Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**SYYSTOIVEIDEN** uusi viikko 29!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että näin lomalla ei juurikaan tule piipahdettua edes täällä. Vaikka ollaankin oltu paljon kotonakin, niin kaikkea muuta tekemistä riittää niin paljon. Pitkästä aikaan sateinen päivä, joten ihan hyvällä omatunnolla voi olla sisälläkin.

Moni on näköjään alkamassa vauvatouhut tosi pian. Meillä aikaisin kuukausi aloittamiseen on vasta marraskuu ja sekin vaikuttaa olevan koko ajan lähempänä. Enää neljät menkat.. Se kuulostaa omissa korvissa jo tosi vähältä. Mies ei ole vielä virallisesti kyllä ihan tietoinen näistä omista suunnitelmistani.. On jo väläyttänyt keltaista valoa, vihreää ei vielä, mutta esikoisesta on sen verran kokemusta, että tiedän sen vihreän valon tulevan syksyn mittaan. Se onkin sitten eri asia, kuinka nopeasti tärppää. Kun on vierestä katsonut kavereita, jotka ovat nyt loppuvaiheessa raskaana, niin sitä aina välillä miettii, että onko sitä olotilaa oikeasti taas toivomassa takaisin.. Ja sitä univelkaa ja säpinää, mitä tulee isommasta esikoisesta ja pienestä vauvasta. Onneksi samalla taas vierestä katsoen näkee, kuinka hirmu lyhyt aika se raskaus ja vauvavaihde on. Eniten kyllä pelkään taas sitä univelkaa. Univelkaisena ei meinaa kyllä jaksaa mitään ylimääräistä säätämistä. Toisaalta nääkin mietteet ja tunteet ovat ihan samoja, mitä on aiemminkin vauvakuumeisena miettinyt. Toki esikoisen kanssa sitä miettii vähän toisia asioita, kun ei vielä ole lasta siinä pyörimässä.

Nyt täytyy kyllä nauttia vain vielä siitä, että voi syödä ja juoda mitä vain ja saa nukkua yönsä, jos esikoinen antaa. Tänään olenkin menossa kaverin kanssa käymään illalla kaupungilla, eiköhän ilta taas mene osittain lapsista puhuessa. ;)

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
22/28 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan taas on tämäkin viikko lopuillaan..Meillä meni alkuviikko vatsataudissa ja loppuviikolla hoidettiin häiden järjestelyjä ja viime hetken hankintoja. Nyt huomaa, että jännitys alkaa pikkuhiljaa hiipiä ajatuksiin, kun häihin on aikaa enää vajaa 2 viikkoa! :o)

Mulla viimeiset menkat ennen yrityksen aloittamista nyt lopuillaan..Hui!!!Siinäkin on oma jännittyksensä! Onko muuten kenelläkään kokemusta kuukautisten siirrosta Primolut Nor -pillereillä?? Itse siirsin kuukautisia häiden takia ja nyt vuoto tuli todella oudosti; normaalisti vuoto kestää 4 päivää, nyt vaivaiset 2 päivää..Mietin vaan, että onkohan ihan normaalia..?

Noh, meillä siis tosiaan yritys alkaa tästä kierrosta ja hedelmälliset päivät taitavat osua hääviikolle -täytyy siis keksiä järjestelyiden lomassa tehtäviä, joiden varjolla pääsemme lähtemään kahdestaan jonnekin! ;o) Saa nähdä kuinka käy..Voipi olla, että täällä piinaillaan kolmen viikon kuluttua.

Nyt täytyy lähteä hoitamaan pojan aamupuurot ja -pesut.

Piipikkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas löydän itseni täältä.. Ukolle en ole pahemmin viitsinyt mainita löytäneeni taaaas uutta addiktiota, viimevuotisten häiden mainingeissa kun nettiriippuvuus välillä paukahti pitelemättömäksi. =)

Lasken vaan pillereitä, tänäkin aamuna taas ihailin kun oli enää niiiin vähän valkoisia nappuloita laatassa jäljellä. Ma-ti-ke ja to! NELJÄ ENÄÄ!!!!

Sit viimeinen täti piiiiitkiin aikoihin, toivottavasti. =)

Eilinen päivä Särkänniemessä oli IHANA!! Kummipoika nautti niin täysillä, ainut harmitus oli vaan että jäi ihan pari senttiä 140cm rajasta, joten ihan hurjimpii laitteisiin ei sitten päässyt. Me livahdettin Ukon kanssa sitten kummipojalta salaa Tornadoon kun siihen tuo olisi niin hurjasti halunnut. Ja olihan se MIELETÖN!! Mäkin niin lupasin etten mene mihinkään vehjakkeeseen mutta niin vaan kolusin kaikki missä muutkin kävivät. =)

Vauvamasuja oli Särkänniemessä liikkeellä enemmän kuin laki salli. Vitsi, mä ihastelin niitä masuja! Ja kuitenkin piti vaan yksinään huokailla kun ei nyt vielä Ukon siskolle (kummipoikamme äiti siis) mitään viitsitä paljastaa että kohta meillekin sellaista masua toivotaan. Ja pienia lapsukaisiakin oli niin paljon ja kaikki olivat niiiiiin suloisia. Tää on siis täysin menoa. *huoh*

Aurinkoista sunnuntaita kaikille! Mä taidan tästä ruveta pyykinpesuun ja tiskarikin tarttis varmaan pyöräyttää päälle.

