Olen Godzilla. Kysy mitä vaan!
Kommentit (70)
Miten tulit maailmaan ja mikä on elämäsi tarkoitus?
Miksi haastoit riitaa King Kongin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoittelet vauvapalstalle?
Onhan minulla poikani Miniya ja adoptiopoikani Godzilla Jr! Olen siis isä / äiti!
-G
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaat oikeinkirjoituksen paremmin kuin monet tällä palstalla. Oletko oikeasti hirviö? Vähän haiskahtaa provolts.
Hirviö on titteli jonka ihmiset ovat minulle antaneet. Oikeastihan olen vain protogojirasaurus, josta kehittyi erinäisten sattumusten myötä MUTO, eli Godzilla. En halua provosoida ihmisiä. Siitä ei ole koskaan seurannut hyvää.
-G
Miten et muka osu useampaan näppäimeen yhtä aikaa? Olethan melko kookas. Mikä on painoindeksisi?
Oletko sinut päärynävartalosi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No kuule, synnyin, siis kuoriuduin munasta, ja ihmettelen elämäni tarkoitusta siinä missä sinäkin varmasti.
-G
God, miksi annoit roomalaisten naulata poikasi ristille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haastoit riitaa King Kongin kanssa?
No heh, enhän haastanut. King Kong se yritti olla hirviöiden kunkku.
-G
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, synnyin, siis kuoriuduin munasta, ja ihmettelen elämäni tarkoitusta siinä missä sinäkin varmasti.
-G
:)
Senkö takia siis olet ollut niin agressiivinen kaupunkilaisille?
Are you going deeper undergorund..? There is too much panic in this town :D. -P.Diddy
Miten selität suomenkielen taitosi?
Kumman kaupungin tuhoaminen oli hauskempaa, Tokion vai New Yorkin?
Vierailija kirjoitti:
Are you going deeper undergorund..? There is too much panic in this town :D. -P.Diddy
Jamiroquaipas.
Aiotko sponsoroida miljonääri John Hammondin salaista projektia josta hän ei kerro sijoittajille mitään millaisesta salaisesta projektista siellä Costa Ricassa on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaat oikeinkirjoituksen paremmin kuin monet tällä palstalla. Oletko oikeasti hirviö? Vähän haiskahtaa provolts.
Hirviö on titteli jonka ihmiset ovat minulle antaneet. Oikeastihan olen vain protogojirasaurus, josta kehittyi erinäisten sattumusten myötä MUTO, eli Godzilla. En halua provosoida ihmisiä. Siitä ei ole koskaan seurannut hyvää.
-GMiten et muka osu useampaan näppäimeen yhtä aikaa? Olethan melko kookas. Mikä on painoindeksisi?
Minulla on terävät kynnet.
Tuota noin. Siitä on jonkun aikaa kun painoindeksini on laskettu (minua ei ole kovin helppo punnita), mutta viime arvion mukaan BMI:ni on noin 8000. Älkää naurako. :/
-G
Kummalta puolelta kuvaat itseäsi instaan? Teetkö duckfaceposeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-G
:)
Senkö takia siis olet ollut niin agressiivinen kaupunkilaisille?
Ei, vaan suutahdin kun yrittivät ampua minua.
-G
Ketä muita siellä Tyynenmeren pohjassa on?
Miksi kirjoittelet vauvapalstalle?