Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäynäideoita kylppärin kaappia ratsaaville vieraille?

Vierailija
22.08.2020 |

Elintarvikevärikipot ovien päällä on niin nähty. Kellään mitään tuoreita ja innovatiivisia ideoita? Nimim. Tuparit tulossa

Kommentit (282)

Vierailija
141/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa kyltti Veetäkö kurkit

Vierailija
142/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaapissa ei ole paljoa tavaraa, tyhjennä se. Laitat sinne vaan lapun,jossa lukee "Tätä varmaan etsitkin täältä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen ole vähän turha pila? Ei kai niitä uteliaita niin paljon riitä ja mitä kummaa sieltä voisi löytyä, kaikilla sama sisältö siellä kuitenkin on. Itse olen (nolona) joutunut kerran availemaan kaappeja kun menkat yllätti teini-ikäisenä ja etsin hädissäni josko löytyisi yksi side.

Vierailija
144/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salaista teillä siellä on?

Meillä ei ole peilikaappia, koska ne ovat mielestäni rumia, mutta meillä on peilin molemmin puolin yläkaapit, ja alhaalla neljä alakaappia. Yläkaapeissa on vähät meikkini, deodorantit, aurinkorasvat, vanupuikot ja sen sellaiset. Alakaapeissa wc-paperit, nestesaippuoiden täyttöpakkaukset, jotain hiusvärejä ja varapakkaukset shampoota, suihkusaippuaa ja vastaavia.

Ei mitään, minkä näkemisen voisi kuvitella olevan mielenkiintoista tai meille kiusallista, jos joku näkisi.

Vierailija
145/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uteliaisuuttaan kurki vaan hakee sun lääkkeitä

Vierailija
146/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sinne kaappiin käsinkirjoitetun viestin (tietysti taiteltuna niin kuin olisit piilottanut), että jos et tupareiden aikana hymyile ja esitä kaikin tavoin täydellistä emäntää, äitisi likvidoidaan ja palautetaan sinulle palasina. Jos joku kyselee, mitä äidillesi kuuluu, vastaat vähän hermostuneesti, että hyvää ja vaihdat aihetta.

Vierailija
147/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivelet kaikki kaapin pinnat jollain voimakkaasti ärsyttävällä ja allergisoivalla aineella. Nokkosta sekoitettuna liuottimeen?

Vierailija
148/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartelet sinne itse lääkepakkauksia ja niihin labelit. "HIV:n hoitoon", "Verisyöpään neljästi päivässä", "Paranoian ja psykoosin estämiseksi", "Voimakkaaseen karvankasvuun", "Maksatulehdukseen", "Syfiliksen hoitoon", "Tippuriin". Mitä enemmän, sen parempi. Myös jokin tarttuva ihosairaus olisi hyvä.

Vierailija
149/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riistakamera. Tyyppi kun aukaisee kaapin oven kamera kaapissa nappaa automaattisesti kuvan.

Tuo on toteutettavissa myös kännykkäkameralla ja etälaukaisimella. Etälaukaisimen saa vaikka saranan kohdalle. Kaikkein paras olisi, jos sen saisi samantien jattua olohuoneen jättitaulutv:lle.

Joku appi kait siihenkin pitäs olla,mutta ku en oo naimisissa!

Vierailija
150/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen ole vähän turha pila? Ei kai niitä uteliaita niin paljon riitä ja mitä kummaa sieltä voisi löytyä, kaikilla sama sisältö siellä kuitenkin on. Itse olen (nolona) joutunut kerran availemaan kaappeja kun menkat yllätti teini-ikäisenä ja etsin hädissäni josko löytyisi yksi side.

Vai yllätti ne menkat ja menit sitten ronkkimaan vessaan josko löytysi yksi side! Kattia kanssa,keksi parempia tekosyitä.!!

Vierailija
151/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viaton kaappi, joka ei ole koskaan tehnyt kenellekään pahaa. Minussa ei ole luurankoja eikä mitään muutakaan kiinnostavaa. Oli kiva tavata, mutta heippa!

Vierailija
152/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kolikoita las purkkiin tietämäsi määrä. Tarkista vieraiden lähdetyä, onko pöllitty mitään.

Hyvä rehellisyystesti, millä tiedät kannattaako ystävyyttä jatkaa.

Vierailija
153/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... mitäs jos vieraan pitää kohentaa omaa kampaustaan? Jotta hän näkisi kampauksensa takaapäin, on hänen avattava peilikaappi hyödyntääkseen sen ovien sisäpeileistä muodostuvaa kuvaa. Selitinköhän tän nyt oudosti :D

Huh, hyvä havainto. Onko ok avata peilikaapin ovet tällaisessa tilanteessa? No, kai sitä voi sitten selittää emännälle. Itse ainakin nolostuisin hurjasti, jos olisin tehnyt jonkun jäynän ja joku viattomasti halusi vaan laittaa hiuksiaan... Kiva siinä sitten puolustella, että epäilin omia vieraitani kyyliksi ja varkaiksi.

