuissa?
Ei pullota, sukkikset ovat nivusista sen verran löysät ja roikkuvat haaroista pussihousujen tavoin.
-RH/
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä (the) filmatisoinnissa Mariania piirittivät palstakielellä assertiivisesti sekä Christian Slater että Alan Rickman. Miten ihmeessä kenellekään tulee edes mieleen, että Marian tässä tapauksessa lankeaisi Kevin Costnerin pauloihin??
Sanoin Kevin Reynoldsille että se on todella epäreallistista sillä en edes tunne rakkautta ketään muuta nasta kuin omaa vaimoani kohtaan, sillä olisihan se Jumalan sanan vastaista pettää omaa pitoaan. Mutta kun hän terä kaulallaan lupasi minulle kokonaan kymmen vuoden vuositulonsa, niin suostuin.
-RH/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule ja haasta minut Saylesissa kapean sillan luona. Katsotaan sitten kun voitat.
-SH/
Sanna Hood?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin Kevin Reynoldsille että se on todella epäreallistista sillä en edes tunne rakkautta ketään muuta nasta kuin omaa vaimoani kohtaan, sillä olisihan se Jumalan sanan vastaista pettää omaa pitoaan. Mutta kun hän terä kaulallaan lupasi minulle kokonaan kymmen vuoden vuositulonsa, niin suostuin.
-RH/
Tätä massiivista epäkohtaa ei toki olisi katsottu vähemmällä vastineella läpi sormien. Kymmenen vuoden vuosituloilla sai varmasti tynnyrikaupalla suolasilliä köyhille. Noblesse oblige.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-SH/
Sanna Hood?
Sobin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-RH/
Tätä massiivista epäkohtaa ei toki olisi katsottu vähemmällä vastineella läpi sormien. Kymmenen vuoden vuosituloilla sai varmasti tynnyrikaupalla suolasilliä köyhille. Noblesse oblige.
Ei, mutta niillä elleli kyllä hetken aikaa makeasti. Minä ja pojat. Oli siinä kyllä yksi metsästäjä, seriffin miehiä, jolle lainasin velkoihin hyvän summan. Toki sain pian rahani takaisin kun rekrysin miehen omiin joukkoihini ja ryöstimme seriffin kultalastin.
-RH/
Eikö täällä kenelläkään ole tosiaan enempää kysyttävää maan kuullulta Robin Hoodilta, henkipattojen kuninkaalta?
-RH/