Olen Godzilla. Kysy mitä vaan!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on tylsää?
En viitsi tehdä juuri mitään. Tulisi vaan kaaos.
-G
Miksi oot ollut mukana niin monessa turhassa toimintaleffassa? Eikö ala tympiä olla vain stereotyyppinen hirviö, joka sanoo mur ja pistää kaupunkeja paskaks? Kiinnostaisiko joku Hiljaiset sillat -tyylinen rooli?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pahis
Koen olevani väärinymmärretty.
-G
Vierailija kirjoitti:
Miksi oot ollut mukana niin monessa turhassa toimintaleffassa? Eikö ala tympiä olla vain stereotyyppinen hirviö, joka sanoo mur ja pistää kaupunkeja paskaks? Kiinnostaisiko joku Hiljaiset sillat -tyylinen rooli?
Minulle ei tarjota muita rooleja! Olen siis yli puoli vuosisataa tehnyt tätä samaa, ja ulkonäköänikin on muokattu näihin uudempiin. Tosin en pidä hirviörooliani täysin yksiulotteisempi.
Tottakai minua kiinnostaisi jokin toisenlainen rooli, mutta en jostain syystä koskaan saa niitä!
-G
Onx sulla tyttöystävää? Tykkään jännämonstereista. -Taina Tuusulasta
Minkä vuoksi Godzilla? Eikös nimesi ole Gojira?
Vierailija kirjoitti:
Miten poikasi Minilla voi?
Miniya on jo aika iso. Viettää hiljaiseloa, viimeinen esiintyminen oli yli 15 v sitten. Hyvin hän voi.
-G
Vierailija kirjoitti:
Onx sulla tyttöystävää? Tykkään jännämonstereista. -Taina Tuusulasta
Ei ole. Saatan itsekin olla tyttö, en kylläkään ole varma. Kiitos :)
-G
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi Godzilla? Eikös nimesi ole Gojira?
Joo, alunperin se on Gojira, mutta käänsivät sen, ja maailmalla minut tunnutaan tiedettävä paremmin Godzilla-nimellä.
-G
Vierailija kirjoitti:
Voisitko syödä kaikki vegaanit?
En syö sellaisia, vaan radioaktiivista säteilyä. Voisin ehkä stompata ne, jos niistä on haittaa ihmiskunnalle? Mitä ne on?
-G
Miksi hakkaat mahaasi aina kun olet voittanut tappelun?
Osaat oikeinkirjoituksen paremmin kuin monet tällä palstalla. Oletko oikeasti hirviö? Vähän haiskahtaa provolts.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko TYTTÖ?
No tästä ei ole oikein varmuutta. Olen periaatteessa hirviöiden kuningas, mutta olen saattanut ehkä munia Miniyan. Mene ja tiedä.
-G
Vierailija kirjoitti:
Miksi hakkaat mahaasi aina kun olet voittanut tappelun?
Se on sellainen maneeri jolla tuuletan kun olen itseeni tyytyväinen. :
-G
Vierailija kirjoitti:
Osaat oikeinkirjoituksen paremmin kuin monet tällä palstalla. Oletko oikeasti hirviö? Vähän haiskahtaa provolts.
Hirviö on titteli jonka ihmiset ovat minulle antaneet. Oikeastihan olen vain protogojirasaurus, josta kehittyi erinäisten sattumusten myötä MUTO, eli Godzilla. En halua provosoida ihmisiä. Siitä ei ole koskaan seurannut hyvää.
-G
Miksi sinulla on tylsää?