Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te esimiehet suhtaudutte huonoon työilmapiiriin?

Vierailija
22.08.2020 |

Koetteko olevanne vastuussa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yleensä se lähtee esimiehestä millainen työilmapiiri on.. tai jos on mennyt huonoksi niin esimiehenä vastuussa työntekijöiden hyvinvoinnista ja siitä miten sen saa parannettua.

Vierailija
2/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun hajoita ja hallitse on hyvä ja kantava tapa hallita työntekijöitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies kirjoitti:

Kyllä, yleensä se lähtee esimiehestä millainen työilmapiiri on.. tai jos on mennyt huonoksi niin esimiehenä vastuussa työntekijöiden hyvinvoinnista ja siitä miten sen saa parannettua.

On siellä jokainen vähän vastuussa.

Vierailija
4/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ees kysyt tällaista??? En oo vastuussa eukkojen ja ukkojen työmoraalista!

Vierailija
5/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkemalla silmät ja väittämällä, että en ole huomannut mitään.

Ovelimmat toki kiusaavat niin, että siihen ei voi periaatteessa puuttua.

Vierailija
6/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani, että joku nostaa kissan pöydälle.

Vierailija
7/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuta ei ole jos sitä pakoilee. Pointti on tehdä siedettävää ”tulosta” ja väistellä potkuja.

Vierailija
8/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimies ei saa alaisiaan toimimaan hyvin, olisi ehkäpä koulutuksen paikka.

Vierailija
9/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimies kirjoitti:

On siellä jokainen vähän vastuussa.

Mutta esimiehen vastuulla on huolehtia tasapuolisesta ja oikeudenmukaisesta kohtelusta työssä, mm. työtehtävien suunnittelu, lomat, vapaat, palautteen antaminen.

Vierailija
10/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu esimiehelle huono ilmapiiri. Työilmapiiristä motkottajat toljotan huoneestani v´´ttuun.

Vierailija
11/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kurja juttu. Ensimmäisessä työpaikassani, missä olin esimiehenä, oli tosi hyvä henki koko 12 vuotta, minkä olin siellä töissä. Sitten vaihdoin toisen yksikön päälliköksi, missä tilanne oli aivan päinvastainen.

Se oli kauheaa. Siellä oli todella omituisia ihmisiä, joiden kanssa oli todella vaikeaa tulla toimeen. Ne eivät tulleet toimeen keskenään, enkä minä tullut muutaman kanssa toimeen, vaikka mitä yritin. Yksitellen kävivät kantelemassa työkavereistaan, eikä kukaan nähnyt malkaa omassa silmässään. Kun istutin näitä kavereita naamakkain pöydän ääressä, oli sovinnon tekeminen todella teennäistä. Seuraavana päivänä sama vihanpito jatkui. 

Sitten ne vielä valittivat, että en puutu tilanteeseen. Minun olisi siis pitänyt niiden mielestä kehua nämä valittajat julkisesti ja haukkua toiset. Enhän minä tietenkään sellaiseen ryhtynyt. Onneksi vaihdoin asiantuntijahommiin, jossa ei ole alaisia. Nykyinen pomoni on tosi hyvä ja tiimissämme on tosi hyvä henki lukuun ottamatta yhtä, joka ei tule toimeen kenenkään kanssa.

Vierailija
12/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkeutumalla ja epäinhimillistämällä alaiseni.

Vierailija
13/13 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani vastuussa ilmapiiristä, mutta kyllä jokainen työyhteisön jäsen on siitä yhtälailla vastuussa.