Kuinka monta prosenttia viesteistäsi on trollausta ja ilkeilyä?
Kommentit (39)
Minä pyrin vastaamaan aina niinkuin vastaisin ihmisellä jonka tapaan todellisessa maailmassa.
Ei ole tarvetta kettuiluun. toki joskus joku viesti on niin provo ( esim. vaikka tuo " suosittele matkakohdetta talvelle") että sellaiseen on vaikea vastata kovin järkeviä
0%
Kaikki mitä kirjoitan on totta.
30%, noin. Mutta olen tehnyt päätöksen, että pyrin lopettamaan kaikenlaisen kommentoinnin.
50%
Eli ole tosi kiltti, liian kiltti tälle palstalle.
Ilkeilyä 0%, trollausta 0%.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
0 %
T. Kiltti
Sama.
T. Zinggniz Zhanz
Tekopyhille tuomitsijoille ja itseään puolijumalina pitäville on pakko laittaa takaisin. Yritän olla olematta ilkeä, mutta joskus on ihan pakko. En osaa sanoa % määrää.
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhille tuomitsijoille ja itseään puolijumalina pitäville on pakko laittaa takaisin. Yritän olla olematta ilkeä, mutta joskus on ihan pakko. En osaa sanoa % määrää.
Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Livenä olen vain hiljaa ja välttelen näitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tein aluksi samaa. Sitten tajusin etten halua provosoitua ja nyt pyrin pysymään hiljaa.
Keskustelen aina asiallisesti.
Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Zinccis
Niin minäkin.
Zinggniz
Lihavien ja sairaiden kiusaamista 30 %
Provoilua 40 %
Vit.uilua 20 %
Järkeäviä asiaviestejä ja reflektiivistä pohdiskelua ilman pejoratiiveja tai alentavia diktioita 10 %
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 %
T. Kiltti
Sama.
T. Zinggniz Zhanz
Minä kirjoitan aina De Facto näkemyksiä Jumalasta enkä valehtele. Minä vannon kautta kiven ja kannon. Jumala lähetti minut tekemään 11/11 kommentin koska olen Jumalan valittu.
Zinggniz
Niin minäkin
Real Zinc, Corso
0 %
T. Kiltti