... luulen, että kiinnijääneet ovat juuri niitä 'oh minä vain tupeerasin tuota hiuspyörrettä takana'.

K u k a kotijuhlissa tarkistaa kampausta!

Ja toinen juttu, k u k a haluaa saattaa itsensä epähygieenisen ihmisen maineeseen anustappien ja muumioituneiden vaippojen sisällön vahinkoesittelyllä.

Ja mitä kaapinavaajapersooniin tulee, niin he vain laittavat kaapinoven kiinni ja poistuvat kylppäristä, vaikka lattialle tursusi juuri kolme pakkaa pelikortteja.

Itsekin olen suunnitellut 'selfieautomaattia' mutta voin myös kuvitella tällaisen ihmisen kohauttavan olkiaan ja tuhahtavan 'entä sitten tarvitsin pumpulipuikkoa ripsen poistoon silmästä'.

Kuudentoistatuhannen euron kasvovoiteet voisi olla yksi ehdotus. Tyhjiä Helena Rubinstein Age Recovery - purkkeja, jotka täyttäisi tummelilla.

Tai juhlavieraan aviomiehen allekirjoittama taiteltu lappu 'tavataan heti kun party is over, olisiko 23.15 rautatieaseman parkkipaikalla lähellä sitä lehmusta vai mikä se puu oli ❤️ Pekka'.

Vierailija
154/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiina on aina kova juttu.

Vierailija
155/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varaan vessan kaappiin kuukautissuojia.

Ihan sitä varten, jos joku sattuisi tarvitsemaan.

M

Vierailija
156/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marmorikuulia tms. niin että ne putoaa kovaäänisesti kolisten lavuaarin jos kaapin avaa.

Kannattaa varmistaa, ettei mene posliinista läpi, kun kymmenkunta peräkkäistä iskua osuu niinkuin vastaiskuvasarasta. Voi tulla muuten melko kallis jäynä.

Tämän meinasin itsekin tulla sanomaan. Saattaa lavuaari mennä rikki, joten älä ainakaan kovin montaa kuulaa laita kaappiin ellet halua uusia lavuaaria.

Kertakäyttömuki jossa vettä? Teippaa sen sangasta lyhyt naru peiliin/oveen ja kun kaapin avaa, tippuu muki lavuaariin ja säikäyttää avaajan ja kastelee hänen vaatteensa, mutta ei vahingoita ketään :)

Sitten voi sanoa ”Mitäs utelit” :D

Vierailija
157/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kylppäriin erillinen lukittava kaappi lääkkeille, dildoille ja muulle salaiselle. Sitten voinet olla hermoilematta siitä, että joku näkee mitä lääkettä käytät.

Onko joillekin oikeasti maailmaa mullistava juttu, jos joku näkee mitä hammastahnaa tai dödöä käytät?

Kyllä minä joskus katson kaappiin, enkä koe syyllisyyttä, enhän ole varkaissa. Olen vaan kiinnostunut, mitä kasvorasvaa hänellä vaikkapa on. Ei ole mikään pakkomielle, en katso läheskään aina. Ei normaalit ihmiset dildojaan ja mielialalääkkeitä pidä missään kylppärin peilikaapissa muutenkaan. Minusta tämä on joku nuorten juttu. Somessa esitellään ja jaetaan kaikki yksityinen perse mukaan mukien, mutta sitten saadaan slaagi kun joku näkee sun kylppärin kaapin sisällön???

Normaalin merkki voisi olla myös ettei räpellä toisten kasvorasvoja.

Vierailija
158/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä siellä kaapissa nyt muka on, pitäkää salaiset tavarat muualla..." Ei minun terveystiedoistanikaan mitään arkaluontoista löytyisi, mutta niitä urkkiva terv.huollon ammattilainen tekisi siitä huolimatta väärin. Ei kuulu asiaan kurkkia toisten kotona suljettuja paikkoja. Aikuisen ihmisen luulisi osaavan/kehtaavan kysyä, jos esim. jotain hygieniatuotetta tarvitsee.

Vierailija
159/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaapissa on pukamavoide, emätinpuikot, miehen kynsisienivoide, lapsen yöhammasraudat, miehen testogeeli, vanupuikkoja, inkontinessisuojia, siteitä, hammastahna ja harjat ja hammaslankaa. En halua, että kaappiin kurkitaan :(

Vierailija
160/282 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta kurkkijan kuva, asettele nätisti kaappiin mustien poltetun näköisten kynttilöiden keskelle ja jätä kuvan eteen lojumaan pieni nukke, jossa töröttää neuloja.

Tiedät kuka on kurkkinut, kun tämä poistuu paikalta vaikeana.

Vähemmän okkultti-versiona toimii myös samantyylinen salaisen ihastuksen alttari. Asettelet sinne salakuvia nuuskijasta, lähettämättömiä rakkauskirjeitä ja omaa nimeäsi kirjoitettuna hänen sukunimeensä yhdistettynä ja paljon sydäntarroja yms krääsää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi