Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erään äidin tyylikäs asu tänään Sellossa

Vierailija
07.09.2013 |

Kauppakeskus Sellossa kipitteli tänään eräs nainen miehensä ja lapsensa kanssa. Naisella oli yllään mikrofarkkushortsit ja niiden alla joko stringit tai ei mitään, sillä puolet paljaista pakaroista vilkkui näkyvillä. Jalassaan hänellä oli kullanväriset, hilepintaiset, hyvin korkeakorkoiset kengät.  En ollut ainoa, joka tuijotti ällistyneenä tätä naista. 

No, vaatemakunsa kullakin, mutta tämä kuului kyllä osastoon mauton, huolimatta siitä, että kroppa oli erittäin kuosissa (=hyvin hoikka). 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ mä oon tainnut nähdä tuon vaaleanpunaisen ilmestyksen kesällä, oli sellainen "tuksutyylinen" :D

Vierailija
2/36 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, että kulkee puolialastomana keskellä päivää ostarilla, ei ole pointtina se onko kroppa timmi vai ei. Pointti on siinä, että se on joka tapauksessa mautonta. Monet lapsetkin ihmettelevät tällaisia ilmestyksiä. "Miksi tädillä näkyy peppu?" Ei se, että on hoikka tai treenattu tarkoita, että pitää sitten kulkea pakarat paljaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap, jotenkin naisiin menevä, kun noin tarkkaan seurasit ja jäi kaihertamaan niin paljon, että tarvitsee raportoida täälläkin?

Vai oliko kyseessä peilikuvasi?

Vierailija
4/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen tai virolainen varmaan.....?

Vierailija
5/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun nainen uskaltaa olla nainen!

Vierailija
6/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua ärsyttää, että toisten pukeutumista vahdataan kuin ennenvanhaan jossain pitäjässä. Olen nainen ja minun puolestani toiset naiset saa pukeutua miten itseään huvittaa vaikka itse en samoin pukeutuisi.

Vierailija
7/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:05"]

Ja minua ärsyttää, että toisten pukeutumista vahdataan kuin ennenvanhaan jossain pitäjässä. Olen nainen ja minun puolestani toiset naiset saa pukeutua miten itseään huvittaa vaikka itse en samoin pukeutuisi.

[/quote]

Mutta jos jollain miehellä kauppakeskuksessa pallit vilkkuis sortsien lahkeesta, niin olisit kuitenkin poliisit soittamassa...

Vierailija
8/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhopukeutuminen on sitten erikseen. Osoittaa mauttomuutta pukeutua arkisiin tilanteisiin kun olisi johonkin juhliin menossa tai yliseksikkäästi pukeutunut ihan tavallisena arkena.

Tunsin erään joka oli aina ylimeikattu siis jotenkin hutsumainen meikki kirkkaanpunaisine huulipunineen, valkoisiksi blondatut hiukset ja usein yliseksikkäät vaatteet eli piukkaakin piukemmat housut tai sitten mini-mini hame ja näin varustautuneena tuli hakemaan lapsensa päiväkodista usein. Kyllä siinä pää väkisinkin kääntyi mutta valitettavasti ei siitä syystä mistä hän ehkä toivoi tai luuli vaan siitä että näky oli niin häkellyttävä negatiivisessa mielessä. Väkisinkin mielessä pyöri kysymyksiä kuten "Miksi joku haluaa meikata ja pukeutua niin hutsumaisesti? Luuleeko oikeasti olevansa "magea" tuossa lookissaan? Eikö hän tajua että näyttää halvalta ja toisenlaisella meikillä ja pukeutumisella voisi olla paljon kauniimpi ja herättää huomiota positiivisesti ei negatiivisesti vai haluaako hän todellakin shokeerata muita ihmisiä?"

Vierailija
9/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 18:38"]

[/quote]

Osaa ne suomalaisetkin!

Vierailija
10/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sen tietää, jos nainen oli vaikka töihin menossa ja oli työvaatteet päällä?

Vierailija
11/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:05"]

[/quote]

Mutta jos jollain miehellä kauppakeskuksessa pallit vilkkuis sortsien lahkeesta, niin olisit kuitenkin poliisit soittamassa...

[/quote]

heh, hyvä huomio! Naiset saa kulkea utareet ja persposket vilkkuen, miehet saa samasta vilautuksesta tuomion : D

Vierailija
12/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:18"]

Mistäs sen tietää, jos nainen oli vaikka töihin menossa ja oli työvaatteet päällä?

[/quote]

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
13/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:20"]

heh, hyvä huomio! Naiset saa kulkea utareet ja persposket vilkkuen, miehet saa samasta vilautuksesta tuomion : D

[/quote]

Jaa, kyllä mä oon tässä kesän mittaan nähnyt useamman miehen ilman paitaa ja/tai persvako vilkkuen. Ei ehkä tyylikästä, muttei laitonta.

Vierailija
14/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse paljaana kohdalla kulkee kyllä mauttomuuden raja

Vierailija
15/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kauhufilmikuvastoa kauppojen käytäviltä:

http://www.peopleofwalmart.com/

Vierailija
16/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin oksentaa pikaruokalan jonossa, kun edellä oleva teinityttö koitti koko ajan kiskoa mikroshortsejaan pois persvaosta ja alemmas peittämään pakaroita :D sääliksi kävi. On sitä itsekin joskus laittanut liian lyhyen hameen illaksi päälleen, ja sitten tulikin koko ilta nyittyä helmaa alemmas... 

Vierailija
17/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan katse kääntyi, kun ap:n nähdyllä naisella ei ollut nähtävästi eides paitaa. Oli vain ne sortsit ja kengät.

Vierailija
18/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:12"]

Tunsin erään joka oli aina ylimeikattu siis jotenkin hutsumainen meikki kirkkaanpunaisine huulipunineen, valkoisiksi blondatut hiukset ja usein yliseksikkäät vaatteet eli piukkaakin piukemmat housut tai sitten mini-mini hame ja näin varustautuneena tuli hakemaan lapsensa päiväkodista usein. Kyllä siinä pää väkisinkin kääntyi mutta valitettavasti ei siitä syystä mistä hän ehkä toivoi tai luuli vaan siitä että näky oli niin häkellyttävä negatiivisessa mielessä. Väkisinkin mielessä pyöri kysymyksiä kuten "Miksi joku haluaa meikata ja pukeutua niin hutsumaisesti? Luuleeko oikeasti olevansa "magea" tuossa lookissaan? Eikö hän tajua että näyttää halvalta ja toisenlaisella meikillä ja pukeutumisella voisi olla paljon kauniimpi ja herättää huomiota positiivisesti ei negatiivisesti vai haluaako hän todellakin shokeerata muita ihmisiä?"

[/quote]

Hmm, kuvauksen perusteella ei kyllä tule erityisen hutsumaista kuvaa, mutta ehkä se on sitten livenä ollut sellainen. Itseni mielestä kuvauksen kaltainen nainen voi olla vielä ihan normaalin rajoissa.

Eri asia sitten, jos kaikki tavara on näkyvissä ja paljasta pintaa vilkkuu tyyliin nännirajassa ja persvaossa...runsasta meikkiä en osaa pitää mitenkään sopimattomana itsessään, jollei siihen yhdisty selvät botoxhuulet yms. "tyrkkymäiset" jutut.

Vierailija
19/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 19:12"]

[/quote]

Hmm, kuvauksen perusteella ei kyllä tule erityisen hutsumaista kuvaa, mutta ehkä se on sitten livenä ollut sellainen. Itseni mielestä kuvauksen kaltainen nainen voi olla vielä ihan normaalin rajoissa.

Eri asia sitten, jos kaikki tavara on näkyvissä ja paljasta pintaa vilkkuu tyyliin nännirajassa ja persvaossa...runsasta meikkiä en osaa pitää mitenkään sopimattomana itsessään, jollei siihen yhdisty selvät botoxhuulet yms. "tyrkkymäiset" jutut.

[/quote]

Kuvaus ei aina anna tarkkaa kuvaa, totta pitäisi nähdä livenä mutta mielestäni esim. minihame joka peittää juuri ja juuri peffan on hyvin kummallinen vaatetus keskellä kirkasta arkipäivää kun hakee lapsensa päiväkodista ja kyllä ehkä se meikki oli juuri niin irvokas kun huuletkin oli jotenkin kummallisen botoxmaiset tai sitten oli vaan sutannut reilusti yli rajojen...

Vierailija
20/36 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 18:38"]

[/quote]

Yleensä virolaiset ja venäläiset ovat niitä ainoita tyylikkäitä naisia, joita Suomessa näkee. Rasisti.