Vierailija
24/28 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti vaan,kun poika mönkii lattialla..elikkäs kiitos ja kumarrus vastauksista tähän pyörrytykseen :) täytyy kysyä neuvolassa samalla,kun käytän pojan siellä keskiviikkona,kaipa se hemoglobiini voidaan mitata siellä,vaikka pojan neuvolasta onkin kyse. (pientä välikommenttia.. jätkänpätkä nousee tuolla justiinsa konttausasentoon,jee)

vauvakuume vaan taitaa nousta :) katselen teidän muiden tapaan kateellisena muiden vauvamasuja,mäkin haluun! eipä vaan olla edes ehditty miehen kaa paljoo peittoja pöllytellä,kun ollaan koko ajan oltu menossa,jospa tänään yritettäis järkätä aikaa,kun vihdoin ollaan kotona :) poika päikkäreille jne. *virn*

no mutta! nyt löytyi koiran luu lattialta ja ukkeli jo maistelee sitä! täytyy mennä!

oikein hyvää ensi viikon alkua jo kaikille!

-annukka-

Vierailija
25/28 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tässä odottelen viimeisiä menkkoja toivottavasti pitkään aikaan. Vähän vaan jänskättää kun nyt menossa jo kp30/28-29, että olisiko mitenkään mahdollista että olisin jo raskaana. Olen miettinyt tätä kiertoa, että todennäköisen oviksen aikoihin emme pupuilleet, mutta jos nyt olisikin tärpännyt niin sen olisi pitänyt tapahtua jo kp11. Mitään oireita ei oikeastaan ole ollut (ei myöskään menkkaoireita) ainoastaan ylös noustessa on vähän huipannut ja silmissä sumennut.

No jos tätiä ei kuulu taidan alkuviikosta testailla. Nyt kyllä jo vähän harmittais jos menkat alkais, oon jo ehtinyt toivomaan parasta. Hieman siis etuajassa, mutta ei haittaisi yhtään vaikka testiin plussa jo tulisikin!

Vierailija
26/28 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua masentaa, aamulla pitäis rimpuilla töihin...loma oli ja meni ihan liian pian. Nukkumassa pitäis jo olla, mutta tähän systeemiin jää aivan koukkuun. Pakko oli lukea kaikkien kuulumiset eli tervetuloa uusille kuumeilijoille. Meillä on aihe joka taatusti kiinnostaa kaikkia:-))

Itse lopetin kuun alussa pillereiden syönnin joten ekoja menkkoja ei toivota saapuvaksi ens viikonloppuna. Olisipa se aikamoinen juttu, toiveiden täyttymys (kaksi sellaista nukkuu jo sikeästi...). Eli mä en jäänyt luomuja odottelemaan, kun ei kerta kaikkiaan jaksanut odottaa! Kuume on niin kova, että mahassa kipristelee pelkkä mahdollisuus. Kaupoista tunnun bongaavan kymmeniä ihanan masun omaavia naisia jatkuvasti, kun sais sellaisen mahd. pian.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, koitan ehtiä palstailemaan töistä huolimatta...

Vierailija
27/28 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja tarkoitus myös täällä alkaa vaavintekopuuhiin!

Terve vaan kaikille samanmielisille ja etenkin kaikille keski-ikää lähestyville tai jo oleville vaavitsemppaajille.

Itselläni nyt jo 17v poika ja mies on " ekaa kertaa asialla" . Olen yrittänyt rauhoitella miestä, kun jo nyt hermoilee riskeistä ja terveydestä (..-mme?)kun ikää on jo tän verran ( 38N ja M41).

Onkos täällä kellään kokemusta iltatähden teosta?

Kaiketi minut lasketan ensisynnyttäjäksikin kun ekasta on aikaa jo 17v?

Mies touhuilee että pitäsi mennä kunnon terveystarkastukseen ja valmiiksi tutkailla että onko kaikki kunnossa. Olin ensin sitämieltä, että ei kannattaisi turhaan hermoilla, mutta nyt kun elokuu lähenee ja alkaa yrittäminen niin jo alkoi itseänikin jännittää...Mitä olette mieltä ja onko kenelläkään tietoa mahdollisista palveluhinnastoista yksityislekureilla tämänsuuntaisista terveystarkastuksista?

Hmm..kyllä se ikä tuo tullessaan ehkä tälläistä ylihuolehtimista...

Mukavaa odotteluntäyteistä heinäkuun loppua ja kiva päästä jakamaan näitä kuumeilu-ja yritysjuttuja näin ison porukan kanssa ( ajattelin ensin että oon yksin tällänen vaavihömppä, kunnes huomasin että täällähän on paljon muitakin)

Vierailija
28/28 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syystoiveilla on uusi pino aina uutena viikkona; nyt mennaan viikolla 30!

Tervetuloa viela kaikille uutukaisille, tilaa on riittamiin: yritan nostella esittelypinoa ylemmas myos!